PDA

Bekijk de volledige versie : probleem Shrek 3D geluid



jgro
09-07-2004, 14:58
Het gaat om: Shrek + Shrek 3D R2 NLO.

In de orginele Shrek wordt het geluid zachter op 1 minuut en 44 seconden en nu wil ik weten of andere personen hier ook last van hebben, maw of het een explarische fout is of niet.

Nathan Strik
09-07-2004, 15:25
Is dit niet gewoon de dynamische compressie op je speler/receiver?

Ik heb dynamische compressie altijd uit staan, waardoor de hardere stukken niet in één keer automatisch door de receiver zachter worden geregeld, daar heb ik namelijk een beetje een hekel aan. ;) (sorry buren) (6)

jgro
09-07-2004, 15:27
Nope, het is tijdens het openingsnr dat opeens het geluid zachter wordt en op dat niveau blijft.

Nathan Strik
09-07-2004, 16:13
Nope, het is tijdens het openingsnr dat opeens het geluid zachter wordt en op dat niveau blijft.
Vaag, iemand anders dit probleem ook? Want dat hoort niet te gebeuren. Ik kan het helaas zelf niet checken, maar ik zal proberen een exemplaar te bemachtigen.

Mark de Jong
09-07-2004, 16:30
Geen problemen gehad hier.

jgro
10-07-2004, 14:15
Ik heb de DVD nu ook getest op mijn laptop en ook daar zakt het volume. Dus lijkt me dat het niet aan de hardware ligt.

Kortom volgende week even bij de mediamarkt langs voor een ander exemplaar.

sharky
10-07-2004, 15:57
Ik heb de DVD nu ook getest op mijn laptop en ook daar zakt het volume. Dus lijkt me dat het niet aan de hardware ligt.

Kortom volgende week even bij de mediamarkt langs voor een ander exemplaar.

denk niet dat een ander exemplaar helpt
zal wel een produtiefoutje zijn als het al bij een paar mensen voorkomt
maar je kan altijd proberen natuurlijk :wink:

ik heb zelf de regio 1 maar daar is niks mis mee

Pieter Kleine
11-07-2004, 00:33
Volgens mij is er hier maar één persoon die klaagt, dus niet een paar.

MGdutch
11-07-2004, 08:03
Bij mij ook geen problemen.

Nathan Strik
12-07-2004, 15:29
Ik heb de DVD nu ook getest op mijn laptop en ook daar zakt het volume. Dus lijkt me dat het niet aan de hardware ligt.

Kortom volgende week even bij de mediamarkt langs voor een ander exemplaar.
Dat is niet zo raar. Op de meeste PC-afspeelprogramma's staat automatisch dynamische geluidscompressie aan, dus dit is waarschijnlijk ook het geval op je laptop.

Een ander exemplaar halen zal trouwens niet helpen. Als er echt een volumedrop in het geluid ingebakken zit, dan zal dit bij alle DVD's zo zijn.

Dus nogmaals: ik denk dat het aan de instellingen ligt van de mensen die hier problemen mee hebben.