PDA

Bekijk de volledige versie : Spellen via Internet



Nathan Strik
28-12-2001, 17:21
Bestelt iemand van jullie wel eens videospellen via Internet? En zo ja, welke sites zijn een beetje betrouwbaar.
Het gaat mij vooral om Europese en Amerikaanse sites die veel Gameboy Advance en PS-2 hebben...

System 3rror
28-12-2001, 19:47
Vanaf play GTA 3 besteld.. werkt perfect!!

Duurde wel 2 weken omdat hij out of stock was, maar geen problemen verder. Scheelt ook weer 45 piek met hier!

Nathan Strik
29-12-2001, 14:56
Ja, Play is inderdaad rete-goedkoop. Maar weet iemand ook een leuke Amerikaanse site waar ik de nieuwste GameBoy Advance spellen vandaan kan bestellen.
Het gaat me dan vooral om de net gereleasede "Breath of Fire" en "Golden Sun" die in Europa nog niet te krijgen zijn.

Johan Berkhout
30-12-2001, 21:17
Ik weet een site, en die kennen jullie denk ik ook wel maar daar heb ik al meerdere malen iets bestelt (alleen DVD, maar weet dat zij ook games hebben) en dat ging ook perfect, geen verzendkosten !

www.dvdboxoffice.com

misschien heb je er iets aan

Nathan Strik
30-12-2001, 22:43
Ik weet een site, en die kennen jullie denk ik ook wel maar daar heb ik al meerdere malen iets bestelt (alleen DVD, maar weet dat zij ook games hebben) en dat ging ook perfect, geen verzendkosten !

www.dvdboxoffice.com

misschien heb je er iets aan
Zekers, bedankt!!! Ze zijn misschien niet zo snel, maar zeker goedkoper dan Play 247 (vooral voor Gameboy Advance).
Heel erg bedankt!!!
Moet ik voortaan toch beter uit mijn doppen kijken, want ik had niet eens gezien dat DVD Boxoffice ook spellen had.