PDA

Bekijk de volledige versie : CDWOW vage (duitse) actie.



Ron Smeets
17-06-2004, 00:01
Ik moet effe een kwestie kwijt!

Ik bestel vandaag 's middags bij CDWOW (duitsland) de DVD Dead Man voor 6,99 euro inkl. verzenden. Krijg daar ook een bevestiging van. Een half uur later weer een mail met het bericht dat de levertermijn aan CDWOW is uitgesteld en dat mijn geld zal worden teruggestort. Als hij later dan geleverd wordt krijg ik bericht. Geen probleem zou je denken. :wink:

's Avonds kijk ik nog 's op de pagina of de DVD nu uit de collectie is gehaald of levertermijn is aangepast. Nee hoor, hij staat er nog maar nu wel voor 8,99 euro!!! Ik heb toch maar effe een mail gestuurd om te vragen waar dit op slaat.

Zeer slechte actie van ze, slaat nergens op. Ze zijn zeker pissed dat Nederland alsnog een doelpunt maakte in de 81e minuut!

Zo! Dat lucht op! :evil: :evil: :evil:

Qzyn
17-06-2004, 00:34
Zeer slechte actie van ze, slaat nergens op. Ze zijn zeker pissed dat Nederland alsnog een doelpunt maakte in de 81e minuut!

Zo! Dat lucht op! :evil: :evil: :evil:

Blijkbaar heb je 's middags de kortingslink (http://www2.cd-wow.net/index.php?affid=12680) gebruikt en 's avonds de normale link. :wink:
Dead Man is met korting nog steeds €6,99 en Band of Brothers is €39.99 i.p.v. 41,99, zoals je in de pricewatch meldt.
Wel slechte zaak dat ze een titel op de website laten staan die ze eigenlijk niet kunnen leveren.

Ron Smeets
17-06-2004, 16:38
Wel slechte zaak dat ze een titel op de website laten staan die ze eigenlijk niet kunnen leveren.


Precies! Die 2 uiro vond ik nog niet het ergste!

Ik heb wel inmiddels een mail terug waarin ze zeggen dat ik de dvd wel nog krijg voor die prijs en dat hij verstuurd zal worden als hij binnen is. mmmmm :roll: zal me benieuwen.

Ron Smeets
18-06-2004, 15:06
Inmiddels nog meer mail teruggekregen van CDWOW


Sie können die DVD nochmals bestellen, allerdings nur zum Preis von EUR 8,99, da sich der Einkaufspreis bei unserem Lieferanten erhöht hat und wir die DVD nicht für den Preis von EUR 6,99 verkaufen konnten. Allerdings hat sich das Veröffentlichungsdatum verschoben, einen festen Termin gibt es derzeit noch nicht.



dus toch een geld kwestie! :evil: