PDA

Bekijk de volledige versie : TKA: Collectie



Martin Stanneveld
11-07-2004, 18:55
Hallo mensen,

Ik heb er lang over moeten nadenken, maar heb besloten om het toch maar te doen.
Hierbij bied ik een groot gedeelte van mijn collectie aan, in één koop.

1. Full metal jacket box R2NL
2. Band of brother box 5disc R2NL
3. Family guy compendium 9disc R2UK
4. Back to the future trilogy 3disc keepcase R2NL
5. Moulin rouge/romeo&juliet box
6. The Blue Planet 3disc
7. Amelie Numberd c.e. nummer 57
8. Resevoir dogs R1 10th anniversary collectie compleet (mr brown, pink, orange, white, blonde)
9. Kevin Smith box limited edition
10. Pulp fiction collector's edition uit Frankrijk
11. Spiderman gifset R1
12. Akira limited edition tin (hele lichte beschadigingen)
13. Donnie darko tin (kleun deukje aan de achterzijde, zie je van voren niks van.)
14. Walt disney treasure R1 Micky mouse in living color 2
15. Walt disney treasure R1 The Chronological Donald 1
16. Walt disney treasure R1 On the frontline (bovenin klein deukje)
17. Resevoir dogs Mr Brown R2UK
18. Se7en SE 2disc in mooie digipack R2NL
19. Scarface SE 2disc R2NL
20. The Rock 2disc deluxe edition in zwarte slipcase
21. Fargo SE met kartonnen hoes R2NL
22. Predator SE met kartonnen hoes R2NL

In mijn sig staat een link naar een foto.
Vraagprijs voor dit alles is €700 inc verzenden

De reden dat ik dit doe is eigenlijk heel simpel. Na er goed over te hebben nagedacht kwam ik tot de conlusie dat het helemaal geen zin heeft om dvd's te sparen alleen maar voor de lol en de kick van het hebben. Alleen echte topfilms komen vanaf nu in mijn collectie en dat zullen dan voornamelijk 1disc versie's worden aangezien ik de extra's van alle films nog nooit heb bekeken en het mij weinig kan boeien ook :wink:

Geen losse verkoop (doe dat later maar van degene die dit van mij wil kopen :wink: )

Jacub86
11-07-2004, 18:56
heel erg jammer van die laatste zin :(

Martin Stanneveld
11-07-2004, 18:57
heel erg jammer van die laatste zin :(

Kan ik me voorstellen, sorry

Ronald Stiebolt
11-07-2004, 19:22
Mocht deze verkoop niet lukken dan wil ik graag een prijs voor deze titels:

5. Moulin rouge/romeo&juliet box
6. The Blue Planet 3disc
7. Amelie Numberd c.e. nummer 57
8. Resevoir dogs R1 10th anniversary collectie compleet (mr brown, pink, orange, white, blonde)
9. Kevin Smith box limited edition
10. Pulp fiction collector's edition uit Frankrijk
12. Akira limited edition tin (hele lichte beschadigingen)
13. Donnie darko tin (kleun deukje aan de achterzijde, zie je van voren niks van.)
14. Walt disney treasure R1 Micky mouse in living color 2
15. Walt disney treasure R1 The Chronological Donald 1
16. Walt disney treasure R1 On the frontline (bovenin klein deukje)

Ik hoor graag...

hare
11-07-2004, 21:08
Zou je er geen soort van veiling van kunnen maken ofzo? Weet niet of dat mag, maar volgens mij krijg je zo veel meer reacties (er zitten zeer coole dingen tussen) en misschien nog wel meer geld ook :)

mradem
11-07-2004, 21:09
en misschien nog wel meer geld ook :)

Nog meer :D .

Martin Stanneveld
11-07-2004, 21:12
en misschien nog wel meer geld ook :)

Nog meer :D .

Veel meer zal dat wel niet worden :wink:

Ik raak ze op deze manier ook wel kwijt hoor, daar maak ik me niet druk om.

R. Schaap
11-07-2004, 21:17
Succes!

mradem
11-07-2004, 21:37
Kwijt raken ga je zeker wel lukken. Weet je zeker dat je dit wilt verkopen? Krijg je misschien zo spijt van. Zou zonde zijn.

John Sital
11-07-2004, 21:38
sorry voor hetgeen wat ik ga zeggen: als je dit in 1 x verkoopt krijg je maar 1 plus :twisted: :shock: :wink:
ik heb eigenlijk wel interesse op 3 titels na :shock:

John Sital
11-07-2004, 21:43
ik zal wel knettergek zijn maar ik stuur je een pm :shock:

Martin Stanneveld
11-07-2004, 21:44
Kwijt raken ga je zeker wel lukken. Weet je zeker dat je dit wilt verkopen? Krijg je misschien zo spijt van. Zou zonde zijn.

Ik heb er lang over nagedacht en ik weet het zeker. Er komen bij mij alleen nog maar gewone versie's in. Het gaat mij om de film, niet om de verpakking.

John Sital
11-07-2004, 21:46
Kwijt raken ga je zeker wel lukken. Weet je zeker dat je dit wilt verkopen? Krijg je misschien zo spijt van. Zou zonde zijn.

Ik heb er lang over nagedacht en ik weet het zeker. Er komen bij mij alleen nog maar gewone versie's in. Het gaat mij om de film, niet om de verpakking.

ok ik hoor het wel :shock:

Martin Stanneveld
11-07-2004, 21:51
pm terug john

The_Cure
11-07-2004, 21:52
Zonde!

En over het kopen van alleen kopen van toptitels, volgensmij bestaat die lijst alleen maar uit toptitels!

Suc6 met verkoop!

Martin Stanneveld
11-07-2004, 21:54
Zonde!

En over het kopen van alleen kopen van toptitels, volgensmij bestaat die lijst alleen maar uit toptitels!

Suc6 met verkoop!

Lees even wat beter :wink:

Sicco
11-07-2004, 21:57
wow, iedereen hier op t forum raakt verslaafd aan special editions en gift sets en jij gaat er juist mee stoppen..... apart ;)

succes ermee iig, ben benieuwd of het je lukt (door dit off-topic gepraat blijft je post wel boven aan de lijst...)

The_Cure
11-07-2004, 21:58
Zonde!

En over het kopen van alleen kopen van toptitels, volgensmij bestaat die lijst alleen maar uit toptitels!

Suc6 met verkoop!

Lees even wat beter :wink:

ja, 1-disc versies :P :wink:

t blijven toptitels :D :wink:

sorry voor de off-topic

Erik Hagen
11-07-2004, 21:59
Ik heb zo het idee dat je er misschien toch een beetje spijt van gaat krijgen, Martin. Ik vind het juist leuk om overal een S.E. van te hebben met het liefst zo veel mogelijk extra's. Maar misschien ligt dat aan mij. ;) In ieder geval succes met de verkoop! (y)

Mocht het niet lukken om alles in één keer te verkopen, dan heb ik interesse in "Predator" (S.E.). ;)

Lex v/d Moolen
11-07-2004, 22:05
ik zal wel knettergek zijn maar ik stuur je een pm :shock:John, als je een deal heb met Martin, wil ik wel die Kevin Smith box van je overnemen. :wink:

Pascal Heister
11-07-2004, 22:59
jammer dat je ze weg doet martin, maar ik respecteer je keuze ;)

Ik wens je verder succes met de verkoop.

Djet3k
12-07-2004, 11:26
moest je ze niet kwijtraken ...

1. Full metal jacket box R2NL
2. Band of brother box 5disc R2NL
3. Family guy compendium 9disc R2UK
4. Back to the future trilogy 3disc keepcase R2NL
5. Kevin smith box

heb ik wel intresse in...

Sebas70
12-07-2004, 11:42
Mwah, ik kan me wel vinden in Martin's relaas, Special editions doen mij ook helemaal niks, 't gaat om de film, vind het wel leuk als er DTS opzit. Succes met de verkoop Martin.

Bart G.
12-07-2004, 11:52
Amai mooie collectie wat je verkoopt...

Ikzelf koop vooral de SE en CE enzo maar dat is iedereen zijn keuze. Financieel zal het wel de juiste keuze zijn :wink:

Martin Stanneveld
12-07-2004, 16:08
up

Cinemaniac
12-07-2004, 16:38
Mocht de verkoop van je hele collectie niet doorgaan, dan heb ik wel interesse in deze drie titels:

Walt Disney Treasure R1 - Mickey Mouse in Living Color 2
Walt Disney Treasure R1 - The Chronological Donald 1
Walt Disney Treasure R1 - On the Frontline (bovenin klein deukje)

Dwarf_Sneezy
12-07-2004, 18:38
Als iemand ze nu in één koop van Martin overneemt en ze vervolgens doorverkoopt aan iedereen die in een enkele titel geinteresseerd is dan is volgens mij iedereen blij.

Helaas heb ik er het geld niet voor :cry:

Lennard Waal
12-07-2004, 18:59
Ik zat er ook aan te denken (zelfs om het door jou geopperde idee te doen), maar het blijft natuurlijk de vraag wat men wil geven voor de losse titels.....

Martin Stanneveld
12-07-2004, 19:01
Ik zat er ook aan te denken (zelfs om het door jou geopperde idee te doen), maar het blijft natuurlijk de vraag wat men wil geven voor de losse titels.....

Hoe langer je wacht met verkopen, hoe meer het waard wordt :wink:

Martin Stanneveld
12-07-2004, 20:22
Binnenkort toch maar losse verkoop.
Iedereen die heeft gereageerd op deze thread m.b.t. tot welke titel ze graag willen hebben komen te vervallen! Nu alvast reserveren heeft geen enkele zin! Iedereen krijgt opnieuw een kans en wie het eerst er bij is heeft geluk.

Wanneer ik ze los verkoop weet ik nog niet, maar waarschijnlijk zal dat woensdagavond worden.
Om verwarring te voorkomen zal ik het topic op dvdforum.nl laten dichtgooien.

Voor de duidelijkheid: me nu een pm sturen met welke titel je wilt heeft geen enkele zin, ik zal die dan ook direct verwijderen.

Dit topic mag nu op slot.