PDA

Bekijk de volledige versie : De - gegevens op de grote lijst



Wizzykit
13-06-2004, 01:09
Hallo Mede-forumers,

Ik heb een vraag. Soms kan je bij de -x achter een naam een tread zien waarom deze persoon een - heeft gekregen.

Andere keren staan alleen de -x vermeld en is er geen link naar de reden. Nu ging ik er een beetje van uit dat deze - dan in een heel grijs verleden gegeven zou zijn, maar dat blijkt niet zo te zijn. Althans niet zó'n al te grijs verleden.

Wanneer wordt de thread met de reden nu wel en wanneer wordt deze nu niet gegeven? Is dat een jaar, of alleen dit kalenderjaar?

Verder heeft iemand met een aantal - beoordelingen achter zijn naam toch een mooie titel (als bv startrader)...
Ik ging er ook een beetje vanuit dat de teller op 0 werd gezet met een min en de persoon deze status opnieuw moest verdienen, maar ik denk dat dat ook niet helemaal een juiste constatering is.

Ik heb nu een deal gesloten met iemand die wel een - achter zijn naam heeft staan, maar er is geen tread. Teven heeft deze een nette trader titel.

Daarom dacht ik dat de negatieve berichten uit een heel grijs verleden waren, en er nu goed zaken te doen was. Ik hoop dat de deal alsnog doorgaat, maar begin, zeker na reactie van andere leden, daar steeds meer aan te tweifelen.

Wie weet er een antwoord op beide vragen?

Met vriendelijke groet,

Ferry van den Heuvel