PDA

Bekijk de volledige versie : Cdwow andere verzendwijze?



Bob Bakker
17-07-2004, 10:35
Ik heb voor het eerst sinds een paar maanden weer eens wat bij cdwow besteld. Een aantal cd's waarvan er 4 op 3 juli zijn verzonden. Een andere cd die pas later is uitgekomen is op 14 juli verzonden. En wat gebeurt er, ik krijg vandaag 17 juli die laatste cd op de mat terwijl die 4 andere nog niet binnen zijn gekomen.

Nu ben ik vrij ervaren met bestellingen van cdwow en weet dat ze normaal gesproken alles apart versturen vanuit Zweden waardoor er zich geen douane problemen kunnen voordoen. Echter dit pakje wat ik vandaag kreeg is rechtstreeks vanuit Hong Kong verzonden en voorzien van een mooie grote groene douane sticker. Mijn vermoeden is dus dat ze die 4 cd's gebundeld verzonden hebben en dat ie zodoende mogelijk onderschept is door de douane met alle gevolgen van vertraging van dien.

Kan iemand mijn vermoeden bevestigen? Met andere woorden; klopt het dat ze bij cdwow een andere verzendwijze hanteren?

jokey
17-07-2004, 12:51
Bij Wow hebben ze volgens mij nog nooit een duidelijke verzendwijze gehanteerd.
Ik lees wel vaker dat men bestellingen ontvangt vanuit Zweden terwijl ik altijd alles kreeg vanuit Singapore.

Tot een week geleden!
Toen kwam ook mijn pakketje vanuit HongKong; met erop (eindelijk) de echte waarde erop vermeld en niet standaard £12,99.

Bob Bakker
17-07-2004, 22:51
Ik lees nu net voor het eerst het Cdwow-douane topic. Geeft direct antwoord op mijn vraag, want ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik weet wat er aan de hand is. :roll:
Topic mag wat mij betreft gesloten worden.