PDA

Bekijk de volledige versie : DVD Report stopt



Frank
17-07-2004, 22:40
Het Nederlandse tijdschrift DVD Report stopt met bestaan, zo las ik op het forum van DVD Forum. Een van de redenen zou de concurrentie zijn. Jammer.

John Sital
18-07-2004, 08:30
zeker jammer, goed blad, goede informatie, goede recensies, jammer.

Lex v/d Moolen
18-07-2004, 09:28
Het Nederlandse tijdschrift DVD Report stopt met bestaan, zo las ik op het forum van DVD Forum. Een van de redenen zou de concurrentie zijn. Jammer.DVDValley zeker. Vind ik ook een mooier en beter blad.

Zou er ooit nog een deel van een DVD.nl tijdschrift uitkomen ?

John Sital
18-07-2004, 10:45
Het Nederlandse tijdschrift DVD Report stopt met bestaan, zo las ik op het forum van DVD Forum. Een van de redenen zou de concurrentie zijn. Jammer.DVDValley zeker. Vind ik ook een mooier en beter blad.

Zou er ooit nog een deel van een DVD.nl tijdschrift uitkomen ?

dvdvalley sucks ass.

bmateijsen
18-07-2004, 11:41
Jammer inderdaad want dvdvalley is eigenlijk alleen maar een glossy... Zeg maar de cosmo onder de dvdbladen.... DVDreport bracht tenminste fatsoenlijke info... Erg jammer

Lex v/d Moolen
18-07-2004, 19:01
Het Nederlandse tijdschrift DVD Report stopt met bestaan, zo las ik op het forum van DVD Forum. Een van de redenen zou de concurrentie zijn. Jammer.DVDValley zeker. Vind ik ook een mooier en beter blad.

Zou er ooit nog een deel van een DVD.nl tijdschrift uitkomen ?

dvdvalley sucks ass.Bedankt voor deze waarlijk constructieve bijdrage :twisted:
:wink:

John Sital
18-07-2004, 19:13
Het Nederlandse tijdschrift DVD Report stopt met bestaan, zo las ik op het forum van DVD Forum. Een van de redenen zou de concurrentie zijn. Jammer.DVDValley zeker. Vind ik ook een mooier en beter blad.

Zou er ooit nog een deel van een DVD.nl tijdschrift uitkomen ?

dvdvalley sucks ass.Bedankt voor deze waarlijk constructieve bijdrage :twisted:
:wink:

heb ik geleerd op dat andere forum :twisted:

Lex v/d Moolen
18-07-2004, 19:16
Het Nederlandse tijdschrift DVD Report stopt met bestaan, zo las ik op het forum van DVD Forum. Een van de redenen zou de concurrentie zijn. Jammer.DVDValley zeker. Vind ik ook een mooier en beter blad.

Zou er ooit nog een deel van een DVD.nl tijdschrift uitkomen ?

dvdvalley sucks ass.Bedankt voor deze waarlijk constructieve bijdrage :twisted:
:wink:

heb ik geleerd op dat andere forum :twisted: :lol:
Hmmm, het feit dat dvdreport moet stoppen, dvd.nl al helemaal geen aanstalten maakt om nog een tijdschrift uit te brengen maakt toch wel duidelijk hoe de zaken ervoor staan.

Edwin V
18-07-2004, 19:34
Het Nederlandse tijdschrift DVD Report stopt met bestaan, zo las ik op het forum van DVD Forum. Een van de redenen zou de concurrentie zijn. Jammer.DVDValley zeker. Vind ik ook een mooier en beter blad.

Zou er ooit nog een deel van een DVD.nl tijdschrift uitkomen ?

dvdvalley sucks ass.Bedankt voor deze waarlijk constructieve bijdrage :twisted:
:wink:

heb ik geleerd op dat andere forum :twisted: :lol:
Hmmm, het feit dat dvdreport moet stoppen, dvd.nl al helemaal geen aanstalten maakt om nog een tijdschrift uit te brengen maakt toch wel duidelijk hoe de zaken ervoor staan.
De concurrentie is hard. Bezuinigen.

De DVD-Extra (waar toch eigenlijk bijna niks meer in stond) van CTHE komt nu ook niet meer op papier in de bus, maar zijn online. Hopelijk gooien ze nog wel af en toe toch nog een promo DVD in de bus

Joost v.d. Ham
18-07-2004, 19:52
en als je lid was van dat blad..?

Eric van Ballegoie
19-07-2004, 06:37
Erg jammer da DVD Report ermee stopt. De mensen van DVDValley hebben een grote zak geld meegenomen en hebben dus de mogelijkheid om de concurrentie van de markt te drukken... En dat is erg jammer want DVDValley is gewoon een slecht blad. Ik heb van mensen die daar werken begrepen hoe de 'reviews' gemaakt worden, en dat is nou niet altijd op een journalistiek verantwoorde manier. ;)

John Sital
19-07-2004, 08:08
Erg jammer da DVD Report ermee stopt. De mensen van DVDValley hebben een grote zak geld meegenomen en hebben dus de mogelijkheid om de concurrentie van de markt te drukken... En dat is erg jammer want DVDValley is gewoon een slecht blad. Ik heb van mensen die daar werken begrepen hoe de 'reviews' gemaakt worden, en dat is nou niet altijd op een journalistiek verantwoorde manier. ;)

zoals ik al zei: dvd valley sucks hard :wink:

Edwin V
19-07-2004, 08:20
Ik vind DVDReport en DVDValley allebei wel een leuk blad. De laatste belicht de kwaliteit van de DVD's soms helemaal niet (bijvoorbeeld de NL uitgave van Citizen Kane). Ook stond er in een van deze bladen een lovend stukkie over RCV, terwijl er ook wel negatieve dingen over RCV zijn te zeggen toch?

Wel jammer dat DVDReport stopt. :(
Komt natuurlijk ook doordat DVDValley DVD's erbij doet.

Lex v/d Moolen
19-07-2004, 17:28
En dat is erg jammer want DVDValley is gewoon een slecht blad. Ik heb van mensen die daar werken begrepen hoe de 'reviews' gemaakt worden, en dat is nou niet altijd op een journalistiek verantwoorde manier. ;)

zoals ik al zei: dvd valley sucks hard :wink:Dat is dan jullie mening.
Het maakt mij niet uit of het op een 'journalistiek verantwoorde manier' gemaakt wordt. Is dat belangrijk dan? :)

Ik vind het een prettig blad om te lezen, en ik kijk al weer uit naar het volgende nummer. :)

chaos
19-07-2004, 18:48
Zo zo we zijn hier van mening dat een concurrent van DVDreport het binnen
een jaar voor elkaar krijgt om DVDReport uit de markt te drukken ? :roll:
Lijkt me wel wat snel :roll:.
Ik denk dat ze hun zaakjes al langer niet op orde hadden.

Maar goed jammer is het wel want hoewel verschillende bladen, aangenaam om te lezen zijn ze beiden :?.

John Sital
19-07-2004, 18:56
En dat is erg jammer want DVDValley is gewoon een slecht blad. Ik heb van mensen die daar werken begrepen hoe de 'reviews' gemaakt worden, en dat is nou niet altijd op een journalistiek verantwoorde manier. ;)

zoals ik al zei: dvd valley sucks hard :wink:Dat is dan jullie mening.
Het maakt mij niet uit of het op een 'journalistiek verantwoorde manier' gemaakt wordt. Is dat belangrijk dan? :)

Ik vind het een prettig blad om te lezen, en ik kijk al weer uit naar het volgende nummer. :)

dus jij vindt het niet belangrijk dat er objectieve reviews in staan?

Lex v/d Moolen
19-07-2004, 19:27
dus jij vindt het niet belangrijk dat er objectieve reviews in staan?Een objectief review bestaat niet. Ieder heeft zijn eigen mening over een film.

Voor specs en geluids-en beeldkwaliteiten wend ik me wel tot de websites...

Eric van Ballegoie
19-07-2004, 20:34
Het maakt mij niet uit of het op een 'journalistiek verantwoorde manier' gemaakt wordt. Is dat belangrijk dan? :)
Dat is inderdaad subjectief... Maar als ik een 'DVD recensie' lees voel ik me eigenlijk wel in de maling genomen als die gemaakt is aan de hand van een VHS-promotape..

Lex v/d Moolen
19-07-2004, 20:57
Het maakt mij niet uit of het op een 'journalistiek verantwoorde manier' gemaakt wordt. Is dat belangrijk dan? :)
Dat is inderdaad subjectief... Maar als ik een 'DVD recensie' lees voel ik me eigenlijk wel in de maling genomen als die gemaakt is aan de hand van een VHS-promotape..Dat is inderdaad wel heel slordig.

Joost v.d. Ham
19-07-2004, 21:24
ik zie DVD valley ook meer als een filmblad dan als een dvd-specs blad. Voor technische recensies heb ik dit forum al ;)

X
20-07-2004, 19:19
Ik vind het ook heel erg jammer en eigenlijk ook een beetje onverwacht. Zeker dat ze laatst de hele layout hebben veranderd en de opzet van het tijdschrift. Misschien dat dit nog een laatste poging was om leden te werven :?:

Maarten van Krimpen
22-07-2004, 11:08
Was een heel leuk blad, echt superzonde. :(

captain_eddy
22-07-2004, 11:39
Ik ben persoonelijk van mening dat alle recencies slecht zijn aangezien veel mensen (waaronder ook ik) worden beinvloed door de schrijver ervan zodat we zelf geen mening meer over het product hebben. Dat alles wat de schrijver slecht vind je onwijs aan gaat zitten ergeren of alles wat de schrijver goed vind ook geweldig vind, terwijl het eigenlijk gewoon iets afgezaagd is.