PDA

Bekijk de volledige versie : What you see is NOT what you get.



SKMbeat
13-06-2004, 17:21
In dit topic graag meldingen van DVD's die op de websites,folders van desbetreffende handelaren anders (vaak mooier) afgebeeld worden,dan dat ze verzonden en ontvangen worden door de consument.

Voorbeelden:

Frs:

- Grease met roze hoes -> geen roze hoes
- Man On The Moon,widescreenversie (met docu Andy Kaufman),keepcase -> geen docu, snapperhoes
- Jimi Hendrix-Jimi Hendrix -> snapper

Bol:
- Saving Private Ryan DTS LE (digipack) -> blauwe keepcase

Christiaan Sauer
13-06-2004, 19:25
dvdsoon.com --> E.T Giftset. Je ziet een foto van de verpakking van recht van voren zodat het totaal onduidelijk is of je nu de grote verpakking krijgt. Het is wel de mooie grote giftset, maar dit is aan de hand van de foto erg moeilijk te zien.

SKMbeat
14-06-2004, 18:24
Bart Smit (zie website):

X-men (2dvd) voor 7 euro(jaja) -> plaatje vergroten dan 1-disc edition-> in Bart Smit Den Haag Leyweg 1-discversie voor 14,99 euro ........

kruspe
14-06-2004, 19:02
Bart Smit (zie website):

X-men (2dvd) voor 7 euro(jaja) -> plaatje vergroten dan 1-disc edition-> in Bart Smit Den Haag Leyweg 1-discversie voor 14,99 euro ........

Er staat:
X-men 2 (zo van het tweede deel)
DVD

Dus je moet niet lezen:
X-men
2-dvd.

Ook staat erbij dat het een webshop aanbieding is, en dus niet voor die prijs in de winkels.

Dus volgens mij is het geen fout, alleen wat onduidelijk te lezen :wink:

SKMbeat
14-06-2004, 19:11
Ook staat erbij dat het een webshop aanbieding is, en dus niet voor die prijs in de winkels.

Dus volgens mij is het geen fout, alleen wat onduidelijk te lezen :wink:

Ehm.. je hebt gelijk. :oops: Shame on me.

Ron Smeets
17-06-2004, 00:04
Nee dit dan! :?

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=23479

candela
17-06-2004, 10:57
Frs:

- Grease met roze hoes -> geen roze hoes
- Man On The Moon,widescreenversie (met docu Andy Kaufman),keepcase -> geen docu, snapperhoes
- Jimi Hendrix-Jimi Hendrix -> snapper



Je mag al blij zijn dat je bij FRS de film ontvangt die je besteld. Ik heb 2 weken geleden 3 dvds besteld. Ik heb er nu 2 ontvangen en beide hebben totaal NIKS te maken met de films die ik besteld heb. Bovendien zijn deze dvds in slechtere staat dan 2dehands dvds die ik op ebay koop. Ben eens benieuwd wat ze te zeggen hebben.

SKMbeat
02-09-2004, 15:10
Mediamarkt algemeen

Het reclamefoldertje van deze week vermeldt een Matrix-trilogy box van 6 DVD's. Dit klopt niet. Het bestaat uit vijf DVD's.
The Matrix bestaat uit 1 DVD, Reloaded en Revolutions elk 2 DVD's.

stefh
16-09-2004, 10:48
Bij Media Markt lukt het me nogal vaak om extra's te krijgen wanneer zij een drukfout hebben gemaakt :P gewoon effe doorlullen :P

Mikeymo
16-09-2004, 11:51
Mediamarkt algemeen

Het reclamefoldertje van deze week vermeldt een Matrix-trilogy box van 6 DVD's. Dit klopt niet. Het bestaat uit vijf DVD's.
The Matrix bestaat uit 1 DVD, Reloaded en Revolutions elk 2 DVD's.
zit Revisted er niet bij dan?

Mikeymo
16-09-2004, 11:55
In dit topic graag meldingen van DVD's die op de websites,folders van desbetreffende handelaren anders (vaak mooier) afgebeeld worden,dan dat ze verzonden en ontvangen worden door de consument.

Voorbeelden:

Frs:
- Grease met roze hoes -> geen roze hoes

ergens wel logisch. Die roze hoes is OOP, maar die versie hebben ze online gezet toen hij nog gewoon leverbaar was. Nu krijg je een gewone keepcaseversie. Tja, kun je verwachten dat men bovenop dit soort dingen zit? Ze hebben een plaatje online staan en hebben er verder geen omkijken naar. Om zich hier tegen in te dekken hebben ze wel gemeld dat de afbeelding kan afwijken.

Het is veel verwarrender met Lola Rennt; hebben een een hoes van de belgische uitgave met DTS e.d. online staan terwijl ze enkel de AC3 crap versie in hun magazijn hebben. Dat vond ik wel slordig