PDA

Bekijk de volledige versie : wat vinden jullie de slechtste muziek DVD?



Luther Hartog
31-12-2001, 14:14
Dan vraag ik me af; wat vinden jullie de slechtste muziek DVD?

Want volgens mij zit hier ook een heleboel troep tussen

Richard B.
08-04-2004, 15:07
Momenteel: Sign O The Times van Prince. De muziek is weergaloos maar de dvd-uitgave is erg beroerd.

Back in de US van Paul Mccartney en Live in Barcelona van Bruce Springsteen zijn vergelijkbare zaken: prima muziek maar ze hebben last van allerlei kleine probleempjes (resp. een haperende hoofdstukselectie en een verknalde dolby-track) die het moeilijk maken om er goed van te genieten.

theThinWhiteDuke
08-04-2004, 15:23
Simpele vraag: teveel om op te noemen!
een greep:
Bauer, Hazes, Borsato, Idols, alle techno/house DVDs.....

John Sital
08-04-2004, 18:57
alles van david bowie.

netfox
08-04-2004, 19:10
Hoewel ik een zeer grote fan van The Doors ben, is de DVD The Doors: Soundstage Performances van een wel erg slechte kwaliteit. Rechtstreeks vanaf een video-tape op een DVD gezet. Slecht geluid, slecht beeld. Jammer.

Richard B.
08-04-2004, 19:24
Simpele vraag: teveel om op te noemen!
een greep:
Bauer, Hazes, Borsato, Idols, alle techno/house DVDs.....
Als je niet van de muziek houdt dan kunnen het evengoed nog wel goeie dvd's zijn... :roll:

theThinWhiteDuke
08-04-2004, 23:08
Simpele vraag: teveel om op te noemen!
een greep:
Bauer, Hazes, Borsato, Idols, alle techno/house DVDs.....
Als je niet van de muziek houdt dan kunnen het evengoed nog wel goeie dvd's zijn... :roll:
In mijn ogen niet.

theThinWhiteDuke
08-04-2004, 23:10
alles van david bowie is geweldig.
Inderdaad John 8)

John Sital
09-04-2004, 08:16
alles van david bowie is geweldig.
Inderdaad John 8)

duke sucks bowie :twisted:

Albert Kostwinder
09-04-2004, 09:12
alles van david bowie is geweldig.
Inderdaad John 8)

duke sucks bowie :twisted:

David Blowie....? :twisted:

Montana
09-04-2004, 14:53
Simpele vraag: teveel om op te noemen!
een greep:
Bauer, Hazes, Borsato, Idols, alle techno/house DVDs.....
Als je niet van de muziek houdt dan kunnen het evengoed nog wel goeie dvd's zijn... :roll:

Inderdaad, ik kan me voorstellen dat niet iederen een Borsato-fan is maar z'n DVD Onderweg- Live in de Kuip is toch een heel verzorgde DVD wat beeld en geluid betreft.
Omgekeerd kan het ook, Ik ben al jaren een grote fan van KISS maar hun DVD Symphony is een ramp.De montage trekt op niets. Ik geloof niet dat er een camerashot is dat langer duurt dan 1 seconde. En het geluid is ook niet wat het moet zijn.

theThinWhiteDuke
09-04-2004, 15:11
Simpele vraag: teveel om op te noemen!
een greep:
Bauer, Hazes, Borsato, Idols, alle techno/house DVDs.....
Als je niet van de muziek houdt dan kunnen het evengoed nog wel goeie dvd's zijn... :roll:

Inderdaad, ik kan me voorstellen dat niet iederen een Borsato-fan is maar z'n DVD Onderweg- Live in de Kuip is toch een heel verzorgde DVD wat beeld en geluid betreft.
Omgekeerd kan het ook, Ik ben al jaren een grote fan van KISS maar hun DVD Symphony is een ramp.De montage trekt op niets. Ik geloof niet dat er een camerashot is dat langer duurt dan 1 seconde. En het geluid is ook niet wat het moet zijn.
De vraag was "wat is de slechtste muziek DVD"
Ik kijk dan ook naar de inhoud; en als die me al niet boeit, waarom zou ik em dan halen?
Omdat "de zingende coltrui" Borsato toevallig DTS is?
Doe die gast mij maar mono 0.0 :lol:

De inhoud staat bij mij op 1 wat dat betreft....

Joost v.d. Ham
09-04-2004, 15:22
ik vind het zonde dat van een hoop goede artiesten geen live concerten te koop zijn, enkel de video clips :(

Montana
09-04-2004, 15:29
De vraag was "wat is de slechtste muziek DVD"
Ik kijk dan ook naar de inhoud; en als die me al niet boeit, waarom zou ik em dan halen?
Omdat "de zingende coltrui" Borsato toevallig DTS is?
Doe die gast mij maar mono 0.0 :lol:

De inhoud staat bij mij op 1 wat dat betreft....

Ik koop uiteraard ook geen DVD's waarvan de inhoud me niet boeit maar ik kan wel toegeven dat een DVD van een bepaalde groep/zanger(es) op zich een goeie DVD is, terwijl ik de muziek niet goed vind van die groep/zanger(es).
En wat is "slechte muziek" ? Dat is natuurlijk een heel relatief begrip. Wat de ene persoon goed vind is voor een ander slecht. Dat maakt het ook leuk, kan je lekker in discussie gaan :)

Pietse
09-04-2004, 15:57
alles van Borsato

Harry B.
09-04-2004, 18:47
Use your illusion 1 en 2 (Guns 'n roses)

Boersmaster
04-11-2005, 11:59
Voor mij is de slechtste muziekdvd in mijn collectie "50 minutes rock love songs" . Ik heb hem gekocht omdat Manfred Mann er op stond met Ha Ha said the clown, en aangezien ik die nergens op cd of dvd vinden kon/kan, heb ik hem voor die 6 euro meegenomen, maar ik heb me voor nog meer euro's lopen ergeren aan de dramatische kwaliteit van beeld en geluid. Nooit meer een dvd voor mij uit de goedkope bakken van de mediamarkt en de freerecordshop/vanleest. Daar ben ik in 1 klap van genezen

Dennis Kuijper
04-11-2005, 13:27
Bijna alles(uitzonderingen daar gelaten) wat in de 3 voor 15 euro aktie zit bij Free record shop.

Lex v/d Moolen
04-11-2005, 17:05
Ik zag bij de FRS een DVD van een concert van The Eagles liggen voor 5 euro dacht ik. Ik dacht nog, da's aardig. Lees ik nog even goed de achterkant, wat blijkt; is het volgens mij gewoon hetzelfde concert als Hell Freezes Over, alleen dan alleen maar in stereo 2.0... http://www.moviebase.nl/forum/images/smiles/you_crazy.gif

Joost v.d. Ham
04-11-2005, 19:47
Een Guns 'n Roses dvd die bij de FRS voor 5 euro lag...bootleg troep :(

Jeroen D
04-11-2005, 20:03
Ik heb ook een hekel aan 'de zingende coltrui'........... (6)

Marc T.
04-11-2005, 20:24
Ik heb wel es bij iemand een deel van een Borsato dvd gezien en dat was echt bagger. Maar ik vind die man ook helemaal niets, dus dat zal wel meespelen.

( 10 jaar achter elkaar de beste zanger van NL worden met de TMF awards? :S ) Bah

Symphony X
04-11-2005, 21:03
Tmf is zoiezo 100 keer niks :wink: net zoals de box...

Werner
06-11-2005, 00:12
Deze (http://www.dvdinfo.be/index-02.php?cat=1&Id=754).
Een schaamteloze melkpartij, John Lennon onwaardig.

Cor H.
06-11-2005, 11:08
Prince: Sign "O" The Times, wat een *** dvd, zelfs de video die ik heb is beter.