PDA

Bekijk de volledige versie : Meerdere DVD's TK/TR aanbieden in verschillende topics



Lennard Waal
05-07-2004, 21:56
Ik weet niet precies waar ik mijn vraag/opmerking kwijt moet, maar ik denk dat het hier het beste op z'n plaats is.

Ik vraag me af wat de regels zijn omtrent het aanbieden van meerdere DVD's. Ik heb zelf geregeld een aantal DVD's te koop of te ruil, en zet dit over het alegmeen om het forum niet te vervuilen netjes allemaal in 1 topic. Nu zijn er ook personen die dit juist wel doen en daar zullen ze vast hun redenen voor hebben (ik hoop niemand voor z'n benen te schoppen nu). Het gevolg hiervan is, dat de topics van degenen die het wel netjes in 1 topic stoppen, in sneltreinvaart op pagina 2 belanden en gaan uppen. Persoonlijk vind ik het dus "asociaal" om aparte topics te openen voor elke aangeboden titel, omdat je een groot gedeelte van het forum opslokt.

Nu ben ik dus eigenlijk beniewd wat de regels hiervoor zijn en wat anderen hiervan denken. Dat is ook de reden dat ik dit niet via PM aan een mod vraag. Graag jullie mening betreffende dit onderwerp.

Martin Stanneveld
05-07-2004, 22:21
Het is veel overzichtelijker om alles in één topic te gooien ipv alle titels los aan te bieden is mijn mening, ook voor de verkoper is het wat makkelijker te volgen.
Waarom mensen dan b.v 10 nieuwe topics aanmaken is mij een raadsel :?

Wizzykit
05-07-2004, 22:48
Aan de andere kant is het wel handig om in de titel te zien welke DVD te koop staat. Daarnaast werkt het snel zoeken naar een titel als ze per stuk staan aangeboden. Ik kan dus goed begrijpen waarom mensen ze per stuk aanbieden.

Tom L.
06-07-2004, 10:12
Als je per dvd een aparte tread maakt, verkoop je de dvd sneller.
Ik wissel het wel eens af, op het moment staan ze bijna allemaal in 1 topic...

MrPink
06-07-2004, 10:17
Als je 2 dvd's hebt kun je denk ik wel aparte topics maken, maar bij meer titels kun je denk ik het beste alles in 1 thread zetten.

Lennard Waal
06-07-2004, 18:27
Maar er zijn dus geen regels voor? Het gaat me er eigenlijk niet zozeer om wat de beste manier is om je DVD's te slijten, maar puur om het feit dat iemand een groot gedeelte van het forum opeist door zoveel aparte topics aan te maken.

R. Schaap
09-07-2004, 15:50
Er zijn nog geen regels hierover. Dat komt omdat ieder zijn eigen manier prettig vind en dus voorlopig prettig mag vinden.

Ik ben zelf een voorstander van 1 thread per verkoper. Maar we zijn binnen de crew een aantal dingen aan het bedenken voor Handel en dan is 1 thread pp juist weer onhandig.

Kortom, doe wat je zelf het liefst doet en wacht een maandje dan komen wij wel met iets!

Ok?

Joost v.d. Ham
09-07-2004, 18:11
Ja, als je meerdere dvd's tegelijk aanbied dan moet dat wel in een topic vind ik. Soms bied je een dvd aan en dan een week later weer een..... zo kom je wel weer op verschillende threads.