PDA

Bekijk de volledige versie : Toch maar weer een Cyberhome :)



Tijntje
29-12-2001, 01:18
Na lang klooien en irriteren met 't R1 probleem (groen/blauw lijntje bovenin beeld) van m'n Pioneer DV444 speler toch maar weer een oude vertrouwde Cyberhome teruggekocht :)
Puur voor m'n R1 dvd's. Want wat R2's betreft ben ik 100% tevreden over die Pioneer, geen kwaad woord daarover verder. Maar ik weet voor 99,9% zeker dat 't R1 probleem veroorzaakt wordt door de regiochip die in de speler zit. En daar hebben Cyberhome's net effe geen last van :)

Was trouwens wel ff zoeken om 't oude type Cyberhome (M-212/M-512) te vinden. Die nieuwe (AD-L528) wilde ik persee niet hebben omdat ze daar goedkope onderdelen ingeprakt hebben om de kosten te drukken (waaronder chipset), en dat zint me niet ;)

Maar vandaag toch nog een M-212 op de kop weten te tikken bij Mediamarkt Arena voor Fl. 340,- :p

Men mag mij voor gek verklaren maar ik ben zeer content met mijn oplossing :cool:

AirtjE
29-12-2001, 01:51
Je bent ook gek :D
Wie gaat dan ook eerst iets verkopen om dan weer extra geld uit te geven 'm weer eentje te kopen? hahah =)
maar goed wellicht heb je me overgehaald om een nieuwe DVDspeler te kopeh

Tijntje
29-12-2001, 02:21
Grrrrr wat een aap ben je ook he......... je bent zelf mee geweest. Gaat ie hier ook nog es reageren :p

Irritant persoon :D

martin
29-12-2001, 09:17
zat er geen garantie meer op dan bij het ombouwen.
dat gekke lijntje moet wel teverhelpen zijn. toch ??

Tijntje
29-12-2001, 13:58
Nee is absoluut niet te verhelpen. Geloof me ik heb echt ALLES geprobeerd om 't lijntje weg te krijgen maar "it comes with the player" zegmaar.

Schijnen meer regiovrije spelers last van te hebben trouwens. Komt denk ik door regiovrije chips die erin gezet worden. Want R2 gaat perfect.

marcel v t
31-12-2001, 00:42
ik heb pas een cyberhome 528 maar ik ben zeer tevreden aleen vind ik de afstands bediening maar niks je moet echt precies richten en zo
die tid hebben we toch wel gehad dacht ik of is er iemand met een oplossing of ligt het aan mij ben ik de enigste die zich daar aan ergert

Tijntje
31-12-2001, 00:59
Klopt, die AB moet je inderdaad echt OP de speler mikken anders komt 't signaal niet over. Maarja daar is overheen te komen toch? ;)