PDA

Bekijk de volledige versie : DVD Profiler/CD Profiler



Luther Hartog
04-01-2002, 16:40
Hoi,

Ik vroeg me af of er ook een CD Profiler bestaat, want die heb ik ook wel nodig. Wil iemand die link dan ff doorsturen?

Martin de Goeij
04-01-2002, 19:21
Een goede vraag. Naar zoiets ben ik ook wel op zoek..al kost het mij meer tijd om me cd's in te lezen dan dvd's.

Een goed programma is Cattrax - weet niet of deze de mogelijkheden biedt als dvdprofiler (dacht het niet). het programma heeft als beperking dat in de sharewaremode er maar 100 cd's kunnen worden ingelezen:mad: Overweeg het kopen omdat "my musiccollection"niet werkt:mad:

Het programma is te vinden op:
www.fnprg.com

Luther Hartog
04-01-2002, 19:24
Hmm 100 cd's zal niet genoeg zijn:), zijn er nog meer alternatieven (het liefst gratis(Ja, ik kom uit Nederland:))

Martin de Goeij
04-01-2002, 19:43
Als je lang genoeg surft op het Net, weet je je alternatieven wel te vinden;) Misschien weet de webmaster o.i.d van dvdprofiler het antwoord? laat mij het dan ook weten:)

Luther Hartog
04-01-2002, 21:46
Evengoed bedankt:)

Luther Hartog
04-01-2002, 22:05
Heej,

Ik heb je programma gecracked, nu kan ik meer dan 100 cd's toevoegen:)

Nog bedankt

starbuck
05-01-2002, 20:20
Ik heb toevallig deze week Easy beheer CD collectie aangeschaft, prijs was maar 6,78 euro.

Dit werkt met de cddb database, cd-tje in de drive en alle gegevens binnen 2 seconde op je harde schijf. werkt perfect en makkelijk. :)

Martin de Goeij
05-01-2002, 21:53
Ik heb toevallig deze week Easy beheer CD collectie aangeschaft, prijs was maar 6,78 euro.


Dat werkt dan beter dan "My music collection":mad: Het gebruikt de brander voor het lezen ipv dvd/rom speler (kan aangepast worden), en superbekende cd's kan hij niet vinden op CDDb. Maar volgens mij kloppen de instellingen niet, die maar zeer beperkt zijn aan te passen.

Nee, Cattraxx werkt(e) voor mij het beste (en kennelijk voor Luther ook;) , het kan alleen zo ontzettend veel:)

Luther Hartog
05-01-2002, 22:41
Ik heb toevallig deze week Easy beheer CD collectie aangeschaft, prijs was maar 6,78 euro.


Hoe heet dit programma precies?

Luther Hartog
05-01-2002, 22:43
Nee, Cattraxx werkt(e) voor mij het beste (en kennelijk voor Luther ook;) , het kan alleen zo ontzettend veel:)

Het lijkt me een goed programma, ik had in cd ingeladen en toen wilde ik er nog 1 aan de database toevoegen, maar dan vervangt hij de eerst.:confused: Weet jij wat ik dan moet doen Martin?

Martin de Goeij
06-01-2002, 00:11
Het lijkt me een goed programma, ik had in cd ingeladen en toen wilde ik er nog 1 aan de database toevoegen, maar dan vervangt hij de eerst.:confused: Weet jij wat ik dan moet doen Martin?
zie je pvt mssg

starbuck
06-01-2002, 00:19
Hoe heet dit programma precies?

easy beheer cd collectie van .....jawel davilex

Opzoeken op Genre, artiest, songschrijvers, jaartal wenslijst, uitleenen bijhouden, goede afdruk mogelijkheden , je eigen beoordeling, omschrijving, link bij elk album naar internet ( indien aanwezig )

MAAR !!!!! je hebt wel een pc met minimaal win 95, en 32 mb geheugen en 35 mb vrije ruimte nodig:) ;)

Oakey
06-01-2002, 00:53
Ik gebruik Davi Music 98, ooit eens voor HFL 19 piek bij de V&D gekocht. Walt wel e.e.a. op aan te merken, maar is toch zeer bruikbaar. Je kunt je eigen indelingen maken, maar ook downloaden van het net. Ben nog niets beters (voor een schappelijke prijs) tegengekomen.

Luther Hartog
06-01-2002, 13:19
MAAR !!!!! je hebt wel een pc met minimaal win 95, en 32 mb geheugen en 35 mb vrije ruimte nodig:) ;)

Oei, dat wordt moeilijk;)

Alex van den Berg
06-01-2002, 14:02
Heej,

Ik heb je programma gecrackedTja... Zo maak je het voor de opsporingsdiensten wel gemakkelijk hoor... Die zullen erg blij zijn met jullie bekentenissen... :D

Luther Hartog
06-01-2002, 14:12
Ach ja, ik heb alles voor de rest legaal, als ik het programmatje tegenkom dan koop ik het wel:)

Glenn Smits
14-01-2002, 12:03
ik zit me te ergeren aan dvd profiler dat ie soms opeens een paar dvd's uit m'n collectie niet weergeeft, derstrax stond in ene nummer 33 bovenaan terwijl ik er 35 heb, dat scheelt in het aanzicht. :D Hoe meer (van kwaliteit) hoe beter

Anonymous
20-01-2002, 17:38
voor de mensen die DVD profiler gebruiken en dit proggie nog niet kennen:

http://bevelstone.xs4all.nl/DVDProfilerCast/

hoef je de hele cast niet meer in te typen ;)

Luther Hartog
20-01-2002, 17:46
voor de mensen die DVD profiler gebruiken en dit proggie nog niet kennen:

http://bevelstone.xs4all.nl/DVDProfilerCast/

hoef je de hele cast niet meer in te typen ;) Moest dat dan eerst? Ik heb het nog nooit gedaan, maar bij sommige films staat de Cast er zo bij hoor

Anonymous
20-01-2002, 18:01
Moest dat dan eerst? Ik heb het nog nooit gedaan, maar bij sommige films staat de Cast er zo bij hoor

wat ik vaak tegenkom is dat er maar een halve cast bijstaat - ik heb bijv. golden years geprobeerd, en der staat nu een hele rij ipv een halve cast

en zeker als je als eerste een profile upload is het erg interessant.

voor jouw collectie: moet je voor de gein maar eens resurrection proberen met dat proggie - doen der in 1x veeeeeel meer mensen mee dan dat je in je lijstje hebt staan ;)

Luther Hartog
20-01-2002, 18:06
Ik zal het installeren, het kan natuurlijk nooit kwaad:)

Anonymous
20-01-2002, 18:12
Ik zal het installeren, het kan natuurlijk nooit kwaad:)


dat vond ik ook...

ik zal er even een thread aan wagen...

Glenn Smits
21-01-2002, 11:50
Weet je wat dvdprofiler geflikt heeft? Eerst hadden ze gewoon netjes bij 3 dvd's van me plaatjes en het hele gebeuren en later hebben ze die gewoon verwijderd die hele code inclusief inhoud en dus moest ik maar een dvd zoeken die er het meest op lijkt qua plaatje en alles echt lomp gewoon. vandaar dat nr 34 en 35 niet weergegeven werden.

Ali baba
21-01-2002, 11:58
Tja... Zo maak je het voor de opsporingsdiensten wel gemakkelijk hoor... Die zullen erg blij zijn met jullie bekentenissen... :D

Ja, op de website van de FBI is Osama Bin Laden nu vervangen door Luther Hartog als Public Enema number one !
:D

Anonymous
21-01-2002, 15:33
Ja, op de website van de FBI is Osama Bin Laden nu vervangen door Luther Hartog als Public Enema number one !
:D

en terecht ! ;)


public enema HAHAHA