PDA

Bekijk de volledige versie : South park ondertiteling



Bomba
30-06-2004, 12:42
Ik heb een vraag. Ik wil de dvd boxen kopen van south park van alle seizoenen. Deze kan ik alleen vinden op internet. Er staat als beschrijving bij R2. Ik weet dat dit europa is, maar weet misschien iemand of er ook nederlandse ondertiteling bij deze dvd's zit. ( misschien is dat standaard met r2 of misschien heeft iemand zelf wel deze dvd's )

alvast bedankt

Kees Hoekerd
30-06-2004, 13:34
Ik heb een vraag. Ik wil de dvd boxen kopen van south park van alle seizoenen. Deze kan ik alleen vinden op internet. Er staat als beschrijving bij R2. Ik weet dat dit europa is, maar weet misschien iemand of er ook nederlandse ondertiteling bij deze dvd's zit. ( misschien is dat standaard met r2 of misschien heeft iemand zelf wel deze dvd's )

alvast bedankt
Yep,die zijn met NLO.

In de winkel vind je ze ook vaak en het is inderdaad R 2,maar het is uit een ander land,Engeland denk ik.Ik heb ze vaak zien liggen en er staat ook dutch bij. :wink:

Cheek
30-06-2004, 14:07
R2 is toch ook pas tot seizoen 4 te krijgen?

Heb zelf de Regio 1 versies voor de commentaar trackjes, extra's en slappe intro's.. ;)

MrPink
30-06-2004, 17:25
Bij Play staat alleen bij Series 1 dat ie ook NLO heeft

Dr_evil
30-06-2004, 18:11
Heb de R2 UK box van seizoen 1 gehad, en die was (heel slecht trouwens) Nederlands ondertiteld.

Ben overgestapt op de R1 boxen wegen prijs/artwork/extra's :P

Niels Simons
30-06-2004, 18:16
ik wacht op de seizoen 4 box...soon heeft em nog nie verzonden,zou gisteren in de verkoop komen!

mazzel,niels

Bomba
30-06-2004, 22:22
met r2 zijn 1 t/m 4 te verkrijgen. maar bij play is alleen duidelijk dat het 1e seizoen met nl ondertiteling te verkrijgen is. vandaar ook mijn vraag. zou het een beetje sonde vinden als ik alleen seizoen 1 met ondertiteling heb

Dr_evil
01-07-2004, 12:11
ik wacht op de seizoen 4 box...soon heeft em nog nie verzonden,zou gisteren in de verkoop komen!

mazzel,niels

Die had ik eergisteren al :o

26ste verstuurd en 29ste binnen, Go DVDSoon :mrgreen:

Maarre, voor zover ik weet is R2 UK alleen de eerste box NLO...

tolpol
01-07-2004, 13:12
Zover ik weet zijn alle UK-boxen Nederlands ondertiteld... Ik krijg heel binnenkort seizoen 2 binnen van Play (gisteren verstuurd), dus ik laat hier wel iets weten.

Lorre
01-07-2004, 13:45
Ik heb ze alle 4 zien staan in Engeland (heb trouwens daar meteen Seizoen 1 gekocht) en er stond onderaan de verpakking bij ALLE 4 Subtitles : English, Dutch

Dus ze zijn volgens mij alle 4 nederlands ondertiteld. Binnenkort seizoen 2-4 bestellen

EVO
01-07-2004, 15:05
zal het nogmaals bevestigen voor diegene die het nu nóg niet gelooft!

dit omdat alle uitgebrachte R2 dvd's van SouthPark bij mij in de kast staan.
en ja...allen ondertiteld.

helaas geen seizoen 5 en opvolgers :(
(schijnt ivm master problemen en div. rechten dat het nog wel even duurt, gelukkig is Kazaa er nog ;))

MrPink
01-07-2004, 15:12
helaas geen seizoen 5 en opvolgers :(
(schijnt ivm master problemen en div. rechten dat het nog wel even duurt, gelukkig is Kazaa er nog ;))

:cry: Ik vind seizoen 8 wel heel goed maar daar kan ik nog wel heel lang op wachten ben ik bang.... Daarvan zijn zelfs nog niet alle afleveringen af/uitgezonden. Maar seizoen 5 staat al wel bij Play dus die zal binnenkort wel uitkomen. 'Scott Tenorman must die' is ook heel grappig.

Dr_evil
01-07-2004, 17:03
helaas geen seizoen 5 en opvolgers :(
(schijnt ivm master problemen en div. rechten dat het nog wel even duurt, gelukkig is Kazaa er nog ;))

:cry: Ik vind seizoen 8 wel heel goed maar daar kan ik nog wel heel lang op wachten ben ik bang.... Daarvan zijn zelfs nog niet alle afleveringen af/uitgezonden. Maar seizoen 5 staat al wel bij Play dus die zal binnenkort wel uitkomen. 'Scott Tenorman must die' is ook heel grappig.

6 of 7 zijn uitgezonden, de rest van het seizoen volgt later dit jaar.

EVO
01-07-2004, 22:13
Maar seizoen 5 staat al wel bij Play dus die zal binnenkort wel uitkomen.

ik heb deze ongeveer anderhalf jaar in bestelling staan toe die daar voor het eerst aangeboden werd...
ok, ik heb geduld. :roll:

Niels Simons
02-07-2004, 14:30
south park is binnen!!

da wordt genieten van t weekend!

mazzel,niels

Muskusrat
20-07-2004, 18:58
Is de kwaliteit van de Regio 1 south park boxen beter dan de regio 2 versie? Ik weet namelijk dat de regio 2 versie slecht DVD 5 is. En dat zie je helaas ook aan de video kwaliteit. Extra's boeien mij niet zoveel maar slechte video kwaliteit wel (vooral als je op computer kijkt).

Dr_evil
20-07-2004, 19:12
Is de kwaliteit van de Regio 1 south park boxen beter dan de regio 2 versie? Ik weet namelijk dat de regio 2 versie slecht DVD 5 is. En dat zie je helaas ook aan de video kwaliteit. Extra's boeien mij niet zoveel maar slechte video kwaliteit wel (vooral als je op computer kijkt).

Mja, R1 is dus NTSC, wat bij mij minder is dan PAL...

Maar bij South Park zie je dat niet echt... Bij Finding Nemo bv. irriteerde ik me er wel aan.

Muskusrat
20-07-2004, 19:16
Is de kwaliteit van de Regio 1 south park boxen beter dan de regio 2 versie? Ik weet namelijk dat de regio 2 versie slecht DVD 5 is. En dat zie je helaas ook aan de video kwaliteit. Extra's boeien mij niet zoveel maar slechte video kwaliteit wel (vooral als je op computer kijkt).

Mja, R1 is dus NTSC, wat bij mij minder is dan PAL...

Maar bij South Park zie je dat niet echt... Bij Finding Nemo bv. irriteerde ik me er wel aan.
Dat zegt niks. Als de regio 1 dvd boxen van South Park DVD9 zijn kan de video kwaliteit dus 2 keer zo mooi (maar ik geloof dat ze meer episodes op een dvd hebben gezet). Maar dat dus mijn vraag hoe de videokwaliteit is. Download / huur maar eens een south park dvd van regio 2 en je weet wat ik bedoel met tegenvallende videokwaliteit.

Coen Vermeer
20-07-2004, 19:24
ik heb laatst ook seizoen 4 binnen gekregen. De r1 versie rulez en ik mis de ondertitels totaal niet. Komen de grappen nog beter door. Timmie!!!!!!!!!!!!!!

tolpol
21-07-2004, 20:11
Dat zegt niks. Als de regio 1 dvd boxen van South Park DVD9 zijn kan de video kwaliteit dus 2 keer zo mooi (maar ik geloof dat ze meer episodes op een dvd hebben gezet). Maar dat dus mijn vraag hoe de videokwaliteit is. Download / huur maar eens een south park dvd van regio 2 en je weet wat ik bedoel met tegenvallende videokwaliteit.

Ik heb enkel de regio 2 boxen van seizoens 1, 2 & 3. Seizoen 1 heeft inderdaad matige beeldkwaliteit, seizoen 2 is een stuk beter en seizoen 3 is simpelweg goed. Afgaande op reviews van de Regio 1 boxen is gaat daarvoor precies hetzelfde op.

Evil Hobbit
29-07-2004, 21:14
Ik wil zelf ook de eerste 4 seizoenen van South Park aanschaffen alleen nu twijfel ik dus ook tussen de R1 en de R2 versie. Qua uiterlijk vind ik de covers van de R1 veel mooier maar qua prijs komt de R2 beter uit. Het totale R2 pakket kost bij amazon.co.uk (http://www.amazon.co.uk) maar 110,85 en de R1 via amazon.com (http://www.amazon.com) minimaal 117 euro en dan komen daar natuurlijk ook weer verzendkosten van +/- 10 euro en een douane toeslag van 18% bij.
Aangezien ik me een ons zoek naar reviews met goede verschillen over de 2 versies weet ik nu niet wat beter is. volgens dvd compare (http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=2170) heeft het 1e seizoen op regio 1 wel meer extra's maar over beeldkwaliteit wordt niet gesproken. Ik neem dus aan dat dit voor beide hetzelfde is, zoals tolpol al zei. NTSC vind ik ook altijd slechter dan PAL maar mijn tv/dvd speler speelt ntsc wel goed, zonder trilling, uit. Maar PAL blijft beter.

Dus: wie weet nu het grote verschil tussen de twee uitvoeringen behalve de covers? Want die zijn van de R1 zowizo mooier.

Tom Wollaert
08-04-2006, 12:23
Bump! Seizoen 5 & 6 zouden in 2006 uitkomen bij Paramount. Van een re-release van de vorige seizoenen is niets bekend, maar dit zal waarschijnlijk niet zijn.

Dali
08-04-2006, 15:38
Ik wil zelf ook de eerste 4 seizoenen van South Park aanschaffen alleen nu twijfel ik dus ook tussen de R1 en de R2 versie. Qua uiterlijk vind ik de covers van de R1 veel mooier maar qua prijs komt de R2 beter uit. Het totale R2 pakket kost bij amazon.co.uk (http://www.amazon.co.uk) maar 110,85 en de R1 via amazon.com (http://www.amazon.com) minimaal 117 euro en dan komen daar natuurlijk ook weer verzendkosten van +/- 10 euro en een douane toeslag van 18% bij.
Aangezien ik me een ons zoek naar reviews met goede verschillen over de 2 versies weet ik nu niet wat beter is. volgens dvd compare (http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=2170) heeft het 1e seizoen op regio 1 wel meer extra's maar over beeldkwaliteit wordt niet gesproken. Ik neem dus aan dat dit voor beide hetzelfde is, zoals tolpol al zei. NTSC vind ik ook altijd slechter dan PAL maar mijn tv/dvd speler speelt ntsc wel goed, zonder trilling, uit. Maar PAL blijft beter.

Dus: wie weet nu het grote verschil tussen de twee uitvoeringen behalve de covers? Want die zijn van de R1 zowizo mooier.
Tel eens uit wat het kost om ze apart te versturen. Of komt er dan ook douane bij? Geen idee vanaf welke prijs die douane begint eigenlijk