PDA

Bekijk de volledige versie : DVDsoon en videogames



Rogier Buurs
02-07-2004, 10:45
Hier even wat vraagjes over het bestellen van US games via DVDsoon.com. Al mijn import dvd's heb ik via deze site besteld, bijna geen problemen mee gehad.
Nu wil ik de gamecube game 'Tales of Symphonia' bestellen, hij komt 13 juli uit. Wat zijn jullie ervaringen met het bestellen van importgames via DVDsoon?
Ik ben bang namelijk dat DVDsoon zijn games niet gauw op voorraad heeft (bij veel games staat on order 3-5 days) waardoor ik misschien maanden moet gaan wachten tot ik deze game binnen heb, aangezien ik dit ook eens had met de dvd van Lost in Translation die ik ook bij DVDsoon had gekocht. Die was ook on order 3-5 days en dat duurde wel ruim een maand voordat ik hem binnen had. Vandaar dat ik nieuwsgierig ben naar jullie ervaringen met games bestellen via deze online winkel!

R. Schaap
09-07-2004, 15:51
ik zou als ik jou was games bestellen bij cdwow.com

topsite en niet duur.

Ik bestel ook bijna al mijn R1 dvds bij dvdsoon, maar games bestel ik bij cdwow, bevalt me goed!

Mark de Jong
09-07-2004, 16:29
CD-Wow is misschien niet duur, maar wel duurder dan de meeste andere gameshops. CDUniverse is vaak erg goedkoop en DVDSoon heeft ook enkele goedkope titels.

netfox
09-07-2004, 21:11
Ik weet niet zeker of dit het geval is; maar is het niet zo dat ook bij spelcomputers er een verschil is tussen PAL en NTSC. Dat er speciale PAL en NTSC versies van de spellen bestaan, die niet uit te wisselen zijn op de twee verschillende consoles?

Mark de Jong
14-07-2004, 16:34
Niet als je Freeloader gebruikt...