PDA

Bekijk de volledige versie : Lady en de Vagebond 2: Rakker's Avontuur [DVD]



Arnold van Oostrum
18-07-2001, 23:05
Lady en de Vagebond 2: Rakker's Avontuur [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=238)

music_maniac1965
19-10-2002, 23:03
een 2,5 is wel HEEL erg laag voor deze film. ik heb deel 1 in de bios gezien, en naderhand op video, maar ik vind dit toch wel een waardig vervolg o het eerste deel. de extra's zijn ook niet echt mis. en zowel met nederlandse stemmen, en met de orgineele engelse stemmen is ie leuk ingesproken. ofterwel weer een lekkere disney topper.

Alex van den Berg
19-10-2002, 23:18
een 2,5 is wel HEEL erg laag voor deze film. ik heb deel 1 in de bios gezien, en naderhand op video, maar ik vind dit toch wel een waardig vervolg o het eerste deel.Ik heb deze film nog niet gezien... en ik betwijfel OF ik 'm ooit zal zien... om een heel eenvoudige reden:
Ik word langzamerhand doodziek van de uitmelkerij van Disney!
Ze zijn daar zo fantasieloos geworden, dat ze niet eens meer in staat lijken om nog nieuwe karakters en verhaallijnen te bedenken.
Iedere keer maar weer een een "Bring Us Dollars - Part 2", met als enige sterke punt de herkenbaarheid van klassieke figuren.
Als het om real-life akteurs zou gaan, dan konden die hun karriëre wel op hun buik schrijven en in de toekomst zou men ze nog slechts herinneren als "ééndags vliegen"... :rolleyes:

music_maniac1965
20-10-2002, 11:32
Ik heb deze film nog niet gezien... en ik betwijfel OF ik 'm ooit zal zien... om een heel eenvoudige reden:
Ik word langzamerhand doodziek van de uitmelkerij van Disney!

als je er zo aan twijfelt kan je hem toch probeeren te huuren ? je hebt wel gelijk hoor, want de klokkenluider 2, en bijvoorbeeld tarzan en jane zijn hier goede voorbeelden van. daarom huur ik hem dan liever eerst als ik er aan tweifel of het wel een waardig vervolg is. toy story 1 en 2 zijn uiteindeijk ook toppertjes, deel 2 vind ik zelfs nog een ietsje leuker. zo ook de kleine zeemeermin. deel 1 vind ik dan wel weer een ietsje leuker, maar deel 2 is opzeker ook leuk om te kijken. zo ook met 101 echte dalmatiers, en 102 echte dalmatiers, die vind ik ook bijde goede films. ok, hier spreken we dan niet van CGI of animatie, maar toch ook een disney verhaal met een vervolg. en (hier zullen veel mensen mij wel voor gek verklaren :) ) ik kan ook genieten van de "huny i shrunk the kids" en de opvolgers ervan. allemaal vind ik ze erg leuk. waarschijnlijk omdat ik zelf ook nogal een levendige fantasie heb :D

dvd freak
03-04-2005, 16:39
Ik vind deze film geen topper maar wel een leuk vervolg. Kvraag me af wanneer disney door heeft dat je met goede originele classics veel meer verdiendt in plaats van al die vervolgen(waarvan de meeste nergens over gaan en ook nog eens slecht getekend zijn)

Toch een leuke film! :)