PDA

Bekijk de volledige versie : Geen beeld met nieuwe dvd speler...



Xcalibur
31-12-2001, 19:12
Hoi,

ik heb net een nieuwe tv + dvd speler van Philips gekocht (combi aanbieding, met meubel enzo)... erg mooi allemaal, maar ik krijg geen beeld van m'n dvd-speler...

ik heb deze via de scart aangesloten op Ext 2 van m'n tv.... geen beeld, op Ext 1 hetzelfde... het display van de dvd-speler geeft 'Virgin Menu' aan...
Verder reageert de dvd-speler nergens op, zelfs de lade gaat niet open ....

Iemand tips of trucs?

Rutger
31-12-2001, 19:25
Dit lijkt me een goed punt, om eens de gebruiks aanwijzing open te slaan. Wanneer dit geen duidelijkheid bied, lijkt mij een bezoek aan de winkel geen slechte oplossing.

Xcalibur
31-12-2001, 19:35
ja, de gebruiksaanwijzing zwijgt daar wijselijk over.... :-(
raar is ook dat de tv 'cbvs' ofzo aangeeft, terwijl de gebruiksaanwijzing het daarover heeft als het juist GEEN scart-aansluiting is... maar ik heb geen andere kabels om dat uit te proberen... :-(

Dave
31-12-2001, 19:42
Dan moet je dus terug naar de winkel met je dvd-speler mijn broer heeft dit ook gehad toen hij zijn Philips DVD speler aanschaf en toen ruilde ze hem om Speler stuurden ze op naar Philips zat gewoon een fout in...

Kan je er met een bep. code uithalen weet ik nog te herinneren maar welke!?!? I forgot :confused:

i.i.g. Suc6 verder.

Gegroet,
Mr B.

Xcalibur
31-12-2001, 19:45
hmm, typisch.... kabeltje los ofzo zeker? :-0
ik ga d'r wel mee terug dan.... wel lastig, maar ja... :-/

in ieder geval bedankt!

Dave
01-01-2002, 08:23
Youre welcome :rolleyes:

En ik hoop dat je dan morgen wel gewoon kunt kijken...

Genietse alvast!!!

Gegroet,
Mr B.

Xcalibur
01-01-2002, 10:04
ik zette vanochtend de hele boel nog eens aan, en wat denk je? Prima beeld van m'n dvd-speler!!!

ik heb niet aan de kabels gezeten, niks... gewoon weer aangezet dat ding.... HEEL raar....

nu heb ik alleen van m'n videorecorder geen beeld meer (het andere Ext. kanaal).... heb nu het idee dat het aan de tv ligt ...
nog eens effe een beetje klooien...

martin
01-01-2002, 10:40
Let's make things better.;)

Xcalibur
01-01-2002, 10:41
lol :D