PDA

Bekijk de volledige versie : onderzoek dvd huur



voorntje
21-06-2004, 14:12
Ik ben bezig met een onderzoek naar dvd promotie. Zouden jullie me kunnen helpen door onderstaande vraag te beantwoorden:

Welke vorm van promotie draagt het meest bij aan de huur van een dvd ?

Gebruik je geen promotie middel dan kan dat natuurlijk ook.

alvast bedankt

Wizz-Art
21-06-2004, 15:13
Wij hebben een gratis promotieblad als VideoTake voor onze klanten,waar de nieuwe videotheek releases in staan.

Dr_evil
21-06-2004, 17:28
Wij hebben een gratis promotieblad als VideoTake voor onze klanten,waar de nieuwe videotheek releases in staan.

Ja zoiets hebben wij ook voor de klanten, ben alleen de naam kwijt :?

Maar als ik zelf zou huren check ik altijd eerst even IMDb naar de beoordeling van een film om te kijken of het uberhaupt de moeite waard is..

Basso
21-06-2004, 19:18
Ik werk zelf bij een videotheek en wij hebben vaak acties met saldokaarten. Dus betaal een bepaald bedrag en krijg (meer) huurtegoed.
Naast de standaardacties hebben we op feestdagen (en nu bijvoorbeeld met het nederlands elftal) verdubbelingsacties, werkt prima

Wizz-Art
21-06-2004, 19:24
Ik werk zelf bij een videotheek en wij hebben vaak acties met saldokaarten. Dus betaal een bepaald bedrag en krijg (meer) huurtegoed.
Naast de standaardacties hebben we op feestdagen (en nu bijvoorbeeld met het nederlands elftal) verdubbelingsacties, werkt prima

Ja dat doen wij ook 8)

Basso
21-06-2004, 19:35
Wel klote als je moet werken als Nederland speelt

Ik had woensdag moeten werken maar kon gelukkig ruilen, mn baas geeft niks om voetbal 8)

Wizz-Art
21-06-2004, 19:47
Wel klote als je moet werken als Nederland speelt

Ik had woensdag moeten werken maar kon gelukkig ruilen, mn baas geeft niks om voetbal 8)

Wat dat betrefd heb ik het geluk dat mijn vaste vrije dagen Dinsdag,woensdag en vrijdag zijn...mis wel de eerste helft van de finale daardoor :cry: ...maar ik moet niet zeiken het is de leukste baan die een filmfreak zich kan voorstellen hulde aan Quentin T. :lol:

Basso
21-06-2004, 21:49
Absoluut ja. Echt een super baan

Alles nieuwe films als eerste binnen, lekker gratis huren en veel gezellige praatjes met klanten. Ik heb ook het geluk dat ik een enorm relaxte baas heb

Hoeveel uur werk je er? Ik studeer dus tis een bijbaantje, ongeveer 25 a 30 uur per maand, het is een lekkere bijverdienste

scheur
22-06-2004, 10:28
Heb in het verleden ook in een videotheek gewerkt, maar deze baas had meerdere filialen waar ik ook vaaktussen pendelde.
Kon er bijna mijn full-time baan van maken ,maar dat is helaas niet doorgegaan :cry:
Nu doe ik weer wat anders , maar ik kom nog wel regelmatig huren..... :wink:

Wizz-Art
24-06-2004, 17:01
Absoluut ja. Echt een super baan

Alles nieuwe films als eerste binnen, lekker gratis huren en veel gezellige praatjes met klanten. Ik heb ook het geluk dat ik een enorm relaxte baas heb

Hoeveel uur werk je er? Ik studeer dus tis een bijbaantje, ongeveer 25 a 30 uur per maand, het is een lekkere bijverdienste

Ik heb na mijn mbo ook nog verschillende andere baantjes gehad, maar dit is dus verreweg de allerleukste, ik werk gemiddeld zo'n 32uur in de week :P