PDA

Bekijk de volledige versie : Krull [DVD]



Paul Ranft
18-07-2001, 23:05
Krull [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=234)

Ohjajoh!?
19-03-2002, 20:39
Iemand die deze film voor een aantrekkelijke prijs heeft zien liggen?

J. Rim
07-04-2002, 14:57
Ik heb deze film een half jaar gelden bij de Bijenkorf in Rotterdam gekocht want in andere zaken was hij niet verkijgbaar. Dat is erg jammer want het is een keigave film. De special effects zijn bijvoorbeeld met de hand gemaakt. Er zit een goed verhaal in. ik had ook lang moeten zoeken naar die film. Tien jaar gelden zag ik hem op Tv en ik leende die film acht jaar geleden bij de videotheek. Zo gaaf vond ik hem. Op een dag was hij niet meer te leen tot ik de dvdversie een half jaar geleden zag liggen toen ik aan het winkelen was in Rotterdam. dus dat werd gelijk KOPEN!!!:D :D :D

Hilde
09-07-2002, 20:37
Ik was ook al jaren op zoek naar die film. Pas geleden zag ik de DVD liggen bij FRS in Rotterdam en in de aanbieding nog wel. Dus dat kan ik natuurlijk niet laten liggen(y)

Danielle Gerards
10-07-2002, 11:08
Super film; een ware klassieker; alles komt je bekend voor; maar het blijft verfrissend lekker; like Smirnof Ice (tm);) :D

Sjef
14-09-2002, 12:43
Ik heb die film in Engeland toen ik daar destijds met wat vrienden op vakantie was aldaar, in de bioscoop gezien.

Vorige maand heb ik de film besteld bij www.ceedeeveedee.com en heb hem binnen een week thuisgestuurd gekregen

Hilde
02-11-2002, 15:50
De extra feature comic-book met al die geluidseffecten uit de film staat een beetje verborgen. Ik kon hem eerst niet vinden maar heb hem gevonden

Judge Drek
03-05-2003, 15:09
Soory hoor, maar ik vind dit echt een ongeloofelijk slechte film.
Kan neit begrijpen wat men in een film als deze kan zien.

Het acteerwerk is echt dramatisch. De special effect zijn misschien wel hand gemaakt en nog van begin jaren 80, het is alsnog diep triest.
HEt verhaal is saai,karakterloos,oppervlakkig en vooral nietszeggend.

Het hele gedoe met de bad-guys komt totaal niet uit de verf. Sommige scenes lijken erin te zijn gezet om het verhaal dan maar wat op te vullen.
Nee deze dvd is mijn allergrootste miskoop ooit. Ik ben dan ook teleurgesteld in deze site, omdat ik deze film heb gekocht naar reacties van hier. De film krijgt van mij echt iets tussen de 2 en 3 dus.

Maar goed...dit is een oude film he... en om de een of andere reden zijn oude films nooit slecht??!? (gezien de waardering ervoor)

Gabriel B.
04-05-2003, 18:35
Tijdloos. (y)

Richard B.
04-05-2003, 23:44
Ik heb deze film een keer gezien en vond hem vrij matig. Voor een film uit de jaren 80 is ie heel slecht verouderd en het feit dat het gebruikte budget vrij beperkt was is erg goed te zien. Alleen aan te raden voor de echte 'genre-fanaten'.

Jim Muskee
08-05-2003, 19:19
Leuke DVD. Voordat ik hem had gekocht had ik hem op VHS opgenomen van een Duitse zender.
Voor mij is het een gave film. Okee er is weinig geld in die film gestoken maar voor weinig kun je veel maken

Judge Drek
12-05-2003, 14:02
Maar wat is er precies zo goed aan de film?
Ik heb het namelijk niet gezien...

Raymond187
14-05-2003, 19:15
Super film :D

Kheb um jarennnnnnnnnnnnnnn geleden toen gezien en ...........................als je van Fantasy films houd dan MOET je deze een keer kijken..

Richard B.
26-09-2012, 18:47
Ik wil m'n oude mening herzien: nu ik hem (na ongeveer 10 jaar) nog een keer gezien heb vind ik hem eigenlijk best wel goed. Het verhaal is erg de moeite waard en de sets zijn, voor een film uit dat tijdperk, vaak zelfs best wel spectaculair. Een echte klassieker is het misschien net niet maar een aanrader is het evengoed wel. Hele amusante jaren 80-fantasy dit. (y)

theThinWhiteDuke
27-09-2012, 08:25
Recent nog gezien en imo een van de meest onderschatte films ooit. Staat ook in mn alltime Top 20.
LotR daargelaten komt qua fantasy alleen the Dark Crystal in de buurt van Krull.
Toen ik hem voor het eerst (1984 zal het geweest zijn) op video zag was ik al verkocht.
Ik heb zelfs het Atari 2600 spel (http://www.atarimania.com/pubs/hi_res/krull.jpg) uit die tijd :lol: en in de jaren 90 heb ik nog ooit 40/50 gulden betaald voor de originele videoband.

Als iemand destijds (ik was toen al SW fan) tegen me gezegd zou hebben dat 'die ene struikrover' (Liam Neeson) tig jaar later in een nieuwe Star Wars film de hoofdrol zou spelen had ik het niet geloofd.
Let ook op de bijrollen van ene Robbie Coltrane, die later wereldberoemd werd als ene Hagrid in een best wel populaire tovenaarsfilmreeks.....en Lysette Anthony uit de 80s video 'Run to you' van Bryan Adams. :-P
Overigens werd de White Slayer gespeeld door Derek Lyons (http://starwarsinterviews1.blogspot.nl/2010/01/derek-lyons-interview.html), die ook in Star Wars en Indy zat.

Al met al dus een geweldige film uit een tijd dat FX nog niet verpest was door computers.