PDA

Bekijk de volledige versie : Tracking order



bennydvd
15-06-2004, 09:18
Hallo beste forumleden,

Ik heb onlangs een dvd besteld bij dvdsoon. Deze is verzonden en daarbij heb ik een tracking code gekregen. Alleen kan ik nergens vinden waar ik met deze code kan kijken waar mn pakketje is.

Weet iemand van jullie een site, waar ik mijn order kan volgen.

Bedankt Benny

flexx123
15-06-2004, 09:23
www.trackertrace.nl volgens mij

Mark de Jong
15-06-2004, 09:25
Hij bedoelt http://www.tracktrace.nl

bennydvd
15-06-2004, 09:31
Hey, bedankt voor de snelle reactie,

Maar als ik daar mijn code intik zegt hij dat de barcode niet klopt.

Weet iemand wat ik fout doe of hebben jullie dit ook wel is.

spiedy
15-06-2004, 09:36
Ik wilde daar ook kijken maar bij mij werkt dat ook niet. bij Track & Trace moet de code met 2s of 3s beginnen en dat zijn volgense mij de codes die alleen de TPG uitgeeft.

Mark de Jong
15-06-2004, 09:38
Codes (die uit het buitenland komen) kan je volgens mij vaak niet gebruiken hier, inderdaad.

bennydvd
15-06-2004, 10:34
Ik wilde daar ook kijken maar bij mij werkt dat ook niet. bij Track & Trace moet de code met 2s of 3s beginnen en dat zijn volgense mij de codes die alleen de TPG uitgeeft.

Ik heb dvd-soon gemaild, zodra ik wat weet post ik het hiero.

Gr. Benny

spiedy
15-06-2004, 10:42
Ik wilde daar ook kijken maar bij mij werkt dat ook niet. bij Track & Trace moet de code met 2s of 3s beginnen en dat zijn volgense mij de codes die alleen de TPG uitgeeft.

Ik heb dvd-soon gemaild, zodra ik wat weet post ik het hiero.

Gr. Benny

Ik heb mijn mailtje ook net de deur uit, jij was net iets eerder.
Ik zie jou antwoord wel verschijnen.

Michel

Qzyn
15-06-2004, 10:51
Tracking is alleen mogelijk als je de bestelling met DHL laat versturen (duurste verzendoptie).

spiedy
15-06-2004, 10:54
Tracking is alleen mogelijk als je de bestelling met DHL laat versturen (duurste verzendoptie).

Waarom zetten ze er dan een tracking nummer bij?? Dat vind ik dan wel raar. :?:

Andy69
15-06-2004, 11:14
Tracking is alleen mogelijk als je de bestelling met DHL laat versturen (duurste verzendoptie).

Waarom zetten ze er dan een tracking nummer bij?? Dat vind ik dan wel raar. :?:

Ik had ook een aantal dvd's besteld bij DVDSOON en had dus ook zo'n tracking nummer maar als je onder het kopje LINKS kijkt bij dvdsoon heb je een link naar canadapost. Daar kan je dat tracking nummer invullen en heb je iets meer informatie maar ook niet erg veel (tenminste ik niet), misschien heb jij wat meer informatie staan.

https://obc.canadapost.ca/emo/basicPin.do?language=en

Gr
Andy

spiedy
15-06-2004, 11:50
Tracking is alleen mogelijk als je de bestelling met DHL laat versturen (duurste verzendoptie).

Waarom zetten ze er dan een tracking nummer bij?? Dat vind ik dan wel raar. :?:

Ik had ook een aantal dvd's besteld bij DVDSOON en had dus ook zo'n tracking nummer maar als je onder het kopje LINKS kijkt bij dvdsoon heb je een link naar canadapost. Daar kan je dat tracking nummer invullen en heb je iets meer informatie maar ook niet erg veel (tenminste ik niet), misschien heb jij wat meer informatie staan.

https://obc.canadapost.ca/emo/basicPin.do?language=en

Gr
Andy

Daar heb ik dus overheen gekeken, ik had wel bij UPS op de site gekeken maar niet bij Canada Post. Maar wat je al zei, daar staat echt niets bijzonders, alleen wanneer het verzonden is (31 mei) maar dat wist ik al.

In ieder geval bedankt voor de tip.

runob
15-06-2004, 13:17
PP400******CA
Dat is de vorm van mijn trackingnummer, hij neemt het toch niet aan precies.
"No records found for specified search criteria:"
Was gewoon standard shipping. (dus geen priority)

bennydvd
15-06-2004, 16:50
Hallo iedereen,

hierbij het antwoord van dvdsoon.com via de mail


Dear Sir;

The tracking number provided is for internal purposes. We cannot use
this number to track you parcel in the post service as the service that
was selected is uninsured.

Het is dus alleen voor interne info en hij kan niet "getracked" worden.

Gr. Benny