PDA

Bekijk de volledige versie : HELP! JVC TH-A9R



robbydee
21-06-2004, 12:00
Dag mensen,

ik heb een home cinema system van JVC, nu is mijn dvdspeler kapot, dus ik denk, ik koop me een nieuwe dvdspeler van Medion. Het probleem is nu echter dat deze niet op de dolby surround set kan worden aangesloten omdat er een JVCplug op zit, wat kan ik eraan doen dat ik de set toch op mijn nieuwe dvdtje kan aansluiten. (Op de dvd van JVC zit geen digital out, dus ik kan hem niet doorsluizen).

Groetjes Robby

Vuurp
21-06-2004, 20:01
hey, heb je geen digitale ingang op je set, als je die hebt dan zou je hem via een coax of optische kabel aan kunnen sluiten.
En zo op deze manier toch van dolby digital en Dts kunnen genieten.
Groeten Danny

Mathieu Ghekiere
21-06-2004, 20:05
Spijt me, ik heb net dezelfde home cinema set (ge-erft van mijn nonkel) en (toevallig) de dvd speler liet het een week geleden ook afweten... en inderdaad, er is geen andere ingang op de set dan die van die dvd speler

Echt nadelig, nadeel van een all in one set dat alles zo beperkt is

Ik heb zelf niet veel ervaring met home cinema's, maar nu heb ik mezelf net een nieuwe moeten aanschaffen, dit keer uit meer losse onderdelen om zeker te zijn, als alles goed gaat komt hij vrijdag aan

Dus ik vrees dat je hem ofwel zal moeten laten repareren ofwel zal moeten kijken voor een andere set (die, als je voor losse onderdelen gaat, ook wel veel beter klinkt)

audiofreak1
22-06-2004, 20:24
En dit krijg je nou met Hoyo toyo kloyo setjes. Koop losse componenten en je hebt er jaren echt plezier van en in de loop der jaren is het veel goedkoper. En je kunt er alles op aan sluiten.