PDA

Bekijk de volledige versie : Strret Fighter II The Animated Movie



BDB
12-07-2004, 16:31
Ik zag vandaag bij de FRS deze tekenfilm staan voor €9,99.

Kan iemand zeggen of deze Nederlandse MangaDVD versie ongecensureerd is (dus douchescene van Chun-Li enz.) en echt de Japanse stemmen bevat?

Erwin_W
19-07-2004, 21:42
Ik heb 'm vanmiddag gehaald.. en volgens mij issie niet gecensureerd.. maar heb m snel afgezet en teruggebracht omdat de engelse audio ontbreekt.. dus ja er zijn wel japans gesproken teksten.. zelfs de muziek is origineel.. btje jammer :oops: maar ja ik heb nu Bad Boys 2 ipv Street Fighter :D

sharky
20-07-2004, 17:52
Ik heb 'm vanmiddag gehaald.. en volgens mij issie niet gecensureerd.. maar heb m snel afgezet en teruggebracht omdat de engelse audio ontbreekt.. dus ja er zijn wel japans gesproken teksten.. zelfs de muziek is origineel.. btje jammer :oops: maar ja ik heb nu Bad Boys 2 ipv Street Fighter :D

als je de engelse versie neemt dan heb je foute versie

die is namelijk wel gecut en nagesingchroniseerd(spel ik dat nu goed :oops: )

dus is wel beter als je de japanse track hebt met engelse subs
want die is volgens mij ook gewoon uncut

ga hem binnenkort ook is halen want hij is toch maar 9,99 bij de frs :D

Jaco Maan
20-07-2004, 18:36
Das gek heb zelf de UK editie een tijd geleden bij de FRS gehaald heeft engelse audio, geen nederlandse ondertiteling maar wel de douche-scene van chun-li.

Erwin_W
20-07-2004, 22:18
Das gek heb zelf de UK editie een tijd geleden bij de FRS gehaald heeft engelse audio, geen nederlandse ondertiteling maar wel de douche-scene van chun-li.

Ja ik heb hier ook nog een VHS liggen engels gesproken met de beruchte Chun-Li scene .. (jezus wat werd daar veel over gesproken op het schoolplein hahaha)

Henk van der Weerdt
23-07-2004, 10:17
Heb hem zelf ook gezien bij een vriend, maar euh was niet erug onder de indruk. (of zou hij dan toch de cut versie hebben....)

sharky
23-07-2004, 20:13
nou daarnet gehaald samen met streetfighter alpha

ze hebben allebei alleen een japanse 5.1 track en nlo

of ze echt uncut zijn hoor je misschien zondag

sharky
26-07-2004, 21:35
Ik zag vandaag bij de FRS deze tekenfilm staan voor €9,99.

Kan iemand zeggen of deze Nederlandse MangaDVD versie ongecensureerd is (dus douchescene van Chun-Li enz.) en echt de Japanse stemmen bevat?


ja gewoon kopen :wink:

ik heb ze van het weekend ook gehaald :D

music_maniac1965
29-07-2004, 11:31
is die douche scene met chun li dan echt zo "opwindend" dat daar zoveel "opwinding" over word gemaakt ?

en waar gaat die film eigenlijk over. want een film van een vechtspel lijkt mij nou niet zo diepgaand, of zelfs de noemer "popcorn movie" niet waardig. maar ik kan mij vergissen natuurlijk.

sharky
29-07-2004, 16:53
is die douche scene met chun li dan echt zo "opwindend" dat daar zoveel "opwinding" over word gemaakt ?

en waar gaat die film eigenlijk over. want een film van een vechtspel lijkt mij nou niet zo diepgaand, of zelfs de noemer "popcorn movie" niet waardig. maar ik kan mij vergissen natuurlijk.

zo opwindend is het ook niet echt
je ziet alleen haar borsten voor de rest niks

tja smaken verschillen natuurlijk
als je van manga/anime houdt is dit zeker een aanrader
want vergeleken met tekken(het andere vechtspelletje waarvan ook een manga versie van is)is dit 100x beter

het verhaal is idd niet echt diepgaand want het gaat alleen over wraak en vriendschap en het redden van de wereld zeg maar

maar zou zeggen huur of koop hem eens een keer dan kan je zelf beoordelen :wink: