PDA

Bekijk de volledige versie : Welke moet ik nu kiezen ? :(



Vir
02-01-2002, 22:50
Hey

Ik kan van een vriend van mij een tweedehands Philips DVD755 kopen voor 400 gulden

of ik kan bij funprice een CyberHome AD-L528 kopen voor 400 gulden.

Welke denken jullie dat beter is ?

Thx alvast :)

Alex van den Berg
02-01-2002, 23:00
Zonder ervaring met deze spelers roep ik toch:

P H I L I P S :D

Vir
02-01-2002, 23:05
hmm ok dat is al wat :) ik dacht ook wel dat de kwaliteit enzo want ik heb hem al zien afspelen erg goed is op de Philips maar er zit geen MP3 afspeel functie op en dat is ook wel jammer

Nathan Strik
02-01-2002, 23:09
Nieuwere Philips spelers zijn inderdaad erg goed. Veel kunnen ook moeiteloos SVCD afspelen en dat is toch wel erg leuk als je je vakantievideo op een betere kwaliteit wilt zien dan een VCD en je hebt geen DVD-brander.

Tijntje
03-01-2002, 05:19
Vir, 't ligt eraan wat je ermee wilt. Ik weet niet of die Philips ook regiovrij is? Zo niet en je wilt dus ook R1 kijken dan kan je beter die Cyberhome nemen. Die is zonder veel moeite regiovrij te maken terwijl 't je bij die Philips nog weer es extra geld kost. Daarbij komt dat 't regiovrij maken van "merk" spelers niet altijd even vlekkeloos gaat is mijn ervaring (en lees 't hier en daar op een forum). Zoals in mijn geval een Pioneer DV444 in combinatie met Sony KV32FX65 tv. Heb ik constant een lijntje bovenin beeld bij R1 dvd's.
Niet echt een enorm probleem ofzo maar toch ietwat storend. Daarom heb ik een week geleden weer een Cyberhome M212 teruggekocht speciaal voor m'n R1 dvd's. Want m'n oude setje (Cyberhome M512 en Samsung breedbeeld draaide in principe vlekkeloos.

Dus ja nogmaals je keuze hangt af van wat je ermee wilt.

Vir
03-01-2002, 14:34
ok bedankt voor de replies :)

Vir