PDA

Bekijk de volledige versie : Aanschaf Pioneer?? VSXD510, DV444 SV50



Hans Hindriks
28-12-2001, 22:27
Ik ben van plan om deze set te kopen voor fl 2038,00 bij Polectro in Amsterdam. Is dit een goede koop of moet ik hier andere boxen bij kopen? Ik ben een leek dus alle info is welkom.

Alvast bedankt

Mike M
02-01-2002, 19:20
Bij Ro-disc is de D710 nu 975 pieken (iets minder in €)
mischien een optie

HarryCallehan
02-01-2002, 19:57
Hallo,

Ik heb precies dezelfde set gekocht. Ik heb hem nu ongeveer 1 maand en hij bevalt mij prima.
Ik heb er helaas wel wat meer voor betaald maargoed..........

De echte kenners weten vast een beter systeem te bedenken. Met name de boxen zal men wel commentaar op hebben. Ik woon echter in een rijtjeshuis en hoef van mijn woning geen disco te maken.

Ik mag graag een cd-tje draaien en was dus benieuwd naar het 'normale' audiogeluid. Ik ben er erg tevreden mee.
De eerste DVD die ik draaide was Ronin. Ik viel werkelijk van de bank na de eerste explosie. Perfect geluid. Heerlijk... :D

Alles heeft zijn prijs. Ik vind fl.2500,- erg veel geld. Nog meer uitgeven is wat mij betreft geen optie. Ik denk dat dit een prima set is voor dit bedrag. In elk geval beter dan een alles in een setje.......

Succes er mee,

groeten DH

Bas van Dijk
03-01-2002, 12:52
Ik heb dezelfde set nu ruim twee maanden en ben er zeer tevreden over...

Het enige "minpuntje" is dat voor het afspelen van audio CD's is 30 W een beetje te licht is.

Beeld en geluid zijn naar mijn mening zeer goed. (Dit is mijn eerste setje.)

P.S. ik heb er twee maanden geleden Fl. 2499,- voor betaald, dus om de prijs hoef je het niet te laten.

:D

Hans Hindriks
06-01-2002, 18:18
Het is gelukt!! :D

Ik ben de trotse bezitter van een Home Cinema Center!! Bedankt voor jullie reacties. Ik ga nu echt genieten van de film. Nu nog even mijn vrouw enthousiast maken;)

bmateijsen
06-01-2002, 18:37
mooi.... en gefeliciteerd met je aankoop!!

Bjorn