PDA

Bekijk de volledige versie : hoe te quoten



jokey
01-01-2002, 14:58
Hallo, ik ben redelijk nieuw hier en ik heb een vraagje:

hoe moet je "quoten" en dan wel op de manier dat <originally posted by....>schuingedrukt staat en de quote zelf vetgedrukt??

Ik weet wel hoe je "gewoon"moet quoten maar dan staat er niet bij van wie de quote afkomstig is en is ie niet vetgedrukt ofzo.

Bij voorbaat dank...:)

Martin van Tuijl
01-01-2002, 15:11
hoe moet je "quoten" en dan wel op de manier dat <originally posted by....>schuingedrukt staat en de quote zelf vetgedruktZoals dit bedoel je? :D

Alex van den Berg
01-01-2002, 16:02
Hallo jokey,

Het quoten is eigenlijk erg simpel.
Wanneer je op het quote-knopje boven een bericht klikt, wordt er automatisch een reply (antwoord) venster geopend met daarin een quote van het HELE bericht waarop je wilt reageren.

Je ziet dan een aantal termen tussen blokhaken staan... blijf daar gewoon af... :)
Je ziet de eigenlijke tekst tussen de [ B ] en de [ /B ] staan. Het is de bedoeling dat je deze tekst inkort tot het relevante deel , zodat we geen forum krijgen dat op een kopieermachine lijkt.. :)

Je antwoord kun je vervolgens na [ /QUOTE ] typen...

Succes!

O ja... Even voorstellen: Martin van Tuijl is de clown van DVD.nl... :D

Martin van Tuijl
01-01-2002, 16:12
O ja... Even voorstellen: Martin van Tuijl is de clown van DVD.nl... :D Na een nacht waar in mijn aandelen Heineken behoorlijk in waarde zijn gestegen en dat erg goed aan de kleur van mijn neus te zien is, kan ik niets anders zeggen dan: je hebt gelijk! :D

Maar bedankt voor je uitleg, ik wist ff niet hoe dit op een goede manier zelf uit te leggen ;)

jokey
02-01-2002, 18:55
Originally posted by Alex van den Berg


Het quoten is eigenlijk erg simpel.


Hey Alex, bedankt voor je uitleg :)

ff kijken of ie nu klopt...

jokey
02-01-2002, 19:02
Originally posted by jokey

ff kijken of ie nu klopt...

Jaaaaaahhhhh, maarrrrr.......de quote is nu nog niet vetgedrukt, ik denk dat ik weet hoe dat moet (zelf er ff en bijzetten)

ff nog een keer proberen....:D

jokey
02-01-2002, 19:07
Hahahahaha.... :D :p GELUKT

Nogmaals bedankt voor je uitleg, Alex en aangenaam kennis met jullie te maken (ook "clown" Martin):D

Edwin V
03-01-2002, 06:38
He jokey,
Als je meteen na de quote begint te typen (dus geen enter) dan scheelt dat een lege regel en wordt het nog overzichterlijker.:)

jokey
03-01-2002, 18:46
Ok, bedankt voor de tip :)

Alexander de Mol
03-01-2002, 19:31
Als je meteen na de quote begint te typen (dus geen enter) dan scheelt dat een lege regel en wordt het nog overzichterlijker.:) Jokey, ook namens ondergetekende hartelijk welkom hier! Nu we toch tips aan het uitwisselen zijn over quoten (daar is deze thread immers voor opgestart): laat gerust de extra 'enter' weg na 'Originally posted by...' en de vetgedrukte quote. Nu ontstaat er nl. een extra lege regel in je quote.

Alexander

jokey
03-01-2002, 19:39
Jokey, ook namens ondergetekende hartelijk welkom hier!
Alexander Dank je wel, wat een aardige mensen hier!! :D