PDA

Bekijk de volledige versie : dvdforum.nl vs dvd.nl



Edwin Smouter
13-06-2004, 09:26
http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?t=25002

Ik heb hier eerlijk gezien geen zin meer in. We zijn toch allemaal redelijk volwassen en in mijn ogen is dit niet echt nodig. De onvrede is ontstaan door 1 iemand die waarschijnlijk zelf ook wel doorheeft dat het niet helemaal juist is geweest dat hij zo gereageerd heeft als hij heeft gedaan. Vervolgens gaat het escaleren en de rest hebben we gezien.

De verbale strijd is op dit forum nu wel geweest, maar op het andere forum gaat het door en richt zich nu voornamelijk op het beheer van dvd.nl.

Ik handel (koop in mijn geval) het meest hier, maar heb daar ook een aantal leuke deals gesloten. Waarom niet gewoon het beste van beide forums pakken.

Kort samengevat, vergeet wat er is gebeurd handel niet met mensen die je niet zo moet om hun gedrag (of iets anders) en pak gewoon de leuke dingen van beide forums eruit.

Heeft iemand hier een mening over? En als jullie het raar vinden dat ik het hier neerzet dan kan deze dicht.

John Sital
13-06-2004, 09:36
gezien de reacties daar heb ik mij bedenkingen bij hun niveau, ik blijf hier, wat daar gebeurt aan prijsaanvallen en off topic in verkoopthreads is niet normaal, en gezien het feit dat die lone ranger een ander e-mail adres en ip hanteert zegt wel genoeg over hoe triest dat figuur is, dit zal ie ongetwijfeld dadelijk daar wel posten in die maffe threads.

Ernest Hamstra
13-06-2004, 10:08
Onnodig om hier een discussie op dit forum over te voeren.