PDA

Bekijk de volledige versie : Bridget Jones' Diary ?



Hanna
27-12-2001, 22:35
ik heb een vraag die denk ik veel mensen bezig houdt en waarop veel mensen nu eens eindelijk een duidelijk antwoord willen weten: wanneer komt bridget jones' diary uit? ik heb de engelse versie al zien liggen bij media markt in rotterdam, maar wil toch echt wel nl ondertiteling. wie weet het antwoord op dit mysterie???

groetjes, Hanna

Alexander de Mol
28-12-2001, 23:39
Hoi Hanna,

Op de startpagina van de site kan je tussen de nieuwsberichten het bericht Columbia: Bridget Jones's Diary 22 januari op DVD (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=199) terugvinden.
Ik neem aan dat dat antwoord geeft op je vraag! ;)

groet,
Alexander

Hanna
29-12-2001, 11:26
ehm ja,, dat geeft best wel antwoord op mijn vraag ja, weer een lekkere actie van mij :o
groetjes en bedankt :D

suedje
29-12-2001, 12:56
Ik heb gelezen dat de regio 4 evrsie van deze film nederlandse ondertitels heeft. Ze staan als deens op de DVD aamngegeven, maar het is nederlands. De regio 4 versie is al uit in Australie, en te bestellen.

Anonymous
02-01-2002, 21:07
Er was pas toch een heel probleem rond deze dvd omdat de regio 2
import versie toch gewoon nederlandse ondertitels bevatte ?

Eric Nijland
03-01-2002, 13:37
Dat klopt de oorspronkelijke engelse versie van Bridget Jones`diary had nederlandse ondertitels maar op last van columbia pictures is die in de nieuwe persing erafgehaald ivm met de export naar nederland (zie nieuwsbrief ook rodisc)
Groeten,
Eric

Anonymous
03-01-2002, 18:06
zo zat het in elkaar ja, helaas helaas.Maar goed, deze maand
ffies wachten nog en dan kunnen we hem kopen, al gaat me
voorkeur momenteel eerst uit naar de Tomb Raider dvd.

Phrenetic
04-01-2002, 08:59
Ik raad toch aan om de R4 versie te kopen, deze is duaal gecodeerd (dus ook op R2 spelers af te spelen) en heeft NL ondertiteling.
Levertijd is vaak maar 1 weekje en de prijs ligt een stuk lager. Ik verwacht dat BJD hier zo'n 25 a 30 euro zal gaan kosten terwijl je bij de bekende Australische webshops voor zo'n 20 euro incl. verzendkosten klaar bent.

Voor de laagste prijzen surf je naarDVDPlaza.com.au (http://www.dvdplaza.com.au)