PDA

Bekijk de volledige versie : dvdboxoffice



Franklin
29-12-2001, 01:11
Normaal gesproken bestel ik alle films bij dvdexpress.com. Zij zijn iets duurder maar wel sneller. Zij sturen films 3 dagen voor de officiele release al op. Bij dvdboxoffice is dit voor mij de eerste keer dat ik een film heb besteld. Ik heb ze al gemaild en dit is wat zij zeggen.
Hello,

Any order that has already been shipped will be in the SHIPPED ORDERS section.
Once shipped orders take on average 7-21 days to get to you.
For International orders at least 8 weeks must elapse from the date of shipment before we can take further action on packages that have exceeded the average delivery time.
Hope this helps!
Thanks
Janice

Everlast
29-12-2001, 06:08
Hoi Franklin,

Ook bij DVD Boxoffice wordt er wel eens een DVD vóór de officiële releasedatum verscheept hoor.

Bij DVD Boxoffice dien je inderdaad wat langer geduld te hebben voor je DVD in huis is. De reaktie die jij van hen hebt ontvangen is mij bekend. Ik heb zelf ook een paar keer een mailtje gestuurd naar ze, omdat ik vreesde dat mijn DVD was zoekgeraakt. Een paar dagen later kwam hij dan tóch aan ....

Hou rekening met ongeveer twee weken. Soms wat langer, helaas.

Succes!

CRe8oR
29-12-2001, 10:43
Originally posted by Everlast
Ook bij DVD Boxoffice wordt er wel eens een DVD vóór de officiële releasedatum verscheept hoor.


Dat Klopt heb vorige week al The Fast and the Furious (DTS) besteld. En kreeg volgende dag al een mailtje dat ie was opgwstuurd, terwijl de release op 2 januari is.

Dunky
29-12-2001, 11:31
Denk als je besteld dat je eerst een order mail krijgt. En als hij wordt verstuurd krijg je een invoice. Vanaf die datum van de invoice moet je tussen de 10 en de 21 dagen rekenen voor je bestelling aankomt. :)
Ik bestelde op 5 dec. en kreeg mn pakketje op 17 dec. binnen.
En de vorige keer duurde het 2,5 week.
Maak je dus maar geen zorgen over je pakketje hij komt heus wel aan. :) :)

Succes.
DVDunky (http://communities.msn.nl/dvdunky)

Edwin vd Zwaard
30-12-2001, 18:58
yep.. boxoffice is niet een van de vlotste.. maar wel erg betrouwbaar ...

Groeten
Edwin

Johan Berkhout
30-12-2001, 22:05
idd Boxoffice, heb ik tot nu toe geen ellende mee gehad. komt ook omdat ik nog nooit bij een ander bedrijf bestelt heb ;).

bitbull
09-01-2002, 20:44
Nooit problemen gehad met die tent. Één keer was de DVD zoek geraakt. Na een mailtje werd de DVD zonder problemen opnieuw verstuurd. Deze kwam wél aan!

harp
14-01-2002, 20:06
misschien is het een idee om eens bij www.play.com te kijken. Dit is een bedrijf dat in Engeland is gevestigd en daardoor heb je je DVD's meestal binnen een week in huis. Meestal versturen ze ook al een aantal dagen voor de officiele release de DVD's. Je kunt hier zowel regio 1 als regio 2 DVD's kopen en ze worden zonder vrachtkosten verstuurd.

Franklin
14-01-2002, 23:30
:) Ik heb na 3 weken mijn dvd uit Canada ontvangen. Ondertussen heb ik dezelfde film bij play.com besteld voor een vriend van mij en deze is binnen 4 dagen geleverd. Voortaan bestel ik ze alleen nog maar bij www.play.com

Cenobite
21-01-2002, 23:06
Als je bij DVDBoxoffice meerdere DVD's tegelijk besteld worden ze dan netjes apart verpakt en verstuurd , of doen ze alles in 1 pakje ( met grotere pakkans door Douane !! ) .

Play247 verpakt alle DVD's altijd netjes apart.... :D :D

Duncan _206
22-01-2002, 20:29
DVD boxoffice verscheept ook per dvd, heb dus kans dat er op een geven moment 3 van die mooie dikke enveloppen je brievenbus verstoppen

Tijntje
23-01-2002, 14:15
Ik had laatst ook mailtje gestuurd naar ze. Laat nou net een dag later 't eerste deel van m'n bestelling in de bus liggen :D

Nee ik vind 't wel een "ok" bedrijf dat dvdboxoffice......

Binnenkort ook een keer play24-7 proberen.....

Martin de Goeij
05-02-2002, 19:08
voor het eerst besteld...maar de dvd doet het niet! kkrrr

Martin de Goeij
05-02-2002, 19:09
voor het eerst besteld...met 10 dgn in huis..maar de dvd doet het niet! kkrrr

Duncan _206
05-02-2002, 23:20
Welke dvd had je besteld dan ??

Jeroen Groot
05-02-2002, 23:38
Zijn het Canadese dollars die ze hier vermelden??? Anders vind ik ze wel duur, hoor

Nathan Strik
05-02-2002, 23:50
Ja, alle prijzen op DVD Boxoffice zijn in Canadese dollars... scheelt toch weer....
Je kunt ook de prijzen in Euro´s laten weergeven trouwens, links in de blauwe balk kun je je currency (valuta) instellen... da´s nog makkelijker...

Jeroen Groot
05-02-2002, 23:53
Ja, ik had het intussen ook door, maar thanks anyway :D

Martin de Goeij
06-02-2002, 09:31
Welke dvd had je besteld dan ?? Hellraiser II, zie ook gelijknamige thread in "DVD algemeen"

Bodhi
13-02-2002, 15:58
'k ben er wel achter gekomen dat de 'shipping date' die ze aangeven op 't switchboard en bij de notify, niet helemaal kloppen.

'k kreeg 2 december een notify dat ze 'n dvd verzonden hadden en toen ik de dvd uiteindelijk ontving (17 dagen later), zat er een factuur bij met datum 6 december.

rara hoe kan dat :-)

Greetz
Bodhi


my collection (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=BODHI)

FLipje
19-02-2002, 11:34
DVDBoxoffice daar heb ik voor het eerst een 2 dvdtjes (Leon en Batman Movie) besteld en ze zijn netjes 18 dagen later (wel een beetje lang) thuis op de mat gevallen.
Ze hebben goede beeld en geluid.
Ik heb zelf een DiViDo dvd-speler en Sony DTS Versterker.

MAD
19-02-2002, 23:33
Ik heb ze zelfs zo ver gekregen dat ze een box met 8 DVD's per DVD versturen (lege box met laatste DVD), om zo de douane te ontlopen... :D :D