PDA

Bekijk de volledige versie : DVD Maxima



Alex Bel-Gy-Bel
02-01-2002, 21:12
Ik heb gezien dat er een dvd uit is over uw toekomstige prinses Maxima.
Ik vraag me eigenliijk af of er forum bezoekers zijn die deze dvd kopen.
Ik denk als er in Belgie een dvd uitkomt over Prinses mathilde dat ik hem zeker niet zou aanschaffen maar ik vraag me eigenlijk af of julie in mijn buurland in het koningshuis zo geintresseert zijn om er een dvd van te kopen.

groetjes,

Alex van den Berg
02-01-2002, 22:10
ik vraag me eigenlijk af of julie in mijn buurland in het koningshuis zo geintresseert zijn om er een dvd van te kopen.Ik was nooit zo geinteresseerd in koningshuizen, maar sinds Maxima voel ik toch duidelijk meer aantrekkingskracht... :D
En die DVD... Hmm... Hangt van de extra's af... Schemerige scene's met ex-vriendjes enzo... :D

Danny
02-01-2002, 22:34
DD 51 en DTS ????? :)
Dan bestel ik hem meteen :p

Alex Bel-Gy-Bel
02-01-2002, 23:15
DD 51 en DTS ????? :)
Dan bestel ik hem meteen :p

hier onder staat wat informatie erover en dus geen DTS, Ik vind hem eerlijk gezecht een beetje duur.:rolleyes:
Maxima is zeker een knappe verschijning, julie mogen er zeker fier over zijn.

Regio 2
Producent Universal Pictures Home Video
Speelduur 61 minuten, single side, single layer
Soort DVD DVD-5
Aspect Ratio Fullscreen 1.33:1 (4x3)
Audiospoor Nederlands DD2.0
Ondertitels Geen
Features 2 Videoclips, Stamboom, Slideshow, Credits
Hoofdrollen Maxima, Willem Alexander, Johan Vlemmix, Prive
Regisseur Productie: Winning Productions
Genre Documentaire
Prijs € 27,20
:rolleyes:

Alexander de Mol
02-01-2002, 23:22
Volgens berichten zou de DVD beter "Johan Vlemmix" getiteld zijn....
Maar dat verkoopt waarschijnlijk iets minder.. ;)

Overigens weet ik zeker dat ik de DVD niet aan mijn collectie ga toevoegen. Tenzij de, door Alex eerder genoemde, schemerige scenes als easter egg op de DVD verstopt zijn natuurlijk... ;)

Danny
03-01-2002, 09:23
nee......dan pas ik ook.
Met DD 2.0 kan ik niet meer leven. :D

Menno
03-01-2002, 10:14
Jezus zijn er in godsnaam BOEIENDE Nederlandse DVD's op de markt??? Wat een troep zeg... Eerst Ab Normaal, dan Ushi, dan die box van Towers en nu dit... THE HORROR!

starbuck
03-01-2002, 15:26
GEEN Argentijnse ondertitels

GEEN cursus argentijns voor beginners als extra.

helaas dan is deze dvd voor mij geen optie.



ps. Een docu over de dwaze moeders, dat zou pas een gedurfde Easteregg zijn.;)

Dadaveke
04-01-2002, 15:27
Als wij ons levensverhaal op dvd zetten met een DTS track zou Maxima hem dan ook kopen:D
Ik dacht het niet he:mad:

:D :D groeten:D :D

martin
04-01-2002, 18:48
Ik zeg volmondig, NEE tegen deze DVD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jh jansen
04-01-2002, 18:52
Iek vient et een beetje dom ...... dat er fan mei een DvD gemakt ies.

groetjes,
Max

Nathan Strik
05-01-2002, 00:47
Iek vient et een beetje dom ...... dat er fan mei een DvD gemakt ies.
groetjes,
Max Hahahaha..... ROTFLMCLAO :D

Maar serieus, ik denk dat de gemiddelde maniakale oranje-fan niet echt in het bezit is van een DVD, gezien de hoge vergrijzingsfactor in die groep.... :D Misschien die mafketel Johan Vlemmix, maar daar houdt het dan wel mee op denk ik... :D
Even voor de oranje-fans onder ons, daar bedoel ik jullie niet mee hoor... Het koningshuis is heel nuttig en absoluut geen geldverspilling... ;))

starbuck
05-01-2002, 00:59
Het koningshuis is heel nuttig en absoluut geen geldverspilling... ;))

Vergis je niet Nathan, tuurlijk vind ik deze dvd onzinnig, maar ik ben een fanatieke voorstander van ons koningshuis. Mischien ligt het wel aan mijn leeftijd, maar ik kan een koninginnedag nog erg waarderen. Het doet mij wat als ik al die oudjes weer met een oranje lintje zie rondlopen.

dus wat mij betreft,

Leve de koningin, hoera hoera hoera.

ps, de serie wilhelmina is ook op dvd verschenen

:D :D :D

martin
05-01-2002, 09:33
Leve de koningin, hoera hoera hoera.

ps, de serie wilhelmina is ook op dvd verschenen

:D :D :D

Lieten ze nog wel zien hoe wilhelmina naar engeland vluchte en het nederlandse volk in de steek liet in de tweede wereldoorlog.???

Dadaveke
05-01-2002, 10:16
en lieten ze ook zien hoe Prins Bernard half azie heeft gevogeld:D

starbuck
05-01-2002, 20:41
Lieten ze nog wel zien hoe wilhelmina naar engeland vluchte en het nederlandse volk in de steek liet in de tweede wereldoorlog.???

Jazeker, t'was een tamelijk waarheidsgetrouw verhaal, en er werd inderdaad veel "gevogeld" of eigenlijk "gevÖgeld:D

Alex Bel-Gy-Bel
05-01-2002, 21:46
en lieten ze ook zien hoe Prins Bernard half azie heeft gevogeld:D

het 's daardoor dat half azie op Prins Bernard lijkt, van wie zou dan de andere helft zijn:D :D

Luther Hartog
05-01-2002, 23:08
En hoe Willem Alexander met alle hockey-meisjes van het Olympisch team heeft...;)

starbuck
05-01-2002, 23:48
Dat mode huis VÖGELE zie ik opeens met hele andere ogen.:)



Ik vond het al zo raar toen ik laatst in Indonesie op vakantie was, al die kale mannetjes met een bril, sigaar en een witte bloem op hun sarong. :D

raampie
06-01-2002, 00:55
Deze DVD schreeuwt om een review, ik kan haast niet wachten ;) . Misschien moet er een poll geplaatst worden op de openingspagina van deze site. Ik stem alvast voor.

Leve de koningin, leve de koningin, leve de koningin!! :D

Marion Smits
06-01-2002, 10:59
Ik koop deze DVD zeker niet.

:mad:

Henk Heideveld
08-01-2002, 11:19
Originally posted by krakdust
Ik denk als er in Belgie een dvd uitkomt over Prinses mathilde dat ik hem zeker niet zou aanschaffen maar ik vraag me eigenlijk af of julie in mijn buurland in het koningshuis zo geintresseert zijn om er een dvd van te kopen.

Nee, voor dat vele geld wat zij krijgen vind ik hun optredens beneden de maat. Ook hun spontaniteit van optreden ben ik niet kapot van. Het vrouwke heeft een prachtige smile ingestudeerd, maar de variatie is gering.
Ik heb de hele "serie"van 12 provinciale bezoeken op TV gezien. Moet er niet aan denken dit nogmaals 12 x op DVD te moeten zien. Ook al klinkt klompendans op DVD misschien wat beter, ik ben die tijd wel voorbij.
Doe maar gewoon Urbanus van Anus op DVD, valt er tenminste wat te genieten.

Henk Heideveld
08-01-2002, 11:24
nee......dan pas ik ook.
Met DD 2.0 kan ik niet meer leven. :D
Ho, stop Danny, even serieus.
Live baby Live van INXS en 24 Nights van Clapton zijn ook 2.0., maar ik vind ze prachtig (klinken ook).
Ik heb van Clapton veel muziek-DVD's maAR 24 Nights steekt er met kop en schouders boven uit. Ook bij INXS ben ik blij dat men niet is gaan knoeien met het geluidsspoor. Het beste live-optreden dat ik heb.
Maar, we zijn het eens, ons koningshuis moet DTS zijn (anders koopt helemaal geen hond het).:D :D

Luther Hartog
08-01-2002, 12:59
Ik hoop wel dat er een DVD van prinses Laurentien uitkomt, dan kan ik aan elke vrouw die bij me komt laten zien hoe vrouwen er niet uit moeten zien;)

starbuck
08-01-2002, 20:41
Ik hoop wel dat er een DVD van prinses Laurentien uitkomt, dan kan ik aan elke vrouw die bij me komt laten zien hoe vrouwen er niet uit moeten zien;)

Laurentien?? is dat niet die hoofdrolspeelster uit de bekende horror film "The return of the wenkbrouwwoman":)

Edwin V
09-01-2002, 07:25
Iedereen die Freek heeft gezien weet dat het koningshuis afstamt van een terrorist, vandaar dat ze steeds de foute partnerkeuzes maken.

En Laurentien. Die trut heette Petra maar die naam was niet goed genoeg! Of Laurentien zo'n verbetering is.

Henk Heideveld
09-01-2002, 11:55
Ik hoop wel dat er een DVD van prinses Laurentien uitkomt, dan kan ik aan elke vrouw die bij me komt laten zien hoe vrouwen er niet uit moeten zien;)
Ik ben hetero, maar als alle vrouwen er zo zouden uitzien als......................dan nam ik toch een leuke vriend.:D :D :D

Martin de Goeij
11-01-2002, 22:33
Laurentien?? is dat niet die hoofdrolspeelster uit de bekende horror film "The return of the wenkbrouwwoman":)

Of: "the revenge of the super-vixen"?:D

Martin de Goeij
11-01-2002, 22:35
Ik ben hetero, maar als alle vrouwen er zo zouden uitzien als......................dan nam ik toch een leuke vriend.:D :D :D een hele gerustelling:D kan ik die horde vrouwen
wel voor je cancellen?;)