PDA

Bekijk de volledige versie : upgrade van een Sony str da50 ES



Serge Baalman
24-06-2004, 12:09
Zoals de titel al zegt wil ik mijn sony receiver upgraden.
Ik ben nog druk aan het sparen en heb ook nog niet geluisterd naar evt. nieuwe aankopen.
Ik ben natuurlijk al wel druk bezig met lezen en kijken. Nu viel mijn ook in eerste instantie op de nieuwe Denon 3805. Het lijkt mij een zeer mooi apparaat. Ook wordt hij in diverse reviews als zeer goed beoordeeld.
Nu is mijn oog ook op de nieuwe Arcam avr300 gevallen. Ik weet, hier zit in ieder geval qua prijs een verschilletje van zeg €800 tussen.

Is het nu de moeite waard om even lekker door te sparen en voor die Arcam te gaan ( en ik zal binnenkort gaan luisteren dus kan ook nog afvallen) of zeggen jullie: ga lekker voor die Denon.

Misschien zijn er mensen die beide apparaten al beluisterd hebben en hun ervaringen met mij kunnen delen?

Wat ik belangrijk vind is dat ik een warmer geluid krijg dan dat ik nu heb. Die Arcam schijnt wat koeler te klinken dan die Denon, maar dat zou ik kunnen opheffen door er een warm klinkende dvd speler tussen te zetten in de toekomst.

ik ben benieuwd wat jullie hier allemaal over te zeggen hebben en of jullie andere ideeën hebben.

Ik hoop dat ik alles een beetje duidelijk opgeschreven heb, ach en anders beantwoord ik de vragen wel weer.

Huidige set:
Sony strda 50ES

Chario Syntar 200 Tower
chario Syntar 200 RS
Chario Dialoque
Asw AS 400 MK2 Sub

Pioneer 656A dvd speler