PDA

Bekijk de volledige versie : A clockwork orange



Harry stadman
02-07-2004, 11:30
Ik heb een tijdje geleden ergens de snapper uitvoering van "a clockwork orange" zien staan. Nu is hij weg en niet meer te krijgen. Hij kan wel besteld worden maar het is niet zeker of het wel de snapper uitvoering wordt.

mijn vraag is:
waarom willen de meeste mensen de snapper uitvoering hebben?
komt dit omdat erop staat dat hij uit de kubrick collection komt?
Of is dit een uncut versie?

met andere woorden ik zou graag weten welke versie nu de voorkeur heeft. wel graag r2 en NL subs.

het gaat mij in princiepe niet om de verpakking maar wel om de inhoudt! :wink:

Frank
02-07-2004, 11:40
waarom willen de meeste mensen de snapper uitvoering hebben? komt dit omdat erop staat dat hij uit de kubrick collection komt?

Ik denk dat de meeste mensen de snapper uitvoering willen hebben omdat de rest van de Stanley Kubrick-collectie ook in snapper is verschenen, hoewel Warner Bros. ook bij de Kubrick-collectie de snappers aan het vervangen zijn door keepcases.


Of is dit een uncut versie?

Volgens www.dvdcompare.net zijn alle versies uncut.

Caledonians
02-07-2004, 11:46
De inhoud van de keepcase en snapper is gewoon hetzelfde. Het is wat je eigen voorkeur naar uit gaat. Heb je liever een snapper omdat je al andere snappers hebt of heb je liever een keepcase? Ik zelf heb liever de keepcase versies. Heb zelfs nooit snappers aangeschaft omdat ik het klote dingen vond en ben dan ook zeer blij dat ze vervangen worden door keepcases. Kan ik weer wat goede films aan mn collectie toevoegen!

Edwin Smouter
02-07-2004, 11:50
Ik ben een hele tijd opzoek geweest naar de snapper van A Clockwork Orange en als alles goed is heb ik hem nu eindelijk te pakken.

Ik had al 3 titles in snapper (2001, Full Metal Jacket en Eyes Wide Shut) en toen won ik op ebay een veiling van een Kubrick Box met 4 andere titels erin dus ik head/heb die snapper dus nodig om de box te vullen (keepcases kunnen er niet in)

Qua inhoud is de keepcase exact hetzelfde als de snapper. Als je jezelf een hoop gestress wil besparen zou ik voor de keepcases gaan.

Harry stadman
02-07-2004, 11:50
waarom willen de meeste mensen de snapper uitvoering hebben? komt dit omdat erop staat dat hij uit de kubrick collection komt?

Ik denk dat de meeste mensen de snapper uitvoering willen hebben omdat de rest van de Stanley Kubrick-collectie ook in snapper is verschenen, hoewel Warner Bros. ook bij de Kubrick-collectie de snappers aan het vervangen zijn door keepcases.


Of is dit een uncut versie?

Volgens www.dvdcompare.net zijn alle versies uncut.

Frank,

dank je! :wink:

ik weet genoeg. nu ik weet dat er in ieder geval niet in geknipt is bestel ik hem gewoon en zie wel of het nog een snapper of een keepcase versie wordt. aangezien ik verder niet de snapper uitvoeringen van kubrick heb is het niet echt belangrijk welke verpakking ik erom heen krijg. :lol:


P.s.
mocht iemand nog de snapper versie van "eyes wide shut" zoeken, laat het even weten. Ik weet hem namelijk nog te liggen! :wink:

stijn
02-07-2004, 21:49
wat is het verschil tussen een snapper en een keepcase? ik heb gewoon de versie met het normale, zwarte plastic hoesje. welke is dat?
:?: :? :?:
me is confused

Frank
02-07-2004, 21:50
wat is het verschil tussen een snapper en een keepcase? ik heb gewoon de versie met het normale, zwarte plastic hoesje. welke is dat?
:?: :? :?:
me is confused

Heb je een papieren of een kartonnen hoes? Zowel snappers en keepcases zijn namelijk van plastic.

stijn
02-07-2004, 22:45
hij is van plastic, niet van papier of karton (behalve dan de a4 formaat papieren hoes die er in zit waar op staat welke film het is, :D duh )
ik heb hem gekocht bij dvdvalley in magna plaza a'dam. weet iemand of dat snapper of keepcase, ik ben best wel benieuwd. :?:

Frank
02-07-2004, 22:48
behalve dan de a4 formaat papieren hoes die er in zit waar op staat welke film het is

Dat bedoel ik. Dan is het de keepcase.

stijn
02-07-2004, 22:54
en wat is dan een snapper???
:oops: dvd collector en ik weet het verschil niet :oops:

Lex v/d Moolen
02-07-2004, 23:12
en wat is dan een snapper???
:oops: dvd collector en ik weet het verschil niet :oops:ff googelen en u vindt:
http://www.math.ttu.edu/~kesinger/dvd/open.snapper.jpg
:wink:

stijn
03-07-2004, 09:39
aha
bedankt Lex!
:D zie je, nooit te oud om te leren :D

Jolling
01-11-2006, 20:33
Weet iemand iets over de special edition van Clockwork Orange? Volgens sendit.com (http://www.sendit.com/dvd/item/7001000126679) komt deze op 6 november uit maar ze geven verder weinig details..