PDA

Bekijk de volledige versie : DVD Soon plat !?!?



Haay1971
12-06-2004, 17:31
Hm, ik wilde even de status bekijken van een bestelling van mij bij DVD Soon (die stond heel lang op Pending, en de afgelopen paar dagen op Packaging), en nu bestaat de hele DVD Soon site niet! Nu maar hopen dat DVD Soon niet ineens accute betalingsproblemen heeft en net als Spash failliet gaat! :x

Niels Simons
12-06-2004, 17:32
hoop t nie want heb nog voor iets van 250 dollar bij ze in bestelling staan...

maar aangezien ze gisteren nog een ateam box hebben verstuurd zal t wel goed komen...

overigens,splash failliet??????

mazzel,niels

Pietse
12-06-2004, 17:35
Is het dvdsoon.com ? die is inderdaad niet te vinden.

Lex v/d Moolen
12-06-2004, 17:38
hoop t nie want heb nog voor iets van 250 dollar bij ze in bestelling staan...
Gelukkig slaan ze je cc pas aan bij verzending.

Ik denk (en hoop) dat het slechts computerproblemen zijn. Ik kreeg laatste een vertraagd verzendingsmailtje terwijl ik de DVD al binnenhad..

runob
12-06-2004, 17:39
Gisteren stond er dat ze bezig waren met technical upgrades. Nu zijn ze gewoon helemaal uit de lucht. Begrijp wel niet dat ze zich dit kunnen permiteren. De uptime van hun website is cruciaal voor hun zaak. Technische aanpassingen zjin uiteraard nodig maar moeten tot in de punten voorbereid worden om een minimale downtime te veroorzaken. Bij amazon of ebay zie ik zoiets nog niet zo snel gebeuren. Hopelijk is het niet het splashverhaal want dan moet ik snel nog even telefoontje doen naar Mastercard om mijn geld terug te krijgen ;p

John Sital
12-06-2004, 18:06
hm kreeg gisteren een mailtje dat er een dvd gepost was naar mij toe :shock:

Christiaan Sauer
12-06-2004, 18:07
Gelukkig slaan ze je cc pas aan bij verzending.
Ik wil geen onrust zaaien, maar dat is niet het geval. Op het moment dat je besteld wordt het van je rekening afgeschreven ;)
Heb zelf ook paar keer last gehad met openen van de site. Maar kwam er gister of eergister wel weer gewoon op?

Pietse
12-06-2004, 18:50
Ze mogen pas het bedrag van je CC afboeken als ze hem opsturen, dus niet op het moment van bestellen.

Mark de Jong
12-06-2004, 18:54
Ze mogen pas het bedrag van je CC afboeken als ze hem opsturen, dus niet op het moment van bestellen.

Dat kan best, maar DVD Soon doet het zodra je op de Bestel knop drukt.

Christiaan Sauer
12-06-2004, 19:40
Dat geintje heeft me trouwens 120 dollar gekost ;) Maar dat even volledig off topic ;)

Lex v/d Moolen
12-06-2004, 19:57
Gelukkig slaan ze je cc pas aan bij verzending.
Ik wil geen onrust zaaien, maar dat is niet het geval. Op het moment dat je besteld wordt het van je rekening afgeschreven ;)
Heb zelf ook paar keer last gehad met openen van de site. Maar kwam er gister of eergister wel weer gewoon op?Je hebt gelijk, ik was in de war met Play. Ik had gelukkig niet zoveel in de bestelling staan. :)

Steven Maas
12-06-2004, 20:09
Je hebt gelijk, ik was in de war met Play. Ik had gelukkig niet zoveel in de bestelling staan. :)Ik had ook maar 1 dvdtje in bestelling... maar als ik die $15 kwijt ben, vind ik het niet minder erg...

Ach ja... het zal vast van voorbij gaande aard zijn. M'n Disney treasure heb ik iig binnen. :P

Wizzykit
13-06-2004, 00:38
Als je naar www.dvdsoon.com surft staat er netjes vermeld dat ze met onderhoudt bezig zijn...

Net als DVD profiler en een hele hoop andere sites...
Misschien een virusaanval?
Van profiler komt ook al niets binnen de hele dag.

Lex v/d Moolen
13-06-2004, 10:40
Het draait weer. :D

Frenkel
13-06-2004, 10:40
Er zijn momenteel veel klachten over DVDsoon.
Via een engels forum las ik dat er veel klanten zijn waarbij de bestellingen dagen lang op packing blijven staan.

DVDsoon heeft via een reactie op een klachtmail van een van de forumers laten weten dat het momenteel erg druk is en dat ze het niet kunnen bijbenen.

runob
13-06-2004, 11:00
site is nog steeds plat bij mij hoor, dnsupdates misschien nog niet doorgedrongen oid. Iemand bij wie het wel wel werkt die even "nslookup dvdsoon.com" wil doen en het ip posten? Zal waarschijnlijk dadelijk wel in orde komen ;p

jokey
13-06-2004, 12:34
Probeer http://www.dvdsoon.ca eens. ;)

netfox
13-06-2004, 14:04
Als de dns nog niet is doorgevoerd: http://64.254.228.116/

Haay1971
13-06-2004, 17:45
Er zijn momenteel veel klachten over DVDsoon.
Via een engels forum las ik dat er veel klanten zijn waarbij de bestellingen dagen lang op packing blijven staan.

DVDsoon heeft via een reactie op een klachtmail van een van de forumers laten weten dat het momenteel erg druk is en dat ze het niet kunnen bijbenen.
De bestelde "The Good, The Bad and the Ugly S.E." DVD staat ook al dagenlang op "packaging" bij mij. En die DVD heeft ook heel lang op "pending" gestaan terwijl die DVD in de store gewoon op "in stock" stond!

Zal erg blij zijn wanneer die DVD ook daadwerkelijk in de post mijn kant op komt. Uiteraard nog blijer wanneer de postbode hem daadwerkelijk bij mij aflevert :wink:

Tom L.
13-06-2004, 18:19
Site is weer online...

bennydvd
14-06-2004, 22:04
Bij mij is tie weer off-line....
of ligt het aan mij

Gr. Benny

Jaap22
14-06-2004, 22:28
Bij mij is tie weer off-line....
of ligt het aan mij

Gr. Benny

Denk dat het aan jou ligt, hij doet het bij mij wel.

Steven Maas
14-06-2004, 22:39
Denk dat het aan jou ligt, hij doet het bij mij wel.Bij mij issie weer online... ik denk dat ik maar meteen Bubba Ho-Tep bestel, ik hoorde van John dat dit zo'n goeie film zou zijn. (6) (y)

bennydvd
14-06-2004, 22:46
Bij mij is tie weer off-line....
of ligt het aan mij

Gr. Benny

Denk dat het aan jou ligt, hij doet het bij mij wel.

Bij mij ondertussen ook weer...

Haay1971
15-06-2004, 12:00
Gelukkig is DVDSoon weer online, EN ik heb inmiddels een mailtje gekregen dat m'n bestelde DVD op de post is gedaan! :D

Jaap22
16-06-2004, 17:21
Ligt ie weer plat?!?

runob
16-06-2004, 18:41
nee hoor.

Heb vandaag touwens mijn pakje aangekregen, was pas vrijdag verstuurd en was gewoon standard shipping. Dit in tegenstelling tot amazon.ca waarvan ik al bijna 2 maand wacht op mijn pakje :s

Jaap22
16-06-2004, 19:06
nee hoor.

Heb vandaag touwens mijn pakje aangekregen, was pas vrijdag verstuurd en was gewoon standard shipping. Dit in tegenstelling tot amazon.ca waarvan ik al bijna 2 maand wacht op mijn pakje :s

Je hebt gelijk, maar de website is wel even uit de lucht geweest volgens mij. Ze zullen wel een aantal updates hebben ingevoerd.