PDA

Bekijk de volledige versie : Dit is niet tegeloven.



martin
31-12-2001, 16:23
Ja ja, dit is bijzonder.

Ik ga 2002 in ZONDER DVD-SPELER.

Ik heb me pioneer 717k net verkocht.

Dit is niet normaal meer ;)

System 3rror
31-12-2001, 16:36
Ik ga 2002 in ZONDER DVD-SPELER.Nt nt nt.. Kinderen :p

Heb je eindelijk die 300 gehaald, verkoopt ie zn DVD speler!!

Ga je zeker overstappen naar video banden ofzo?

Alex van den Berg
31-12-2001, 16:39
Ik ga 2002 in ZONDER DVD-SPELER.

Ik heb me pioneer 717k net verkocht.O jee... Sterkte met de afkick verschijnselen... Dat wordt shaken... en koorts... en nerveus worden... en misschien wel overgeven en tegen de muur rennen...?? :D

martin
31-12-2001, 16:46
Ik me voel me niet zo lekker, wat zou het zijn. ;)

Ik dacht een nieuw jaar dus ook een nieuwe speler.

wie heeft er een yakamahawwaa speler teleen.

Alexander de Mol
31-12-2001, 17:10
martin,

wat een afschuwelijk begin van het nieuwe jaar zeg!
Dit betekent minstens 2 avonden zonder DVD speler.
Dusseh...sterkte deze jaarwisseling! Je zult het nodig hebben!

;)

Alexander

Nathan Strik
01-01-2002, 02:02
Nou Martin,
Ik heb hier nog wel 4 spelertjes om je collectie warm te houden... :D
Je weet het per slot van rekening maar nooit met die ijzel!!! :D :D :D

GELUKKIG NIEUWJAAR!!!

Alex Bel-Gy-Bel
01-01-2002, 09:09
Ja ja, dit is bijzonder.

Ik ga 2002 in ZONDER DVD-SPELER.

Ik heb me pioneer 717k net verkocht.

Dit is niet normaal meer ;)


Ik heb een ideetje: als ge uw DVD's eens verdeeld onder de Forum bezoekers jij kan ze toch niet meer bekijken en wij zullen je allen dankbaar zijn.:D :D :D


Groetjes en de beste nieuwjaars wensen,

starbuck
01-01-2002, 10:16
Martin, ik wil je bij deze even veel strekte wensen in deze voor jouw moeilijke tijden. maar eens zal voor jouw de dvd-zon weer schijnen.:)

martin
01-01-2002, 10:34
Dank u dank u.

Ik ben jullie zeer dankbaar voor de steun betuiging.
Ik ga denk ik maar bij me ouders even me oude sony 315 terughalen.
voordat ik een nieuwe heb zal het wel 2 weken verder zijn.
moet weer besteld worden en om laten bouwen.
en ik zit nog steeds tetwijvelen tussen 2 spelers.
ik hou jullie op de hoogte.

Alex Bel-Gy-Bel
01-01-2002, 10:44
Ik heb een sony 325, ik stelde me de vraag waarom U een nieuwe koopt? Zijn de dvd spelers dan verbeterd in kwaliteit of zo. Ik vraag het alleen maar om te weten of ik ook aan vernieuwing toe ben. dan kan deze Sony naar de kinderkamer verhuizen en koop ik mij misschien wel een nieuwe.

martin
01-01-2002, 11:21
De sony 315 en de 715 waren de eerste DVD-spelers, deze hadden nog geen DTS doorgave/decoder.
Dus kocht ik hierna de Pioneer 717, een zeer goede speler, na 14 maanden dus weer verkocht, Tja en nu ??

Ik leg de meetlat wel steeds verder, dus ik moet nu een duurdere speler kopen anders had ik gewoon deze pioneer kunnen houden.

De nieuwste speler hebben nu:

10bits/54MHz beeldchip ( was 10Bit/27MHz ) Pioneer komt met 12Bit/128MHz chip.
DVD-A of SACD als extra.
En de DVD techniek wordt steeds beter, dus verbeteringen kwa beeld en geluid.

als extra'tjes zie je meer zoals Mp3 en HDCD.

Martin de Goeij
01-01-2002, 17:12
Ja ja, dit is bijzonder.

Ik ga 2002 in ZONDER DVD-SPELER.

Ik heb me pioneer 717k net verkocht.

Dit is niet normaal meer ;)

Marre..komt r nog een ander voor in de plaats?:confused: :confused: Of heb je Het Geloof afgezworen;)

martin
01-01-2002, 17:22
Marre..komt r nog een ander voor in de plaats?:confused: :confused: Of heb je Het Geloof afgezworen;)

Tuurlijk. maar dit neemt even tijd in beslag, wil nu wel het beste hebben voor me lieftallige dvd schijfjes.:D

PM
02-01-2002, 11:03
ben benieuwd... laat ons weten wat het is geworden!!

Henk Heideveld
02-01-2002, 12:04
Originally posted by martin
en ik zit nog steeds te twijfelen tussen 2 spelers.
ik hou jullie op de hoogte.

Doe nou niet zo dom jongen. Ga niet zo zitten twijfelen. Zekerheid voor alles. Allebei aanschaffen. Gewoon een paar avondjes wat meer vitamimetjes verwerken bij de baas en verdiend is het al. Het zijn in euro's sowieso veel klienere bedragen. De komende twee weken zou je kunnen overbruggen door met een klapstoeltje naar de Mediamarkt te gaan. Daar draait de hele dag DVD op een groot scherm. Voor de zondagen heb ik geen directe oplossing, maar je bent hierbij uitgenodigd om in geval van afkickverschijnselen bij mij te komen uithuilen.:D :D

Johan Berkhout
02-01-2002, 12:53
wel vreemd dat iemand dat doet, niemand doet toch zijn oude schoenen weg voordat hij nieuwe heeft....vul voor schoenen dvd speler in en voila....

ik had trouwens wel even gew8 met een nieuwe speler kopen, dus ook ouder verkopen, want en misschien zeg ik iets stoms maar er komt toch een nieuwe techniek uit voor dvd.....is nu een dure speler het wel waard om nu gekocht te worden voor zo'n korte tijd dat deze speler nog gebruikt gaat worden....:confused:

Henk Heideveld
02-01-2002, 15:38
Zonder DVD-speler ben je behoorlijk gahandicapt. Gehandicaptenzorg inschakelen.
Twee weken weer gewoon mono en stereo luisteren dat geeft afkickverschijnselen. Bureau voor verslaafdenzorg inschakelen.
Twee nieuwe DVD-spelers kopen, dat kost geld. Daar heb je geen sociale instanties voor. Dat wordt stevig en langdurig overwerken jongen, dat wordt een overdosis vitaminenpillen verwerken.
Meld je de komende twee weken dagelijks, want we willen niet hebben dat je vreemde dingen doet.

martin
02-01-2002, 17:06
HAHAHAHA die henk.

Ook de zondag kunnen we hier bij de media markt terecht hoor.
Koopzondag is in rotterdam standaard.

Nou dat DVD eruit gaat zal wel meevallen, nu dat het net lekker gaat lopen gaan ze heus niet weer wat anders verzinnen.
dat er wat anders komt zal heus wel zo zijn.
als ik tegen die tijd zo'n kleine 1000 DVd's zal hebben ga ik die niet voor een habbe krats wegdoen. zo'n DVD'tje gaat een heel leven mee.

maare ik heb de mazzel dat me ouders 2 DVD-spelers hebben staan, dus die ene staat nu bij mij :D :cool:

dus ik heb in totaal 14 uur zonder gezeten. :cool: :p

Nathan Strik
02-01-2002, 17:12
Ja, die nieuwe techniek wordt speciaal voor HDTV´s heb ik begrepen, maar dat duurt nog wel even hoor. Ik zou er niet op wachten in ieder geval.
Bovendien zou hij achterwaarts compatibel worden met de huidige DVD´s, zodat de nieuwe spelers de oude schijfjes ook gewoon slikken. Okee, je oude speler kun je dan wegdonderen, maar zoals ik al zei... hou je adem maar niet in want het duurt nog een poos.

Cenobite
02-01-2002, 18:45
He Martin,


Wat wordt het nu .... weer een Pioneer ? Ik hoor goede dingen over de Pioneer 747.... :D . Ik zit zelf de Pioneer 737 te overwegen...waanzinnige goede beeld en Audio CD kwailteit volgens diverse review internet sites :D :D

Veel Succes

martin
02-01-2002, 18:56
Ik denk dat ik voor de toshiba SD-900E ga. het is een DVD-A speler. deze speler krijgt zeer goede recencies.

Johan Berkhout
02-01-2002, 18:57
Okee zal zeker niet mijn adem tot die tijd inhouden, maar hoorde het weer via via en heb het ergens even vlug hier zien staan...ik had er ook mijn vraagtekens bij gezet toen ik het schreef....Maar voor de gene die nu zonder speler zit...

Ik zal dan toch maar idd niet te lang w8en met het aanschaffen van een speler...want dat is niet gezond.

Henk Heideveld
03-01-2002, 10:20
HAHAHAHA die henk.
Ook de zondag kunnen we hier bij de media markt terecht hoor.
Koopzondag is in rotterdam standaard.
als ik tegen die tijd zo'n kleine 1000 DVd's zal hebben
Martin, ik was zo'n beetje de enige die er probleemloos in geloofde dat je de 300 per 31.12.2001 zou rukken.
Maar nu maak je het te gek. met 1000 leg je de lat wel erg hoog.
Of je moet voornemens zijn naast de Mediamarkt een Martinmarkt te beginnen?
Ben trouwens blij dat de koopzondag bij ons nog geen standaard is. Ik verveel me zondags nogal kapot in ons dorp ( hm, Oss dus!)
en ik moet er niet aan denken dat ik op zondag ook nog DVD's zou kunnen kopen. Dat zou tot pure bankroet leiden. Ik kan het nu al niet bijbossen.:D :D

martin
03-01-2002, 13:00
Nou henk het kan nog gekker, ik heb dit jaar nog geen DVD's gekocht. de 1000 die ik noemde is, als er tegen de tijd iets anders is op de markt. 2010 ofzo ???

Henk Heideveld
03-01-2002, 13:15
Originally posted by martin
ik heb dit jaar nog geen DVD's gekocht. .
Ik ook nog niet.
1 januari was hier alles gesloten.
2 januari veel zaken ook nog steeds.
3 januari moet ik helaas werken.
Ook ben ik helaas blut (regelmatig zonder geld zitten is ook een regelmatig leven, nietwaar?)
Maar jouw zinnetje zal vanavond wel naar de prullenmand kunnen, want het is toch donderdag's altijd jouw "VASTE" koopavond???? Of loop je dan met je nieuwe DVD'tjes (ziel) onder de arm, omdat je geen speler hebt. Verdomme wat is het leven van een verslaafde toch moielijk, dat besef ik de laatste tijd pas.
Mensen, als jullie een koortsig iemand met DVD'tjes onder de arm verdwaasd door Rotterdam zien lopen, biedt hulp, biedt hulp, da's onze Martin, reddeloos, radeloos, geheel het spoor bijster, nog dolend door Rotterdam, versuft door alle keuzemogelijkheden voor de aanschap van een nieuwe DVD-speler, verdooft door de enorme prijskaartjes die daar aan hangen.
Hopelijk heeft zijn vriendin enige kijk op psycho-therapie.
:D :D :D :D :D :D

Henk Heideveld
03-01-2002, 13:19
Mensen, even geen discussies meer over DVD.
Onze eerste zorg moet nu zijn onze medemens Martin. Die moet de komende weken overleven, en daar moeten wij allen ons steenyje aan bijdragen. Zullen we een bezoekregeling treffen of zijn er betere ideeen. In ieder geval moeten Marika en isis in stelling worden gebracht, daar is hij erg gevoelig voor.:o :o

Dadaveke
03-01-2002, 13:43
Sterkte. Hoe lang hou je het vol :D .
Je heb wel 1 voordeel een speler is meer dan de helft goedkoper dan dat ie eerst in de gulden was geprijst:D :D

martin
03-01-2002, 14:06
Zullen we een bezoekregeling treffen of zijn er betere ideeen. In ieder geval moeten Marika en isis in stelling worden gebracht, daar is hij erg gevoelig voor.:o :o

Dat is de reden dat je de beide dames niet meer op het forum zie, ze zijn bij mij om bijstand tebieden. ik heb er me handen vol aan ;) ik twijvel of ik nog ooit een dvd-speler gaat kopen, ik zie nu dingen die ik in de laatste 3 jaar niet meer gezien heb.

Nee ik ga vandaag niet shoppen, ik ben vandaag sterk, ik ga niet.

martin
03-01-2002, 14:09
Sterkte. Hoe lang hou je het vol :D .
Je heb wel 1 voordeel een speler is meer dan de helft goedkoper dan dat ie eerst in de gulden was geprijst:D :D

Het eind bedrag op me salaris strookje viel ook ineens tegen.:eek:

wordt weer tijd voor een betere CAO.:mad:

Henk Heideveld
03-01-2002, 14:47
Mensen, hij zegt hij gaat niet, nee, hij gaat niet, hij gaat niet. Dat zegt hij iets te nadrukkelijk en te vaak in 1 zin.
Zie je een DVD-verslaafde door Rotterdam sjouwen met aan de linkerarm een soort Isis en aan de andere arm een soort Marika dan kan het Martin zijn. Loopt er een schoenenkopende vriendin (het is tenslotte uitverkoop) voorop dan kan het niet missen. Da's zeker Martin.
O. verdomme, ik heb me laten ontglippen dat het uitverkoop is. Hij gaat wel. Hij gaat wel. :o :o

Henk Heideveld
03-01-2002, 14:52
Whahaaaaaaaaaa.
Hij zegt dat ie vandaag sterk is.
Dat zeiden ze bij ons van het ijs ook, na enkele nachtvorstjes. Mooi niet dus.
Geef er aan toe man, geef er aan toe. Krop het niet op. Je gaat er aan kapot, hoor. Het is uitverkoop man. Prachtige DVD'tjes overal voor weinig geld. Zo, ik denk dat dit al wel genoeg is om hem om te lullen.
O ja, het vriest vanavond ook veel minder, dus je bespaart het op je energiekosten al weer een beetje uit.
Zo, die is om, ik zie hem al rondlopen, hoor, met een rood kupke van al die mooie uitverkoopjes.:D :D :D
Ik denk dat hij dit al niet meer leest, die is al buiten!!!!!!!!

calex
04-01-2002, 11:31
Hoi Martin

Wanneer krijg je je nieuwe aanwinst binnen ?
Ben wel benieuwd hoe hij bevalt.

Grtz Henny

Henk Heideveld
04-01-2002, 16:01
Jesus, waar is onze Martin gebleven.
Hij heeft sinds de koopavond van gisterenavond niet meer gereageerd. Ik vrees het ergste.
Hij ging wel denk ik, hij ging wel!!!!!:D :D :D

martin
04-01-2002, 17:27
Hoi Martin

Wanneer krijg je je nieuwe aanwinst binnen ?
Ben wel benieuwd hoe hij bevalt.

Grtz Henny

Hoi Henny.

ik krijg volgende week bericht waneer de toshiba SD 900E binnen is, ik kan dan uitgebreid gaan testen en luisteren, als hij bevalt wordt hij gelijk omgebouwd tot regio vrij.

dus het is nog even spannend.
PS het is een zaakie in emmeloord dus wel even een stukkie rijden, maar de service is TOP!!

martin
04-01-2002, 17:30
Jesus, waar is onze Martin gebleven.
Hij heeft sinds de koopavond van gisterenavond niet meer gereageerd. Ik vrees het ergste.
Hij ging wel denk ik, hij ging wel!!!!!:D :D :D

Ik leef nog steeds hoor :)
Oh er is vandaag wel een dvd'tje in de bus gevallen die ik nog besteld had. Road to eldorado, voor me dochtertje ;)

me eerste aanwinsten zal wel pas volgende week worden de DIE HARD DTS gebeuren.

Isis
04-01-2002, 20:15
Oh er is vandaag wel een dvd'tje in de bus gevallen



Haha!!
Henk, met Martin hoef je geen medelijden te hebben hoor; als enige in Nederland heeft hij de mazzel eens in de zoveel tijd dvd's op de mat te vinden!!!Zomaar!!!:D

Isis
04-01-2002, 20:19
ik heb er me handen vol aan ;) ik twijvel of ik nog ooit een dvd-speler gaat kopen, ik zie nu dingen die ik in de laatste 3 jaar niet meer gezien heb.


Huh?!
O ja!!! Dan ben je de afgelopen 3 jaar toch wel heel wat tekort gekomen of je hebt 'n hele rijke fantasie...:p
Jij en geen dvdspeler? Dat geef je toch zeker niet op voor 2 meiden? (of wel?!):confused: :D

martin
05-01-2002, 09:39
Haha!!
Henk, met Martin hoef je geen medelijden te hebben hoor; als enige in Nederland heeft hij de mazzel eens in de zoveel tijd dvd's op de mat te vinden!!!Zomaar!!!:D

HAHAHA ja dit is echt vreemd ;)
niet dat ik het erg vind hoor.:D

Henk Heideveld
07-01-2002, 08:58
Haha!!
Henk, met Martin hoef je geen medelijden te hebben hoor; als enige in Nederland heeft hij de mazzel eens in de zoveel tijd dvd's op de mat te vinden!!!Zomaar!!!:D
Ja en zag je die goedkope smoes : "voor mijn dochtertje":o
An me hoela, gewoon voor Martin dus.

martin
07-01-2002, 17:47
:D :D :D

Alex Bel-Gy-Bel
07-01-2002, 19:46
Ik kan me niet voorstellen dat iemand met een hart in de vorm van een DVD zolang zonder een DVD-speler kan.Heeft Martin er niet stiekem eentje in zijn PC zitten waar hij af en toe filmpjes op af speelt.

martin
07-01-2002, 19:59
Ik zal het nog sterker vertellen de DVD speler die ik wilde kopen komt in maart een opvolger van de Toshiba SD 920 E ook met DVD-A en SACD net als de pioneer 747.

dus dat wordt waarschijnelijk tot Maart wachten, ik heb wel een leen dvd-speler hoor dus ik zit niet zonder, maar mis wel de kwaliteit die ik gewend was.

Alex van den Berg
07-01-2002, 20:07
ik heb wel een leen dvd-speler hoor dus ik zit niet zonderOoooooh... Ik vond het al vreemd dat je nog niet was opgenomen... :D

calex
07-01-2002, 20:13
Hoi Martin

Gaat de 900 niet door ??

Grtz.Henny ;)

martin
07-01-2002, 20:20
Hoi Martin

Gaat de 900 niet door ??

Grtz.Henny ;)

Tja wat zou jij doen ??
ik denk dat 2 maandjes :( wachten wel de moeite waard is denk ik. al doet het wel pijn :D om zolang temoeten wachten.

maarja je hebt dan wel het summum op DVD gebied.
kijk hier voor de topics. (http://www.xsorbit.com/users/J.A.F._Doorhof/index.cgi?board=DVD)

martin
07-01-2002, 20:22
Ooooooh... Ik vond het al vreemd dat je nog niet was opgenomen... :D

Nou het is wel moeilijk om de juiste DVd-speler uit tezoeken, denk je dat je het weet, komt er weer een nieuwere versie die nog beter is.

Alex van den Berg
07-01-2002, 20:57
denk je dat je het weet, komt er weer een nieuwere versie die nog beter is. Ik heb gelukkig al een jaar of 15 geen last meer van dat soort gevoelens, maar inderdaad... een echte junk of alcoholist wil ook altijd meer... :D

Edwin V
11-01-2002, 07:07
Misschien is martin zo verslaafd dat hij geen speler meer nodig heeft om een DVD te zien. Hij kijkt gewoon met een microscoop naar de putjes in de DVD en vertaalt dat in zijn hoofd in breedbeeld en DTS geluid!:D

Nathan Strik
11-01-2002, 12:17
Misschien is martin zo verslaafd dat hij geen speler meer nodig heeft om een DVD te zien. Hij kijkt gewoon met een microscoop naar de putjes in de DVD en vertaalt dat in zijn hoofd in breedbeeld en DTS geluid!:D Lijkt Cypher wel uit The Matrix, die keek ook alleen maar naar de broncode en kon gewoon mensen rond zien lopen enzo. Een van de minder waarschijnlijke stukjes uit The Matrix, maar goed... daar gaat het bij die film niet om.

martin
11-01-2002, 16:38
Ik ben Dag 11 weer goed doorgekomen ;)

Morgen ga ik de Toshiba SD-900 E testen, ik ga hem niet kopen maar wachten op de 920 of de 930.

starbuck
11-01-2002, 18:18
Martin, die sacd functie is de moeite van het wachten waard. Ik heb zelf gisteren de sony dav s500 gehaald met dezelfde funtie, je weet niet wat je meemaakt. fa-bel-achtig geluid.

Dus sterkte met wachten

:)

Marco
11-01-2002, 18:22
ik ga hem niet kopen maar wachten op de 920 of de 930.
Zo kan je blijven wachten. Want na de 930 komt de 940 of de 950 of de 960 of de 970 of. Toshiba staat niet stil you know.
Als je zo door gaat, ben je het leven zonder DVD (zowel software als hardware) gewend.

martin
11-01-2002, 19:13
In maart komt Toshiba met 2 modellen de 920 en de 930 uit.( en een 520 model)

wat precies deze 2 inhouden hoop ik morgen tehoren.

het schijnt dat de 920 wel SACD heeft en de 930 niet, wat de 930 dan wel heeft weet ik nog niet. erg vaag allemaal maar ik zou het ook wel eens willen weten.

Ik hou jullie op de hoogte.

Marco
11-01-2002, 19:28
wat precies deze 2 inhouden hoop ik morgen tehoren.
Ga jij dan naar Frank Doorhof. Hij is een kenner op het gebied van Toshiba's.

martin
12-01-2002, 14:54
Ga jij dan naar Frank Doorhof. Hij is een kenner op het gebied van Toshiba's.

Precies bij Frank doorhof :)

Zo na bijna 380 kilometer gereden voor een test ben ik weer thuis, en een hoop wijzer geworden. Ik weet nu dat het toch de SD 900E gaat worden, de 930E wordt voor mij teduur met een richtprijs van 2200 euro gaat mij ook een beetje tever.

de 900 presteert al uitmuntend, in de 930 komt wat andere modificaties di eaanzienlijk duurder gaat worden, als je een mooie projector zou hebben is dit misschien nuttig, maar op een projectie Tv is de 900 al top.

nu nog een leuk prijsje en de speler is voor mij :cool:
alleen zal ik aan het einde van de week weer even naar emmeloord moeten rijden Pfff :eek:

Frank liet even een stukje van The fast and the Furios zien Whoow kicke....wel regio 1 met DTS!!!
en dat op zo'n groot scherm, super!!!!

Nou dat was het laatste nieuws voor vandaag, vanavond nog maar even balen met die oude speler , Maar volgende week......Blast OFFFF

martin
12-01-2002, 18:37
2200 euro voor een dvd-speler...wow.
Kun je ook een leuke tweedehands auto voor kopen!
Dat mag dan toch wel iets heel bijzonders zijn...

martin, zijn Toshiba's regiovrij (te maken)?

ja ook de toshies zijn regio en RCE vrij leverbaar.
ook vanaf fabriek, maar dan zijn ze niet RCE vrij.

Marco
13-01-2002, 12:31
Frank liet even een stukje van The fast and the Furios zien Whoow kicke....wel regio 1 met DTS!!!
en dat op zo'n groot scherm, super!!!!
Yep, Frank heeft een leuke HT. Daar kan zelfs een Pathé bioscoop niet eens tegenop.

Dus het wordt een SD900. Heb net de specs (http://www.leconcepts.com/dvd/toshdvd.htm) bekeken. WOW!. Die Toshiba is niet zomaar een DVD-speler. Progressive Scan, HDCD, DVD-A. Moet wel lekker geluidje hebben. Laat staan beeldkwaliteit (zeker met een CRT)

http://www.rolfs.no/filer/sd900.jpg

Henk Heideveld
14-01-2002, 10:47
Zo, nu kan het weer rustig worden in huize Martin. Hij weet nu wat hij wil en betalen kan.
Zit nog een klein risicootje aan. Bij Martin vallen de zaken regelmatig op de deurmat. Hopelijk gaat het met de speler niet net zo.:D

martin
14-01-2002, 19:11
een speler van 11 kilo door me brievenbus zal een klap geven ;)

Ja de speler is echt een Toppie we hebben hem vergeleken met de pioneer 939A maar de Toshiba gaf een beter geplaatst geluid.
'waar de zangerres in het midden stond bij de toshiba stond ze met de pioneer ineens aan de beide zijkanten tezingen.
vreemd maar wel waar.

de nieuwe modellen schijnen toch wel weer een stuk duurder teworden, alleen voor de extra;s die ik toch haast niet zal gebruiken zoals DVD-A en SACD het zal best een top geluid geven maar FL 70,- voor 1 muziek cd'tje is wel weer duur, dan koop ik er liever 2 films voor.
de muziek keuze van deze 2 formaten is nog steeds NIHIL.
ik zal zeker wel 1 of 2 titels kopen op DVD-A alleen maar om tehoren hoe het klinkt.

Richard B.
26-08-2003, 20:15
Het valt me op hoe driftig de crew altijd meedeed in die oude OT-threads! :twisted:

Hoe lang heb je uiteindelijk zonder gezeten Martin?