PDA

Bekijk de volledige versie : Hoeveel uur of hoeveel films per week kijken ??



Stapie
12-07-2004, 08:02
Afgelopen weekend heb ik sinds maanden eindelijk weer eens de tijd gehad om ongestoord een aantal DVD's achter elkaar te kijken waaronder o.a. Once upon a time in America (bijna 4 uur). Als ik dit forum bekijk lijkt het er echter op dat veel mensen ontzettend veel films kijken en daar dus ook de tijd voor hebben. Ik ben nu eens erg benieuwd hoeveel uur per week naar films wordt gekeken (DVD's) of hoeveel films per week. Voor mij geldt dat ik i.v.m. werk, sport en andere verplichtingen hier helaas erg weinig tijd voor heb .. hooguit 1 á 2 DVD's per week :roll:

PS : Ik weet niet zeker of hier al een topic over is maar kon niets vinden :?:

Bart G.
12-07-2004, 08:17
Kheb dit weekend 2 dvd's kunnen zien en daar ben ik al heel blij mee! Echt weinig tijd ivm vakantie- en weekendwerk. Dan nog sport, vriendin, kameraden, school...

Binnenkort normaal operatie aan knie en het enige positieve aan die 4 weken gips enzo is dat ik veel films kan gaan zien :twisted: :roll: :)

Rob Eric Blank
12-07-2004, 08:18
Zelf kom ik ongeveer op 2 a 3 films per week. 1 film in het weekend en probeer er dan nog 2 door de week te kijken. Alleen door studie, werk en sporten is dat best moeilijk. Dan nog het type film kijken..........moet mn vriendin ook net toevallig zin hebben in dat genre film.

Diana
12-07-2004, 08:22
Ik probeer elke dag 1 film of een aflevering van een serie te kijken. In het weekend kijk ik meestal nog meer.

pieter bond
12-07-2004, 08:27
Ik probeer elke dag 1 film of een aflevering van een serie te kijken. In het weekend kijk ik meestal nog meer.


hetzelfde

elke dag 1dvd

Stapie
12-07-2004, 08:44
Binnenkort normaal operatie aan knie en het enige positieve aan die 4 weken gips enzo is dat ik veel films kan gaan zien

LOL :D .. dat heb ik inderdaad ook als ik een dagje ziek ben 8) .. suc6 met je operatie !



Zelf kom ik ongeveer op 2 a 3 films per week. 1 film in het weekend en probeer er dan nog 2 door de week te kijken. Alleen door studie, werk en sporten is dat best moeilijk. Dan nog het type film kijken..........moet mn vriendin ook net toevallig zin hebben in dat genre film.

Dat met de vriendin herken ik ook ja :P , onze smaak ligt nogal redelijk uit elkaar .. hoewel ik toch ook wel rekening met haar probeer te houden door wat minder aktiefilms te kopen. Maar dan nog blijft het moeilijk.

Poeh .. 1 DVD per dag :shock: .. da's voor mij echt een Utopie .. zou 't wel graag willen !!

xandernijsten
12-07-2004, 08:52
Nu ik vakantie heb, lukt één film per dag makkelijk (gisteren nog twee) :wink:.

Bart G.
12-07-2004, 08:52
Poeh .. 1 DVD per dag :shock: .. da's voor mij echt een Utopie .. zou 't wel graag willen !!

Uhu same here! Zou zalig zijn alleen zal dat nooit haalbaar zijn...

Rob Eric Blank
12-07-2004, 08:55
Voordeel is dat mn vriendin ook houd van films zoals The Godfather en ook van Tarantino houd. Dus onze smaak ligt gelukkig niet al te ver uit elkaar en zo nu en dan eens een romantische film kijken, daar ontkom je echt niet aan!

1 film per dag......nee dat ga ik echt niet redden.

Stapie
12-07-2004, 09:06
Nu ik vakantie heb, lukt één film per dag makkelijk (gisteren nog twee) .


Vakantie? Wat is dat? Kun je dat eten? :wink:

Jaap22
12-07-2004, 09:18
Ik denk gemiddeld ongeveer 3 per week. Deze week heb ik vakantie, dus dat zal dan wel iets meer worden, maar ik kijk ook graag de tour, dus misschien één per dag deze week.

xandernijsten
12-07-2004, 09:21
Nu ik vakantie heb, lukt één film per dag makkelijk (gisteren nog twee) .


Vakantie? Wat is dat? Kun je dat eten? :wink:

Scholieren hebben het misschien zo slecht nog niet :wink:.

raymond koene
12-07-2004, 09:22
bij mij verschilt het nogal eens. de ene week kijk ik helemaal geen films terwijl ik de andere week er drie of vier kijk.

Erik Hagen
12-07-2004, 09:35
Nu ik vakantie heb wat betreft studie, werk ik meestal overdag en heb ik 's avonds regelmatig tijd om een DVD'tje in de speler te gooien. Vandaag de hele dag vrij, dus ben nu voor het eerst "Once Upon a Time in America" aan het kijken.

Gemiddeld kom ik op 4 films per week of zo.

Stapie
12-07-2004, 09:43
Nu ik vakantie heb wat betreft studie, werk ik meestal overdag en heb ik 's avonds regelmatig tijd om een DVD'tje in de speler te gooien. Vandaag de hele dag vrij, dus ben nu voor het eerst "Once Upon a Time in America" aan het kijken.

Gemiddeld kom ik op 4 films per week of zo.



Ik heb helaas maar zeer weinig vakantiedagen :cry: .. maar op de dagen die ik heb kijk ik inderdaad wel meer.

Once upon a time in America was voor mij dit weekend ook de 1e keer .. echte topper .. ben benieuwd wat je ervan vindt!!

captain_eddy
12-07-2004, 10:11
Nu ik vakantie heb kom ik zo op de 2-3 films per dag, maar anders zit ik er ook rond de 2 per week

Mark de Jong
12-07-2004, 10:16
Tijd heb ik zat, maar heb altijd wat moeite met een film of serie te kiezen. Vaak heb ik ze al gezien dus dan ga ik maar iets anders doen weer ;)

Maar in principe kijk ik zo'n 5-10 uur per week DVD's (natuurlijk ook afhankelijk van de lengte van de film(s)).

Milamber
12-07-2004, 11:09
Zo sommige mensen 1 dvd per dag? Ik ben blij als ik 2 dvd's in de week haal, verschilt toch van week tot week. Meestal zie ik een film trouwens in 2 delen. Niet echt ideaal maarja...

Erik Hagen
12-07-2004, 11:19
Once upon a time in America was voor mij dit weekend ook de 1e keer .. echte topper .. ben benieuwd wat je ervan vindt!!
Ben nu op de helft (ga zo DVD 2 erin doen) en man man man wat een topper! Komt met stip mijn top 10 binnendenderen!

Henk Heideveld
12-07-2004, 12:22
's Winters makkelijk elke avond eentje en in de weekends soms 2.
's Zomers loopt het terug. Zet wel vaak een muziekDVD op, maar ga er dan niet echt voor zitten.
Toevallig vanwege kloteweer dit weekend wat meer opgezet dan normaal.
Maar ik draai elke avond een CD waarmee ik inslaap, of zet een SACDtje in de speler als ik effe ontspannen op de bank ga zitten om te lezen of zo. :P
Alles door elkaar genomen elke dag toch wel iets. 8)

Wizzykit
12-07-2004, 13:11
Elke avond toch wel een DVD of film op TV, maar meestal 2 of 3.
In het weekend is dat niet anders... Ik denk dat ik per week uitkom op zo'n 20/30 uur films kijken...

Kees Hoekerd
12-07-2004, 13:25
Gelukkig heb ik nog niet echt last van hele dagen werken,ik heb 2 bijbaantjes waarvoor ik elke ochtend moet werken en elke week een paar uurtjes voor weer een ander baantje moet vrijhouden,maar verder heb ik dan helemaal niet veel verplichtingen,dus ik kijk elke dag minimaal wel één film.Meestal kijk ik dan sávonds,overdag heb ik er nooit echt schik van,hoewel het nu weer bagger weer is. :?

Al 16 dagen geen dvd's erbij gehad,maar gelukkig ben ik wel het type dat veel films voor een 2e keer kijkt,dus dan zie ik er altijd wel een leuke om in de speler te stoppen.

In augustus weer naar school,en dat wordt dan wel wat minder dvd's kijken,maar in ieder geval heb ik dan wat meer te doen. :wink:

maxus3d
12-07-2004, 13:29
Ik heb niet echt een vast aantal films wat ik kijk per week.
Ik pak gewoon een dvd'tje als ik er 1 wil zien, da's namelijk de luxe van student te zijn :D

Meestal kijk ik toch wel een aantal films per week.

Tom P
12-07-2004, 13:52
1 a 2 per dag, maar ik zie dan ook bijna nooit TV.
En als ik in de week niet moet werken zie ik er soms wel 4 de avond ervoor. En dan eindigen ik meestal een stuk in de nacht met enkele horror's :twisted:

Tom

rveldhuizen
12-07-2004, 14:19
1 film per week ongeveer en wellicht een 2-tal afleveringen op dvd van een serie (nu de coldfeet seizoenen aan het kijken, samen met mijn vrouw af en toe voor het slapen gaan :) ). Met 60 uur werken, getrouwd en 2 (kleine) kinderen mag ik dan nog heel blij zijn...

Christiaan Sauer
12-07-2004, 14:46
1 dvd per dag? Heftig :)
Nee, hou het zelf momenteel bij misschien 2 films in de week. Heb wel een tijd gehad dat ik er rustig 5 per week keek. Nu niet meer.

flexx123
12-07-2004, 15:07
normaal kijk ik 2 dvds per week denk ik,maar nu ik vakantie heb,probeer ik er toch wel elke dag 1 te kijken

Alexander V
12-07-2004, 15:18
Ik heb normaal gesproken alleen 's avonds tijd om een filmpje te kijken, nou vallen donderdag, vrijdag en zaterdag meestal al af (uitgaan ed. ) en hou ik dus 4 avonden over, hier probeer ik toch wel bijna elke avond iets te kijken, maar ik denk dat als ik op 3 films in de week kom ik het dan wel gehad heb.

Michel75
12-07-2004, 15:34
In een week tijd kijk ik ongeveer 2 DVD's en één film van TV. Films van TV neem ik trouwens altijd op, scheelt toch alweer een half uur reclame kijken. :D Verder zit ik toch wel ik keer per week in de bioscoop. Kortom, vier films per week.

Stapie
12-07-2004, 18:22
:shock: verbazingwekkend dat er mensen zijn die 1 of meerdere films per dag kijken .. ik zou willen dat ik daar de tijd voor kon vinden :D ... gelukkig zijn er toch ook nog wel veel mensen die net als ik 1 a 2 films per week kijken. TV films kijk ik overigens nooit .. ik vind het zonde om een film met dusdanig slecht beeld en idem geluid te kijken !!

Markys
12-07-2004, 18:34
Gemiddeld 1 film per dag. Vaak tussendoor of als alternatief een tv-serie aflevering. Maar de ene week kunnen het 2-3 films zijn en de andere week 10 :shock: . Hangt er helemaal vanaf hoeveel tijd ik heb 8) .

theThinWhiteDuke
12-07-2004, 18:37
De afgelopen 4 weken 1 film gezien maar......(exclusief bioscoop en muziek DVDs)

1x in de zoveel tijd keer ik me af van film om me op andere dingen (muziek dus) te concentreren.
Zo hou ik alles fris, want 365 dagen per jaar met tzelfde bezig zijn: das nix voor mij!

Joost v.d. Ham
12-07-2004, 18:39
de afgelopen weken erg weinig kunnen kijken...hoop toch weer naar zo'n 3 a 4 films p/week te kunnen gaa ;) dan heb ik tegen het eind van het jaar mn kijkachterstand weer weggewerkt :)

Stapie
12-07-2004, 18:42
de afgelopen weken erg weinig kunnen kijken...hoop toch weer naar zo'n 3 a 4 films p/week te kunnen gaa dan heb ik tegen het eind van het jaar mn kijkachterstand weer weggewerkt


Tsja, wil ik dat weggewerkt krijgen dan moet ik mijn kijkfrquentie ook behoorlijk gaan opschroeven :? 8) ... maar door allerlei andere bezigheden kom ik daar niet echt aan toe .. en zoals TheThinWhiteDuke al zei, af en toe moet je je ook ergens anders op richten!!

martini
12-07-2004, 18:47
K denk natuurlijk in t weekend meer dan doordeweeks. Misschien zo'n 3 tot 4 films in de week. En dan ligt t natuurlijk aan de film hoe lang k m zit te kijken (hoeveel uur) :) :D

Johan van den D.
12-07-2004, 19:12
In een normale week kijk ik zo,n 3 a 4 films maar in de vakantie weken zijn dat er zo,n 7 a 10 per week.
Heb ik een erg drukke week kom ik niet verder dan 1 hooguit 2 films.

Lex v/d Moolen
12-07-2004, 19:25
Gemiddeld 5 per week denk ik. Heb niet altijd zin om te kijken.
Wat ik ook wel heb is dat ik nog flink aantal onbekeken DVD's heb liggen, maar dan toch best vaak een film kijk die ik al tig keer gezien heb. :oops: :)

jan smets
12-07-2004, 19:25
eeeuuu :D


zon 3 films per dag meestal soms 4

Johan van den D.
12-07-2004, 19:28
eeeuuu :D


zon 3 films per dag meestal soms 4Oke, waar haal je de tijd vandaan. :shock:

jan smets
12-07-2004, 19:30
ik ben gewoon een filmfreak en ik slaap niet zo veel das dus extra tijd :wink:

Reinbo
12-07-2004, 19:34
Gemiddeld rond de 5 per week, maar ik ben nu Down & Dirty in Pictures aan het lezen ( O.a. over de gebroeders Weinstein van Miramax) en een aantal andere boeken (Over film) dus nu zit ik kijk nu wat minder.

Martin Stanneveld
12-07-2004, 19:40
Ik ben allang blij als ik 1 film per week kan bekijken :shock:

jan smets
12-07-2004, 19:41
en de meesten hier hebben zon 300 dvd's

schandalig : :wink:

Stapie
12-07-2004, 20:07
3 a 4 films per dag :shock: :shock: .. dat haal ik nooit .. zelfs niet als ik nu op staande voet werkeloos zou worden .. of miljonair natuurlijk :wink: . Ik ben bang dat 't me dan gewoon gaat vervelen .. dat heb ik al als ik 2 films achter elkaar kijk

The Scratcher
12-07-2004, 21:39
Ik kijk ongeveer zo`n 1-3 films per week, soms wat meer en soms wat minder ligt er net aan. Op dvd wel te verstaan want films op tv kijk ik nauwelijks nog of helemaal niet meer.

ZoekenDVD
12-07-2004, 22:50
Ik kijk films wanneer mij dat uitkomt!
De ene keer 5 films in een week de andere keer helemaal niet!
Meestal in het weekend kijk ik gemiddelt 3 films :D

Sonic
12-07-2004, 23:40
:shock: verbazingwekkend dat er mensen zijn die 1 of meerdere films per dag kijken .. ik zou willen dat ik daar de tijd voor kon vinden :D ... gelukkig zijn er toch ook nog wel veel mensen die net als ik 1 a 2 films per week kijken. TV films kijk ik overigens nooit .. ik vind het zonde om een film met dusdanig slecht beeld en idem geluid te kijken !!

Ach het ligt eraan hoe je je tijd indeelt. Een film duurt anderhalf uur of twee uur meestal, in een dag is dat niet eens zoveel toch? Zelf kijk ik soms een week niks, dan weer elke dag eentje, soms 1 om de twee dagen en als het echt k*tweer is op zondag soms 3 8)
Komt wel bij dat ik naast DVD's totaal GEEN tv kijk, op het journaal na dan. Als je zo je tijd indeelt heb je toch wel ruimte om vaak films te bekijken.

Kees Hoekerd
13-07-2004, 08:59
Zeker. 8)

Zelf merk ik dat heel veel hier maar 2 films per week kijken (lijkt me sterk maar ja :? ).En dan hebben ze honderden dvd's,dan denk ik ook van.Als je ook nog veel andere dingen doet,kan je toch beter wat dimmen met kopen,want als je elke week 10 dvd's erbij koopt en maar 2 films per week kijkt,heb je altijd een kijkachterstand die heel erg oploopt. :shock:

Ik kan nu in de vakantie wel zon 5 films per dag kijken,maar dat doe ik natuurlijk niet.Na één film neem ik al een flinke pauze. :roll:

Hans De Bisschop
13-07-2004, 09:55
Gemiddeld zo iets van een 30 uur per week denk ik :oops:

Sonic
13-07-2004, 10:24
Wel de meeste mensen kijken gemiddeld 3 a 4 uur per dag TV, dus in principe zou iedereen in staat moeten zijn om 2 films per dag te bekijken Ii.p.v. naar talkshows, spelprogramma's, reclameblokken en sportverslagen te kijken. Of niet?

The Don
13-07-2004, 15:50
Gemiddeld zo'n 8 films per week :lol: Maar zoals door velen gezegd... je moet er wel de tijd voor hebben.

Dennis V.
14-07-2004, 09:54
Ik kom op een gemiddelde uit van ongeveer 1 film in de drie weken.

Werk, vrouw, hobby kost veel tijd en dan schiet een dvd'tje kijken er snel bij in.

Gisteren wel mijn kijkachterstand van 19 teruggebracht naar 18 ....

Groet
Dennis 8)

hare
14-07-2004, 10:41
Nu ik vakantie heb kijk ik er denk ik wel 2 per dag. Daarvoor probeerde ik wel elke dag 1 film te zien, maar lukte niet altijd. :)

En nog steeds een kijkachterstand van ongeveer 200 films :P

Dennis V.
14-07-2004, 10:48
Nu ik vakantie heb kijk ik er denk ik wel 2 per dag. Daarvoor probeerde ik wel elke dag 1 film te zien, maar lukte niet altijd. :)

En nog steeds een kijkachterstand van ongeveer 200 films :P

Dan heb ik het idee dat je profiler niet echt bijgewerkt is ... daar heb je 121 titels in opgenomen ...

hare
14-07-2004, 10:50
Nu ik vakantie heb kijk ik er denk ik wel 2 per dag. Daarvoor probeerde ik wel elke dag 1 film te zien, maar lukte niet altijd. :)

En nog steeds een kijkachterstand van ongeveer 200 films :P

Dan heb ik het idee dat je profiler niet echt bijgewerkt is ... daar heb je 121 titels in opgenomen ...

Hmmm, maar je weet toch dat dvd's niet de enige manier zijn om films te kijken? :roll:

Dennis V.
14-07-2004, 10:54
Nu ik vakantie heb kijk ik er denk ik wel 2 per dag. Daarvoor probeerde ik wel elke dag 1 film te zien, maar lukte niet altijd. :)

En nog steeds een kijkachterstand van ongeveer 200 films :P

Dan heb ik het idee dat je profiler niet echt bijgewerkt is ... daar heb je 121 titels in opgenomen ...

Hmmm, maar je weet toch dat dvd's niet de enige manier zijn om films te kijken? :roll:

Dat weet ik, maar omdat we hier op een dvd forum zitten heb ik het idee dat de meesten onder ons het hebben over films kijken op dvd .... toch ? :?

hare
14-07-2004, 11:01
Nu ik vakantie heb kijk ik er denk ik wel 2 per dag. Daarvoor probeerde ik wel elke dag 1 film te zien, maar lukte niet altijd. :)

En nog steeds een kijkachterstand van ongeveer 200 films :P

Dan heb ik het idee dat je profiler niet echt bijgewerkt is ... daar heb je 121 titels in opgenomen ...

Hmmm, maar je weet toch dat dvd's niet de enige manier zijn om films te kijken? :roll:

Dat weet ik, maar omdat we hier op een dvd forum zitten heb ik het idee dat de meesten onder ons het hebben over films kijken op dvd .... toch ? :?

Wat maakt dat nou uit? Film kijken is film kijken, en als ik eerst een voorselectie wil maken betreffende de films die ik op dvd koop en welke niet, dan heeft dat volgens mij geen enkele invloed op het aantal films dat ik kijk.

Dennis V.
14-07-2004, 11:04
Nu ik vakantie heb kijk ik er denk ik wel 2 per dag. Daarvoor probeerde ik wel elke dag 1 film te zien, maar lukte niet altijd. :)

En nog steeds een kijkachterstand van ongeveer 200 films :P

Dan heb ik het idee dat je profiler niet echt bijgewerkt is ... daar heb je 121 titels in opgenomen ...

Hmmm, maar je weet toch dat dvd's niet de enige manier zijn om films te kijken? :roll:

Dat weet ik, maar omdat we hier op een dvd forum zitten heb ik het idee dat de meesten onder ons het hebben over films kijken op dvd .... toch ? :?

Wat maakt dat nou uit? Film kijken is film kijken, en als ik eerst een voorselectie wil maken betreffende de films die ik op dvd koop en welke niet, dan heeft dat volgens mij geen enkele invloed op het aantal films dat ik kijk.

Dta maakt ook helemaal niets uit. Film is film.
Het was alleen mijn interpretatie (schrijf ik dat goed ..) van deze thread.

Kijkse !

Groet
Dennis 8)

Wizz-Art
14-07-2004, 12:47
Toch wel zo'n 2films per dag, het is een hobby van me en daarnaast kijk ik ook beroepsmatig, want je moet toch wel iets over de film kunnen vertellen als een klant jou advies of mening vraagt :wink:
Vaak kijk ik films met vrienden die dat ook erg gezellig vinden, mijn weekend valt midden in de week wanneer iedereen werkt of op school zit en je hebt zelf vrij dan pak je ook al snel naar een filmpje.

Emporio
15-07-2004, 15:03
Ik kijk zo'n 3 filmen per week, en dat is zelden in het weekend wegens uitgaansverplichtingen hehe 8)

Kars
15-07-2004, 16:37
Ik denk zo'n drie per week. Zit af en toe een uitschieter tussen, maar dit is een aardig gemiddelde denk ik zo.

Rickje
15-07-2004, 19:30
Ongeveer 2 films per dag.. dus 14 in een week :D