PDA

Bekijk de volledige versie : Usual Suspects Special Edition!!!



Deef
03-01-2002, 21:10
Hij komt!!!!!!!!! 4 februari

The Usual Suspects features new 2.35:1 anamorphic widescreen and full screen transfers and an English Dolby Digital surround track, along with a host of extras: audio commentary with director Bryan Singer and writer Christopher McQuarrie and a second commentary with editor and composer John Ottman, deleted scenes with commentary by Ottman, "Pursuing The Suspects," "Doing Time With The Suspects," "Heisting Cannes With The Usual Suspects" and "Keyser Sose: Lie Or Legend?" featurettes, a gag reel with Singer intro, trailers and TV spots.

http://www.dvdfile.com/images/box_art/5/usualsuspects.jpg

Klik hier voor een grote versie van de cover art (http://www.dvdfile.com/images/box_art/blow_ups/usualsuspects.jpg)

Alexander de Mol
03-01-2002, 21:47
Dit is erg goed nieuws en iets waar velen ongetwijfeld op gewacht hebben!
Ik ga ervan uit dat naast R1 ook wij in R2 op deze versie getrakteerd worden.

Ps.
Deef, probeer a.u.b. de volgende keer je bron te vermelden. Ik ga ervan uit dat DVDfile.com (http://www.dvdfile.com/software/dvd-video/index.html#07/13/2001) in dit geval dit goede nieuws heeft gebracht.
Ik ben tevens zo vrij geweest om de grote afbeelding in te ruilen voor een wat kleinere. De grote afbeelding past qua formaat niet binnen een posting op dit forum. Vandaar een hyperlink naar die bewuste, en zeker interessante, coverpresentatie.

Johan Berkhout
03-01-2002, 21:57
Dit is echt wel goed nieuws wanr de versie die nu verkrijgbaar is is toch gewoonweg niet DVD waardig als we praten over de kwaliteit van de DVD features....

wat de film zelf betreft.....must voor de film liefhebber

Marco
04-01-2002, 02:34
Hij komt!!!!!!!!! 4 februari
DVDFile noemt (aangezien dit een Ameikaanse website is) een Amerikaanse datum notering. Dus 4/2 = 2 April.
Tja Amerikanen zijn wat eigenwijs.

jeetje18
04-01-2002, 08:22
Dit is echt wel goed nieuws wanr de versie die nu verkrijgbaar is is toch gewoonweg niet DVD waardig als we praten over de kwaliteit van de DVD features....

wat de film zelf betreft.....must voor de film liefhebber
mee eens. Ik heb de r2 via proxis besteld; de ondertiteling loopt zelfs niet synchroon:mad:
Niettemin een must-have, puur alleen voor de film. Ik heb overigens onlangs memento uit de dvd-o-theek gehaald. Wordt ook weer een must-have dus. Kolere wat een film.

Johan Berkhout
04-01-2002, 10:11
Heb memento niet gezien maar heb wel al vaak gehoord dat het een super film is....kan iemand mij een korte omschrijving geven waar de film over gaat...

jeetje18
04-01-2002, 10:22
Heb memento niet gezien maar heb wel al vaak gehoord dat het een super film is....kan iemand mij een korte omschrijving geven waar de film over gaat...

Het gaat over een man die zijn korte geheugen kwijt is, m.a.w. hij geen nieuwe herinneringen aanmaken. Daarom tatoueert hij van alles op zijn lichaam en schrijft hij briefjes aan zichzelf, omdat ie alles 5 minuten later weer kwijt is. Hij is zoek naar de verkrachter/moordenaar van zijn vrouw. Wat het echt boeiend maakt is dat de film anti-chronologisch wordt verteld... 2 uur inspanning dus, maar absoluut de moeite waard. Twist aan het einde, tussendoor humor en suspense. Hij ligt al in de videotheken, ga hem echt eens zien.

Johan Berkhout
07-01-2002, 08:02
sorry voor de late reactie...maar ga ik zeker doen...

JvdM
14-01-2002, 20:57
Eindelijk, nu nog reservoir dogs en m'n jaar kan al niet meer stuk

Johan Berkhout
14-01-2002, 22:02
Eindelijk, nu nog reservoir dogs en m'n jaar kan al niet meer stuk
wat heeft dat met deze thread te maken???? :rolleyes:

Alexander de Mol
14-01-2002, 22:32
wat heeft dat met deze thread te maken???? :rolleyes: Euhm...Johan. Vraag jij ergens hierboven ook niet om een omschrijving van Memento in deze Usual Suspects thread? :rolleyes:
Maar je hebt hier wel meteen een belangrijk punt (voor wie de schoen past..) : blijf aub 'on topic'!

Edwin vd Zwaard
16-01-2002, 15:18
Nu kan ik me vergissen, maar blijft JvdM niet gewoon on topic ??
Hij geeft een reactie op de thread, en een extra toelichting van wat hij nog meer een topfilm vind !? (net als iemand anders vermeld dat hij Memento ook een goede film vind)

Als we het toch over On Topic hebben, ga eens kijken bij een thread genaamd "belgisch".. wat begon als een discussie over of er een soortgelijk belgisch forum is, is uitgelopen tot een super onzinnige discussie waarbij eerst 50 posts zijn verspilt aan het raden van iemands naam, en waar nu alleen nog maar onzin geplaatst wordt over welke member met welke member gaat trouwen, sex met honden en weet ik het allemaal...

Hang daar gewoon een slotje aan... want deze posts zijn best on-topic.. (behalve deze van mij dan :D oeps, sorry !!)

JvdM
16-01-2002, 20:46
Kan een mens geen mening geven :) Thnx Edwin

Alexander de Mol
17-01-2002, 08:06
Nu kan ik me vergissen, maar blijft JvdM niet gewoon on topic ??
Hij geeft een reactie op de thread, en een extra toelichting van wat hij nog meer een topfilm vind !? (net als iemand anders vermeld dat hij Memento ook een goede film vind)De thread is opgestart ten aanzien van de re-release van The Usual Suspects. Alles wat over die release handelt is dus 'on-topic'. Ik reageer op Johan Berkhout die JvdM aanspreekt op het Off-topic gaan terwijl even daarvoor Memento (uitstekende film), afkomstig van een reply van jeetje18, meteen wordt opgepakt als 'nieuw' onderwerp. Ik moedig de onderlinge forumcontrole absoluut aan, begrijp me niet verkeerd, maar hier ging iets 'scheef'.