PDA

Bekijk de volledige versie : Madonna - Drowned World tour 2001



Dick K.
28-12-2001, 23:17
Wat is deze DVD mij tegengevallen! Ik begrijp niet mij dat deze DVD een poosje in de top-zoveel heeft gestaan.

Ik heb deze ster (want dat is ze uiteraard wel) niet één keer scherp in beeld gehad. Solospel van bandleden wordt zelden in beeld gebracht, close-upopnames zijn van te grote afstand en de kleur laat ook (veel) te wensen over. Of is dit mede te wijten aan de overwegend donkere kleding die Madonna en haar bandleden dragen?

Het gaat hier om de 2/3/4/5/6 regio DVD met barcode 7599385582, gekocht in Australië.

Mike Philippens
29-12-2001, 00:52
Wat is deze DVD mij tegengevallen!
Hmmm...ja...het is maar hoe je het bekijkt. Ik heb 'geweldig genoooten' van deze DVD. Maar dan heb ik het puur over de show en het concert als geheel. Beeldkwaliteit vind ik prima, al heb ik niet op mijn knietjes voor het beeld gezeten. Als je Madonna niet één keer scherp in beeld hebt gehad, chargeer je of is je scherm vies. En wat er aan de kleuren makeert weet ik niet, want ik vind het geheel wel mooi qua kleur. Je moet natuurlijk niet vergeten dat het een live gebeuren is met rode, blauwe, groene en weet ik veel wat voor gekleurde spots, dus optimaal is dat volgens mij nooit. Desondanks moet ik zeggen dat ik erg tevreden ben over het beeld.
En inderdaad, de band wordt niet echt veelvuldig in beeld gebracht. Het is dan ook een begeleidingsband en niet 'Madonna'. Niet dat ze onbelangrijk zijn, zeker niet - zijn ook topmuzikanten (anders zouden ze niet bij Madonna staan denk ik). Maar feit is natuurlijk dat het niet om die bandleden gaat.
Maar uiteindelijk gaat het naar mijn idee om het concert zelf, en dat vind ik erg bijzonder. Hele mooie show, goed geluid en beeld vind ik ook goed.
btw: ik ben geen Madonna fan (heb maar 2 cd'tjes van 'r) dus ik zit hier niet met hand en tand mijn idool te verdedigen. Desalnietteplus: een topDVD - en iedereen aan wie ik 'm heb laten zien is het daar mee eens. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat jij 'm ook mooi moet vinden.