PDA

Bekijk de volledige versie : Danny The Dog (Jet Li, Morgan Freeman) trailer online!



Yi-Long
12-07-2004, 16:09
http://www.joshuapettigrew.com/Other/DannyTheDogTrailer.avi

Ziet er ERG goed uit... :)

Geert Jan Alsem
12-07-2004, 23:53
Cool, ik kijk hier echt naar uit.

Het kan natuurlijk nog steeds helemaal fout gaan, bijvoorbeeld met de uitwerking van het verhaal en de balans tussen actie en emotie, maar de trailer is in ieder geval mooi. :)

Bart de Rechter
27-04-2005, 18:37
Nog meer trailers, clips en tv spots.
http://www.comingsoon.net/films.php?id=5664

Het ziet er uitstekend uit (y)

Dane
27-04-2005, 19:27
Ziet er inderdaad erg cool uit. Alleen vind ik het op zich wel weer jammer dat de titel is veranderd in "Unleashed" Ik kijk in ieder geval wel uit naar deze film 8)

wushu-4-ever
27-04-2005, 20:01
Ziet er inderdaad erg cool uit. Alleen vind ik het op zich wel weer jammer dat de titel is veranderd in "Unleashed" Ik kijk in ieder geval wel uit naar deze film 8)
Niet helemaal waar... Unleashed is de amerikaanse titel, Danny the Dog is de franse titel. :wink:

Maccadon
27-04-2005, 21:05
Ik zag gisteren in de bios de trailer van deze film.
Zag er intressant uit wanneer komt hij in nederland uit?
Dus het is een franse film?

Bart de Rechter
28-04-2005, 10:06
Volgens Imdb komt hij op 23 juni hier in Nederland uit.

wushu-4-ever
28-04-2005, 11:51
Ik zag gisteren in de bios de trailer van deze film.
Zag er intressant uit wanneer komt hij in nederland uit?
Dus het is een franse film?
De film is gewoon engelstalig, maar o.a. de regisseur (Louis Leterrier, the Transporter) en de schrijver+producer (Luc Besson) zijn frans. :wink:

denizg
28-04-2005, 11:55
hm.. morgan freeman? :)

Sicco
28-04-2005, 13:03
ben benieuwd! hij zal hier in NL door Dutch Filmworks uitgegeven worden. Tijdens mijn stage daar waren ze er al mee bezig. Ben erg benieuwd hoe die zal gaan worden! :)

Jordy van Buel
28-04-2005, 15:31
Ziet er erg goed uit.. Morgan Freeman zie ik altijd erg graag dus wie weet .. :)

HiddeH
28-04-2005, 15:56
De muziek die erbij zit van Massive Attack is in ieder geval top, ik hoop dat de film dat ook is.

Raymond187
22-05-2005, 20:17
Heb hem net gekeken en vond het wel een vermakkelijke film.

Zelfs me vrouwtje vond het en goeie film

Freeman heeft niet zo'n grote rol maar speeld zoals je van hem gewnet bent kalm.
En Jet Li was lekker op dreef als hij los mocht gaan

Wel een aanrader ik kan niet teveel zeggen kijk zelf maar

Greetz

Flying Dagger
23-05-2005, 09:10
Hier (http://www.moviebase.nl/biosreview.php?id=37) staat een recensie ervan. Ze zijn er erg positief over iig..

Soundtrack van MA is iig waanzinnig 8)

Sicco
23-05-2005, 10:51
waar heb je de film gezien? draait ie al in de bios in NL?

Coen Vermeer
23-05-2005, 10:57
De muziek die erbij zit van Massive Attack is in ieder geval top, ik hoop dat de film dat ook is.

de soundtrack is idd een toppertje

Raymond187
23-05-2005, 12:55
waar heb je de film gezien? draait ie al in de bios in NL?

Als je mij bedoelt ;)

Heb um thuis gezien.

Greetz,

Aronofsky
23-05-2005, 16:29
waar heb je de film gezien? draait ie al in de bios in NL?

Als je mij bedoelt ;)

Heb um thuis gezien.

Greetz,Oh, oh...weet waar je aan begint want je hebt nu het startsein gegeven voor 5 pagina's gezwets over downloaden en alle goede en slechte kanten daarvan. Dit is vloeken in de kerk (vraag me niet waarom) en ik denk dat je beter op een Stivoro-forum een ellenlang verhaal over de voordelen van het roken (sorry anti-rokers) kan gaan houden of op een godsdienstig (sorry godsdienstigen) forum abortus (sorry ge-aborteerden :wink: ) kan promoten dan hier het woord downloaden te laten vallen of er naar te hinten. Om het maar met een filmquote af te ronden. ''Blasphemy!!!'' (geleend van John Cleese, voordat ik daar ook problemen mee krijg) :wink:

[DUBBEL SARCASTISCH]P.S. Ik ben zelf ook geen voorstander van illegaal downloaden maar er zijn me hier toch soms een potje moraalridders bezig. Ik kan me echt om een stuk belangrijkere zaken druk maken dan dat.[/DUBBEL SARCASTISCH]

P.P.S Om even aan te geven waar je aan moet denken: Ik heb ooit bij een recensie van Ghostrider II gehint dat je, geheel in de spirit van zoiets (zwaar onverantwoordelijk en a-sociaal gedrag), maar dezelfde moraal moet hanteren bij het verkrijgen van deze film en hem moest downloaden. Die reactie heeft er zo'n twee minuten op gestaan voordat ie verwijderd werd. I rest my case...

jan_tran
23-05-2005, 16:50
Oh, oh...weet waar je aan begint want je hebt nu het startsein gegeven voor 5 pagina's gezwets over downloaden en alle goede en slechte kanten daarvan. Dit is vloeken in de kerk (vraag me niet waarom) en ik denk dat je beter op een Stivoro-forum een ellenlang verhaal over de voordelen van het roken kan gaan houden of op een godsdienstig forum abortus kan promoten dan hier het woord downloaden te laten vallen of er naar te hinten. Om het maar met een filmquote af te ronden. ''Blasphemy!!!'' :wink:

Beetje een overdreven reactie, de meeste die hier andere recente films gezien hebben zoals Sin City, Unleashed, Hitchhiker's Guide, Hostage en vele andere films die hier nog niet uit zijn die hebben denk ik ook niet naar Amerika gevlogen om de films te zien. Ze posten (ik ook) gewoon hun mening over de film en diegene die het lezen weten denk ik allemaal in hun achterhoofd dat ze het niet via de meest 'legale' manier gezien hebben maar maken er gewoon niet zo'n groot probleem meer van.

Raymond187
23-05-2005, 17:26
waar heb je de film gezien? draait ie al in de bios in NL?

Als je mij bedoelt ;)

Heb um thuis gezien.

Greetz,Oh, oh...weet waar je aan begint want je hebt nu het startsein gegeven voor 5 pagina's gezwets over downloaden en alle goede en slechte kanten daarvan. Dit is vloeken in de kerk (vraag me niet waarom) en ik denk dat je beter op een Stivoro-forum een ellenlang verhaal over de voordelen van het roken kan gaan houden of op een godsdienstig forum abortus kan promoten dan hier het woord downloaden te laten vallen of er naar te hinten. Om het maar met een filmquote af te ronden. ''Blasphemy!!!'' :wink:

P.S. Ik ben zelf ook geen voorstander van illegaal downloaden maar er zijn me hier toch soms een potje moraalridders bezig. Ik kan me echt om een stuk belangrijkere zaken druk maken dan dat.

P.P.S Om even aan te geven waar je aan moet denken: Ik heb ooit bij een recensie van Ghostrider II gehint dat je, geheel in de spirit van zoiets (zwaar onverantwoordelijk en a-sociaal gedrag), maar dezelfde moraal moet hanteren bij het verkrijgen van deze film en hem moest downloaden. Die reactie heeft er zo'n twee minuten op gestaan voordat ie verwijderd werd. I rest my case...

Boeit mij niet wat andere denken :)
Ik ben altijd voorstander geweest om alles in de winkel te kopen.
Maar de films worden gemaakt voor ons publiek en aangezien ze al miljoenen verdienen(lees verdienen dus winst) ka nhet geen kwaad als er mensen zijn die de films delen ;)

Greetz,

Sicco
23-05-2005, 18:56
@ aronofsky: dit is echt de meest domme reactie die ik in tijden heb gelezen.... er is niemand die er iets van zegt, laat staan dat iemand zich er druk over maakt (of in ieder geval dit laat merken). blijkbaar heb je zelf wat issues of opgekropte frustaties o.i.d.... wat een dom figuur zeg...

Aronofsky
24-05-2005, 07:42
@ aronofsky: dit is echt de meest domme reactie die ik in tijden heb gelezen.... er is niemand die er iets van zegt, laat staan dat iemand zich er druk over maakt (of in ieder geval dit laat merken). blijkbaar heb je zelf wat issues of opgekropte frustaties o.i.d.... wat een dom figuur zeg...Je hoeft je er niets van aan te trekken hoor! (iets dat je blijkbaar wel doet gezien het feit dat je gelijk dergelijke termen uit de kast haalt :roll: ) Helaas geen frustraties aan deze kant maar als je nu bijvoorbeeld eens hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=34824) zou kijken (en dit is dan een recent topic) dan neem ik aan dat je toch wel weet wat ik bedoel.

P.S. Ik zal er trouwens nog even wat duidelijker aan toevoegen dat ik dit sarcastisch bedoelde. Sorry daarvoor....
P.P.S. Na een beetje onderzoek (lees: ik heb voor het eerst de Sin City thread eens bekeken) moet ik toegeven dat er niet altijd gebeten wordt dus ik moet iets van mijn reactie terugnemen maar je knijpt ook wel een aardig oogje dicht als je zo ongeveer beweert dat dit nooit gebeurt.

Sicco
24-05-2005, 08:30
ik ben zelf ook niet van het downloaden hoor, maar ik vond jou reactie wel erg overdreven. het is nou eenmaal bekend dat er mensen zijn die het wel doen, maar dat wil nog niet zeggen dat meteen iedereen daarover gaat vallen en een hele thread gaat vervuilen met anti-download praatjes (zoals wij nou wel doen ;) ).

Ik vond eerder dat jij een discussie over downloaden aan het uitdagen was met je reactie dan Raymond. Maar genoeg hierover wat mij betreft :)

Geert Jan Alsem
18-06-2005, 17:35
Ok, er zijn dus twee versies van deze film: Danny the Dog en Unleashed.

En niet alleen de titels verschillen. Uit Unleashed zijn enkele scenes gecut om de film geschikter te maken voor het Amerikaanse publiek. Van de IMDb pagina (http://www.imdb.com/title/tt0342258/alternateversions):

The European version is entitled Danny The Dog and includes some more scenes including more character development between Freeman and Li and a different title sequence.

Het vervelende is dat ik vermoed dat in de Nederlandse bioscopen Unleashed gaat draaien, en niet de originele versie Danny the Dog. Ik heb begrepen dat deze film al hier en daar heeft gedraaid (sneak, voorpremieres etc.) dus mijn vraag aan iedereen die de film heeft gezien in de bioscoop is: stond er in de begintitels van de film Danny the Dog of Unleashed?

Flying Dagger
18-06-2005, 17:39
Ok, er zijn dus twee versies van deze film: Danny the Dog en Unleashed.

En niet alleen de titels verschillen. Uit Unleashed zijn enkele scenes gecut om de film geschikter te maken voor het Amerikaanse publiek. Van de IMDb pagina (http://www.imdb.com/title/tt0342258/alternateversions):

The European version is entitled Danny The Dog and includes some more scenes including more character development between Freeman and Li and a different title sequence.

Het vervelende is dat ik vermoed dat in de Nederlandse bioscopen Unleashed gaat draaien, en niet de originele Danny the Dog. Ik heb begrepen dat deze film al hier en daar heeft gedraaid (sneak, voorpremieres etc.) dus mijn vraag aan iedereen die de film heeft gezien in de bioscoop is: stond er in de begintitels van de film Danny the Dog of Unleashed?Unleashed, maar ik heb ook de beginscène gezien van de Franse versie en die was exact hetzelfde. Alle grove dingen en scènes zitten er volgens mij gewoon in. Alleen in Frankrijk is die film uitgegeven onder de naam Danny the Dog.

Denk niet dat hier de gecutte versie gaat draaien, dat doen ze niet zo snel.

Geert Jan Alsem
18-06-2005, 17:41
Alle grove dingen en scènes zitten er volgens mij gewoon in.
Het gaat hier dus niet om de grove scènes, maar om drama scenes. Deze zijn blijkbaar te saai voor het Amerikaanse publiek. Als in Nederland inderdaad Unleashed draait en niet Danny the Dog is de kans toch wel groot dat het om de gecutte versie gaat. :evil:

Maarten van Krimpen
20-06-2005, 13:58
Heb vorige week zondag bij Saw de trailer gezien en eerlijk gezegd lijkt het me geen leuke film.
De dramatische scenes deden me ver weg denken aan 'the Pianist' en de actiescenes in de kooi aan 'the Quest'. Het leek me heel onevenwichtig, omdat je het ene moment dacht dat je naar de trailer van een dramafilm aan het kijken was en het andere moment aan een keiharde actie-horror. En heb ik het nou goed dat Morgan Freeman die blinde pianist Ray nog wat speelt? Hij moet volgens mij echt veel betere films gaan kiezen, gezien deze film en recente anderen...

MickeyNL
20-06-2005, 14:20
Ik heb hem gezien en moet zeggen dat ik het eigenlijk best een leuke film vond. De actiescenes met Jet Li waren weer subliem en character building en het verhaal erom heen waren ook goed, ieder geval niet te. Op zich vond ik de invalshoek ook veel leuk gekozen, het is toch wel apart. Daarnaast deden sommige scenes me ook een beetje denken aan Snatch! en Lock, Stock... Zal wel door het feit komen dat Danny's baas een beetje een afperser is (a la Brick Top uit Snatch) en het verhaal in Glasgow afspeelt.

Verder dat Morgan Freeman een blinde pianist speelt, tja beetje erg meeliften met de hype rond Ray Charles, maar dat zijn we wel gewend van Hollywood. Hij doet het verder weer ok. Daarnaast ben ik het zeker niet eens met de opmerking hierboven dat Morgan Freeman nou eens betere films moet kiezen. Ok, hij was een beetje kansloos in Dreamcatcher en het lijkt me (ook al ken de film verder niet) dat The Big Bounce niet de beste keuze was. Maar Bruce Almighty is wel redelijk (ook al heb ik verder niet veel met de film), maar hij heeft toch goede keuzes gemaakt met Million Dollar Baby (uhm Oscar :)) en Batman Begins is ook verkeerde keuze lijkt mij. Dus dan valt het wel mee.

FrankGuthrie
20-06-2005, 14:20
En heb ik het nou goed dat Morgan Freeman die blinde pianist Ray nog wat speelt? Hij moet volgens mij echt veel betere films gaan kiezen, gezien deze film en recente anderen...

Uhmm, Batman Begins :roll:

Daan de G.
20-06-2005, 14:23
Million dollar baby...

Maarten van Krimpen
20-06-2005, 14:34
Oke, dat was een beetje een overhaaste generalisering. Maar het kan altijd nóg beter :wink:

Marcel den Haan
20-06-2005, 15:09
Ik heb hem ook gezien en ik vond hem maar matig.
Ik vond de vechtscenes juist vrij mat en weinig spectaculair, vaak is het alleen maar een beetje hakken. Dat de film typisch Hollywood is, slaat nergens op, aangezien de film grotendeels is gemaakt door Fransen.
Wel leuk om te zien dat Jet Li meer kan dan alleen goed vechten. Ik vond zijn rol als Danny erg geslaagd en hij weet goed de verschillende emoties over te brengen.
Een zesje voor mij.

Geert Jan Alsem
21-06-2005, 17:36
Als in Nederland inderdaad Unleashed draait en niet Danny the Dog is de kans toch wel groot dat het om de gecutte versie gaat. :evil:
Op de site van Pathe is nu wel de lengte van de film veranderd van 95 naar 102 minuten. Dat is opzich een goed teken aangezien dat de lengte van de originele versie is.

Mr_sinister
24-06-2005, 00:15
Net gezien en hij was wel de moeite waard. Zo heb ik eindelijk Jet-li zien acteren en kan ik over hem oordelen zonder dat zijn vechtkunsten mij verblinden.

Normaal gesproken maakt Jet-li wat strakker gechoreografeerde vechtscènes maar nu dat hij de rol van "hond" had was zijn vechtstijl ook een stuk wilder. Dat vond ik positief stukje aan de film.

Jammer genoeg werd de hele film een beetje ontkracht voor mij. Er is ergens aan het einde is er een stukje "misplaatste" humor en dat beviel me niet zo. Maar het is zeker geen slechte film.

Dane
26-06-2005, 22:19
Heb de film vanavond ook gezien in de bios, ik had er niet veel verwachtigingen van maar heb me toch erg vermaakt met deze film. De drama scenes waren m.i. niet echt van top niveau, wel leuk om te zien dat Li wel meer kan dan knokken. De vechtscenes vond ik wel zeer geslaagd, goed camera werk en lekker rauwe choreografie. [spoiler:ee189bc7f4]De vechtscene in het krappe WC hokje met de gast in het wit was een erg bruut gevecht, wederom mooi gebruik van de camera[/spoiler:ee189bc7f4]

Voor mij is deze film dankzij de vette vechtscenes zeker wel de moeite waard. 7/10

Mark de Jong
27-06-2005, 16:09
Heb deze film vandaag gezien. Voldeed aan m'n verwachtingen; een apart verhaal, maar niets speciaals of zo. Goed acteerwerk, en alhoewel Morgan Freeman niet slecht is, is dit zeker niet z'n beste werk. Het was zelfs een beetje standaard. De gevechtscenes waren heerlijk om te zien en Jet Li deed het zeker niet onaardig in de 'normale' scenes. Jammer dat er minstens 1 open stuk in de film zit. Maakt 'em in mijn ogen niet helemaal compleet. Maar zeker aardig om eens te zien 8)

Maccadon
30-06-2005, 12:03
Voor mij is dit de verrassing van het jaar!
Ik hab niet verwacht dat Jet li overtuigend zou overkomen maar hij acteerde heel goed de rol en kwam overtuigend over.

De actie scenes zijn fantastisch en hebben wat mij betreft de lat weer hoger gelegd voor andere films.
Morgan Freeman was zoals altijd goed.
Deze film is dus een dikke aanraader voor mensen die van actie films houden

Mr.C
02-07-2005, 12:10
De actie scenes zijn fantastisch en hebben wat mij betreft de lat weer hoger gelegd voor andere films.
Deze film is dus een dikke aanraader voor mensen die van actie films houden

Mee eens! Al die actie scenes waren gewoon te vet. Gewoon zonder cg en touwen, ziet er echter uit. En die geluidseffecten klinkt ook veel echter bij de gevechten. Een aanrader voor mensen die van harde vechtfilms houden.

Geert Jan Alsem
04-07-2005, 13:02
stond er in de begintitels van de film Danny the Dog of Unleashed?Unleashed
Nog even voor de geinteresseerden: volgens mij heeft Flying Dagger niet helemaal goed opgelet. De versie die in Pathé Groningen draaide had in ieder geval gewoon de titel Danny The Dog bij de credits. Alleen in de ondertitels werd dit "vertaald" als Unleashed.

Verder zat er geen rap-nummer bij de aftiteling, zoals bij de Amerikaanse versie, dus het lijkt me nu wel duidelijk: in Nederland draait gewoon de originele Franse versie van deze film.

Dane
04-07-2005, 14:22
Volgens mij draait in NL idd gewoon Danny the Dog, heb ergens gelezen (IMDB volgens mij) dat in de "Unleashed" versie dus minder materiaal zit met Freeman en Li en dat het eind anders is, Danny the Dog (die hier dus draait) eindig [spoiler:c7b5842c8b]met Jet Li in beeld waarbij je een traan over zijn wang ziet rollen bij het pianospel van freemans dochter.[/spoiler:c7b5842c8b] Bij Unleashed eindigt de film [spoiler:c7b5842c8b]ook met het pianospel van de dochter, alleen zie je de camera de piano binnen "vliegen" d.m.v. CGI en zie je dat een snaar wordt geraakt[/spoiler:c7b5842c8b] Kan iets afwijken, maar zo kun je herkennen welke versie je hebt gezien.

Olivier Laemont
03-11-2005, 14:53
Deze stond op DVD-Home voor release op 1-11. DFW slaagt er blijkbaar niet in zijn films op tijd in de winkels te krijgen, want ik heb deze nog nergens gezien. Ook met Assault on Precinct 13 en Saw waren ze een paar dagen te laat... Foei, foei, foei....

Cor H.
03-11-2005, 15:06
Ik heb deze film gisteren gezien, en hij heeft mij aangenaam verrast. Deze ga ik zeker aanschaffen!

Raymond Gelmers
26-11-2005, 12:57
Super vette film!
De best jetli tot nu toe voor mij.

Het verhaal vond ik juist het mooie aan deze film. Lekker apart en zeker verrassend.

Dennis Kuijper
23-12-2005, 02:11
Deze film heeft ook mij wel verrast,erg sterke en overtuigende rol van Jet Li,z,n beste rol tot nu toe.Op een gegeven moment werden mijn emoties toch wel getriggerd moet ik zeggen bij bepaalde scenes.Freeman is zoals altijd erg goed maar Hoskins zet ook een geweldige schurk neer.De martial art scenes zijn choreografies en visueel gezien van top niveau,een sterke aktiefilm ook voor mensen die normaal(uitzondering daar) niet echt van martial art films houden zoals ik.

Hayko de Boer
24-12-2005, 17:32
Prima film, was een blinde aanschaf... (mooie actie, die filmpakkers).

Ik was even bang dat ik me zou storen aan [spoiler:36917a0f49]het middenstuk, waar geen actie in zit[/spoiler:36917a0f49], maar vond het een super film met goed acteerwerk van Jet Li, maar zeker ook een geweldig schmierende Bob Hoskins. En Morgan Freeman? - die man kunnen ze filmen terwijl ie zijn veters strikt, dan nog trekt het kijkers... de man zet altijd goede rollen neer.

Don Vito Corleone
24-12-2005, 17:46
Sterke mix van drama, actie en een Britse gangsterfilm. Hoe goed Freeman en Li ook zijn, Hoskins steelt de show.

Zeeuws Meisje
31-12-2005, 12:46
Met tegenzin deze film gehuurd omdat er niets anders was, maar ik was blij verrast. Ik kan 'm zelfs aanraden ook als je geen Jet Li fan bent.

martini
27-01-2006, 21:47
Heb m net gezien en had in het begin het idee van een echte martial arts film, maar als je de film helemaal gezien heb is het toch niet zo. Vond het een leuke onderhoudende film.