PDA

Bekijk de volledige versie : CDWOW.nl of CDWOW.com



Bullet Tooth Tony
18-06-2004, 17:43
Hoe kan het dat de prijzen bij CDWOW.com (in ponden) en CDWOW.nl (in euro's) verschillen.

Usual suspects bij .com: 5.99 pond (zo'n €8.70)
Usual suspects bij .nl: 10.99 euro.

:?

Bullet Tooth Tony
15-07-2004, 22:08
hmmm....niemand een antwoord???

candela
15-07-2004, 22:12
Ja, dat is altijd. cd-wow.net heeft nog andere prijzen

Eric B.
25-10-2005, 18:24
ff een vraagje, hoe lang duurt het voor je je bestelling ontvangt van CDwow.nl?
alvast bedankt,

Gr. B.M

Maick Werner
25-10-2005, 18:37
ff een vraagje, hoe lang duurt het voor je je bestelling ontvangt van CDwow.nl?
alvast bedankt,

Gr. B.M

Ik dácht dat het geen verschil maakte, maar ik heb beide info-pagina's bekeken en dit is het antwoord, volgens CDWow.nl:

Nederland: 4-6 dagen

http://www5.cd-wow.nl/faq.php

CDWow.net:

Sonstige EU: 6-8 dagen

http://www12.cd-wow.net/faq.php

Op de prijs na, zal er dus geen verschil zijn lijkt me. Afhankelijk van de gekozen titels, uitgaves en natuurlijk betaalmethode.

Eric B.
25-10-2005, 19:11
ff een vraagje, hoe lang duurt het voor je je bestelling ontvangt van CDwow.nl?
alvast bedankt,

Gr. B.M

Ik dácht dat het geen verschil maakte, maar ik heb beide info-pagina's bekeken en dit is het antwoord, volgens CDWow.nl:

Nederland: 4-6 dagen

http://www5.cd-wow.nl/faq.php

CDWow.net:


Sonstige EU: 6-8 dagen

http://www12.cd-wow.net/faq.php

Op de prijs na, zal er dus geen verschil zijn lijkt me. Afhankelijk van de gekozen titels, uitgaves en natuurlijk betaalmethode.



thnx! (y)

Marco1983
29-10-2005, 23:05
Even een vraagje over cdwow.com

Ik betaal met CC en krijg een mail van worldpay dat de transactie goed verlopen is. Alleen krijg ik geen mail van CDwow. Gebeurt dat wel eens? En ik heb ze een mail gestuurd, zouden ze daar over gaan zeuren?

Maick Werner
30-10-2005, 00:01
Ik heb net een bestelling gedaan bij CDWOW.net en zoals gebruikelijk betaald met CC. Het venster dat de betaling succesvol was, heb ik wél gehad. Maar ik heb geen mail gehad van Worldpay of CDWOW. Mailen ga ik ze dus zéker wel. Misschien dat er iets fout zit bij ze.

Een winkel die zou zeuren wanneer er een klant een mailtje stuurt om iets zeker te weten te komen, mag van mij al helemáál wieberen. Lijkt mij alleen maar voor hun eigen bestwil.

Coen P.
30-10-2005, 08:59
Ik heb net een bestelling gedaan bij CDWOW.net en zoals gebruikelijk betaald met CC. Het venster dat de betaling succesvol was, heb ik wél gehad. Maar ik heb geen mail gehad van Worldpay of CDWOW. Mailen ga ik ze dus zéker wel. Misschien dat er iets fout zit bij ze.

Een winkel die zou zeuren wanneer er een klant een mailtje stuurt om iets zeker te weten te komen, mag van mij al helemáál wieberen. Lijkt mij alleen maar voor hun eigen bestwil.

idem Maick, gisteren 10 films besteld. Geen mails oid. In je orderoverzicht kan je zien of het gelukt is. Zo zag ik bij mij 1 bestelling ontbreken. Snel ff een mailtje gestuurd dus!

succes,

Coen

RJ75
30-10-2005, 12:58
Ik heb eergister nog bij cd-wow besteld, en de mail van WorldPay en CDWow kreeg ik binnen 10 seconden.

Maick Werner
30-10-2005, 16:48
Ik heb net een bestelling gedaan bij CDWOW.net en zoals gebruikelijk betaald met CC. Het venster dat de betaling succesvol was, heb ik wél gehad. Maar ik heb geen mail gehad van Worldpay of CDWOW. Mailen ga ik ze dus zéker wel. Misschien dat er iets fout zit bij ze.

Een winkel die zou zeuren wanneer er een klant een mailtje stuurt om iets zeker te weten te komen, mag van mij al helemáál wieberen. Lijkt mij alleen maar voor hun eigen bestwil.

idem Maick, gisteren 10 films besteld. Geen mails oid. In je orderoverzicht kan je zien of het gelukt is. Zo zag ik bij mij 1 bestelling ontbreken. Snel ff een mailtje gestuurd dus!

succes,

Coen

Ik zweer het je, gisteren was mijn order zelfs niet in m'n overzicht te zien. Nu opeens wél! Dus ik ga er vanuit dat alles ok is gegaan en ik m'n bestelling binnenkort gewoon kan verwachten. Dat lucht weer een beetje op :bier:

Marco1983
31-10-2005, 08:42
Ik kreeg gelukkig een mail dat het een fout was van worldpay en dat de bestelling wordt verwerkt. En nu heb ik weer iets besteld en krijg ik weer geen mail maar het staat wel in orderlist

Marc T.
31-10-2005, 10:56
Ik heb gisteren een dvd bestelt en geen e-mail gekregen. Maar ik heb dus nu ook geen ordernummer waarmee ik kan inloggen op de site. Heb net maar een mailtje gestuurd :(

Marco1983
31-10-2005, 11:40
vandaag dus ook weer 3 keer. echt niet normaal. Via cdwow.com is het makkelijk te traceren maar niet via cdwow.nl

Marc T.
31-10-2005, 14:27
Nou ik heb nu al een reply op mn mailtje. Het ging om een technische storing met hun payment apparaat ofzo en ik heb nu een ordernummer en bevestiging. :)

Marco1983
31-10-2005, 15:39
ja maar nu veranderd de status niet of iets verzonden is

Coen P.
31-10-2005, 15:56
Ik heb net een bestelling gedaan bij CDWOW.net en zoals gebruikelijk betaald met CC. Het venster dat de betaling succesvol was, heb ik wél gehad. Maar ik heb geen mail gehad van Worldpay of CDWOW. Mailen ga ik ze dus zéker wel. Misschien dat er iets fout zit bij ze.

Een winkel die zou zeuren wanneer er een klant een mailtje stuurt om iets zeker te weten te komen, mag van mij al helemáál wieberen. Lijkt mij alleen maar voor hun eigen bestwil.

idem Maick, gisteren 10 films besteld. Geen mails oid. In je orderoverzicht kan je zien of het gelukt is. Zo zag ik bij mij 1 bestelling ontbreken. Snel ff een mailtje gestuurd dus!

succes,

Coen

Ik zweer het je, gisteren was mijn order zelfs niet in m'n overzicht te zien. Nu opeens wél! Dus ik ga er vanuit dat alles ok is gegaan en ik m'n bestelling binnenkort gewoon kan verwachten. Dat lucht weer een beetje op :bier:

weird, in 2 dagen 15 bestellingen. Pas bij de laatste 3 een mail. 14 orders staan in mijn overzicht en eentje is er zoek. net maar weer ff een mail gestuurd!

Marco1983
03-11-2005, 06:52
Als je een overschrijving doet dan krijg je een betalingskenmerk met 50 etc. Moet je die eerste cijfers erbij doen? Heb dit namelijk nog nooit gedaan naar cdwow.nl