PDA

Bekijk de volledige versie : Cdwow - combinatie kortingslink en -voucher



rwessel
17-07-2004, 19:02
In sommige (cdwow-)posts komt naar boven dat er gecontroleerd wordt op bestellingen gedaan met de combinatie van kortingslink en -voucher. De betreffende personen kregen dan een mailtjes van cdwow waarin gezegd werd dat de order geannuleerd was, omdat ze onrechtmatige (volgens de regels van cdwow) gebruik hebben gemaakt van de combinatie kortingslink en -voucher bij één bestelling. De mailtjes (en annuleringen) bleven vanaf dat moment komen.

Maandenlang heb ik geluk gehad, maar gisteren was het voor mij ook zover. Cdwow annuleerde een bestelling van mij (ze konden het item niet meer krijgen) en ik vroeg mijn voucher terug. Ik kreeg de voucher en in een andere mailtje (dat duidelijk niet voor mij bedoeld was) stond mijn email-adres en 'voucher and link'. En ja hoor, een paar minuten later kreeg ik een aantal annuleringen van mijn uitstaande bestellingen binnen met bovenstaande reden.

Volgens mij houdt cdwow dus een 'zwarte lijst' bij op basis van email-adressen van personen die ooit bestellingen hebben geplaatst met de combinatie kortingslink en -voucher. Ik heb gisteren meteen de proef op de som genomen. Mijn geannuleerde bestellingen opnieuw geplaatst vanaf een ander email-adres met de combinatie kortingslink en -voucher, en inderdaad geen probleem, want vandaag kreeg ik de mailtjes binnen dat mijn bestellingen verstuurd zijn.

Dus eenieder die met bovenstaand probleem te maken heeft (gehad), zou het eens met een ander email-adres moeten proberen.