PDA

Bekijk de volledige versie : Last Action Hero [DVD]



Eric van Ballegoie
19-07-2001, 00:05
Last Action Hero [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=240)

Dave
03-05-2002, 10:39
Moet zeggen ik vind dit toch echt een goede film.
Lekker een keer anders als anders zeg maar.
Echt een goed idee die 2 werelden door elkaar.
En er zit een stuk jeugdsentiment in voor me :rolleyes:
Ik denk dat ik deze DVD daarom ook maar eens ga aanschaffen is nu maar 15.99 bij de E-plaza, Bar Smit, FRS, van Leest enz.

Dus op zich een leuke aanrader voor een lekkere actiefilm met veel humor!

Remco de Swart
03-05-2002, 10:56
In tegenstelling tot de recenties die er in die tijd over de film verschenen vind ik het ook een leuke film met een goed verhaal. Het stukje in de videotheek bijvoorbeeld waar Arnold verbaast kijkt na een aankondiging van Terminator II met in de hoofdrol Sylvester Stallone.

Louis Bouduin
04-05-2002, 18:13
Dit is in feite een van de betere Arnold films, maar amerikanen houden er nu eenmaal niet van dat hun helden zich parodieren, vandaar waarschijnlijk dat het zo'n dure flop was, die door de critici andermaal genadeloos de grond werd ingeboord.
Maar goed, het is een mooie mix van aktie en komedie. Daarbij gaat het wat dieper in op hoe het publiek (en vaak ook de pers) een beeld ophangt van iemand en ondertussen vergeet dat de ster en persoon in feite twee totaal verschillende mensen zijn. Hoewel ik helemaal geen fan ben van aktie en geweld films en nog minder van Schwarzenegger, vind ik deze toch heel leuk.

Tom L.
23-05-2003, 19:26
Dit was de eerste echte (niet tekenfilm) die ik in de bioscoop zag. Het was toen een verjaardagsfeestje. Ik vond dit toen echt een te gekke film en ik heb hem vandaag gekocht voor 7.99, omdat het toch de eerste is die ik gezien heb.

Jan Hoekmeijer
25-05-2003, 12:48
Dit was de eerste echte (niet tekenfilm) die ik in de bioscoop zag. Het was toen een verjaardagsfeestje. Ik vond dit toen echt een te gekke film en ik heb hem vandaag gekocht voor 7.99, omdat het toch de eerste is die ik gezien heb.

En waar heb je hem voor deze prijs gekocht, als ik vragen mag? :wink:
Als namen niet genoemd mogen worden hier, dan mag een rebus beschrijving ook natuurlijk, of een Pm......... :D

Tom L.
25-05-2003, 22:21
[quote=tlempers]
En waar heb je hem voor deze prijs gekocht, als ik vragen mag? :
Bij de voordeelshop van de V en D hadden ze er een liggen met 50% korting.

Anonymous
12-07-2005, 23:58
Een van de betere van Arnold.