PDA

Bekijk de volledige versie : Darts - Embassy 2002



Alexander de Mol
05-01-2002, 19:32
Even wat heel anders....
Vandaag is het meeste prestigieuze dartstoernooi ter wereld weer van start gegaan.
Raymond van Barneveld is de grote favoriet voor de eindzege als we de bookmakers mogen geloven.
Ik ben benieuwd of Barney het 'm weer eens flikt.

Embassy op SBSnet.nl (http://www.sbsnet.nl/sbsnet/0,1001,2029,00.html)

Een leuk moment van vorig jaar: Een streaker (http://apps.sbsnet.nl/cgi-bin/reflector.cgi?source=195.121.7.100&dir=sbsnet&subdir=tvinfo&type=asf&title=sbsnet+-+Embassy+Darts&stream=darts_0701_blotevrouw) verschijnt ten tonele.

Go Barney! :D

ron
05-01-2002, 19:51
Een leuk moment van vorig jaar: Een streaker (http://apps.sbsnet.nl/cgi-bin/reflector.cgi?source=195.121.7.100&dir=sbsnet&subdir=tvinfo&type=asf&title=sbsnet+-+Embassy+Darts&stream=darts_0701_blotevrouw) verschijnt ten tonele.
Mmmmm, ik moet dat darten toch maar weer eens wat meer gaan volgen...:D

starbuck
05-01-2002, 21:32
wanhundertaneeti

juich juich

Wel een grappige tegenstander, zoals die binnenkwam met een kandelaar en kroon


En barney heeft gewonnen, op naar ronde twee.:)

Edwin vd Zwaard
05-01-2002, 22:29
ehh.. vond het eigenlijk wat jammer dat Barney won.. Normaal gesproken zit ik net als de rest voor Barney te juichen, maar na dat super arrogante interview van hem, mag ie van mij flink onderuit gaan :D

Edwin

starbuck
06-01-2002, 01:21
ehh.. vond het eigenlijk wat jammer dat Barney won.. Normaal gesproken zit ik net als de rest voor Barney te juichen, maar na dat super arrogante interview van hem, mag ie van mij flink onderuit gaan :Dinterview gemist, wat had hij dan te vertellen??

Marco
06-01-2002, 08:45
Persoonlijk: Die Barneveld mag van mij eruit geschopt worden. Ik vind hem een arrogante kwal.

Co Stompe die mag van mij winnen :) Coooooooooooooo'tje zet e'm op.

Edwin vd Zwaard
06-01-2002, 09:10
Wat ie te vertellen had ?? Vanalles over hoe goed hij wel niet was, over hoe hij alles kon, dat iedereen mocht komen, want hij veegt toch de vloer met ze aan.... en dat alles met de welbekende arrogante houding/gelaatstrekken..

Nee geef mij maar iemand met meerdere kwaliteiten (sociale bijvoorbeeld)... zoals ons aller CO !!!

Groet
Edwin

starbuck
06-01-2002, 11:08
Da's inderdaad in mindere eigenschap van Barney, Ach een mooi halve finale tussen Co en barney waarna co de finale wint, het zou mooi wezen.:)

Alexander de Mol
06-01-2002, 11:17
Vanalles over hoe goed hij wel niet was, over hoe hij alles kon, dat iedereen mocht komen, want hij veegt toch de vloer met ze aan.... en dat alles met de welbekende arrogante houding/gelaatstrekken..Een belangrijk onderdeel van darts is psychologische oorlogsvoering. Ik vind het daarom niet vreemd dat ie op deze manier een interview afgeeft.
Ik weet dat we in Nederland een cultuur hebben van "niet l*llen maar poetsen" maar in deze tak van sport is een dergelijke manier van opstellen wat mij betreft wel geoorloofd.
Raymond is absoluut sociaal, een aantal weken geleden heb ik 'm nog tips gegeven in nl.media.dvd voor het printen van DVD hoesjes...
En Co is inderdaad een hele sympathieke vent. Maar zal ook niet schromen om zich een 'kom maar op houding' aan te meten.

Om omstreeks 14.00 uur komt trouwens een andere nederlander het podium op: Vincent van der Voort.

Edwin vd Zwaard
06-01-2002, 11:25
Raymond is favoriet, en het publiek juicht voor hem, omdat hij favoriet is en Nederlander...

Maar als Co tegenover Raymond staat, staat merendeels van het publiek achter Co.. simpelweg omdat hij zich als sociaal en vriendelijk profileert, en ondanks dat hij weet dat ie gewoon verdomd goed pijltjes kan gooien, hij zich niet op zo'n wijze uitlaat als Raymond...

Kan niet wachten tot die arrogante dwaas (want heb je zijn stukje gezien in kopspijkers, in 1 zin 6 nederlandse spreekwoorden vernietigen: " tja, dan moet je op je hoeden passen") flink onderuit gaat...:D

Edwin

ron
06-01-2002, 11:48
Kan niet wachten tot die arrogante dwaas.....flink onderuit gaatWaar maak je je druk om, laat hem lekker arrogant zijn. Een waar kampioen durft immers te bluffen en plaatst zichzelf niet in een underdogpositie. Wil je zo'n toernooi winnend afsluiten dan moet je gewoon een gigantisch zelfvertrouwen hebben. En als Barney dat op deze manier wil uiten, van mij mag ie. Nu moet hij het alleen ook nog even waarmaken.

Marion Smits
06-01-2002, 14:20
Ja,ja... Van der Voort staat met 1-0 voor in Legs. Ga zo door...

Marion Smits
06-01-2002, 15:15
Helaas... Vincent heeft met 3-2 verloren. Wel een spannende wedstrijd. Volgend jaar beter.
;)

Maxster4th
06-01-2002, 15:54
Ray van Barneveld is gewoon de beste in zijn organisatie, de BDO (als ik mij niet vergis). En als je de beste bent kan je je veel veroorloven.

En wat betreft Vincent, hij begon errug goed. Gooide snel en hoog. Die komt er wel.

Remco Out
06-01-2002, 22:00
Volg de Embassy al jaren en ben toch wel teleurgesteld dat mensen als Ronny Baxter en Chris Mason niet meedoen. Zorgen altijd wel weer voor een goede sfeer. Verder ben ik uiteraard voor Barney dit jaar. Van mij mag ie van Co winnen wanneer ze tegen elkaar uitkomen. Barney zet hem op. :) :)

Nathan Strik
06-01-2002, 23:37
Ik moet zeggen ik ben geen sportliefhebber, maar ik volg toch regelmatig een dart-wedstrijd op de TV.
Ik vind het natuurlijk ook leuk als een Nederlander wint (ik heb niet altijd een hekel aan Nederland :D), maar ik vind het al leuk om te zien dat er mensen zijn die WEL goed kunnen darten, in tegenstelling tot ondergetekende... :D

Leuke sport!!!

starbuck
07-01-2002, 00:33
Spannende wedstijd was het vanavond van Dracula tegen Smiley:)

forzavado
07-01-2002, 10:36
Schitterende sport! Het zijn inderdaad wel een aantal persoonlijkheden wat daar rondloopt! Enige die ik wel vaker op dat podium zou willen zien is Andy Fordham, die heeft wel uitstraling.
Gisteren in het dartsjournaal zo'n japanner die de enige 9-darter gooide op de embassy, da's ook niet verkeerd.
En Raymond, van mij mag ie winnen maar dat hoeft niet persé van mij. Ik vind alleen wel dat die Raymond de psychologie iets te serieus neemt, daar wordt ie zelf ooit de dupe van, let maar op!

Remco Out
07-01-2002, 10:49
Het is inderdaad waar dat Raymond te weinig lol in the Embassy heeft, hij is altijd een beetje saaitjes, nooit eens een lolletje in tegenstelling tot vele Engelse darters. Waar ik alleen helemaal niet goed van wordt is over het feit dat die vader van Mardle veel te vaak in beeld komt. Het is echt overduidelijk dat die pa in beeld wil komen en dan slooft ie zich echt uit, wanneer Mardle aan het darten is zet ik dan ook meteen de tv uit. :mad:

forzavado
07-01-2002, 10:56
Volgens mij is het verschil heel simpel. De engelsen zien Darts als ontspanning en willen er zo'n mooi mogelijke show van maken. Voorbeeld is bijvoorbeeld die vader van Mardle. Die vader is deel van de show van Mardle, net als George die met kandelaars opkomt. Iedere darter heeft zo zijn eigen persoonlijkheid of sfeertje, at hhort er naar mijn mening gewoon bij.
De Nederlanders zien het als een serieuze aangelegenheid om er zo veel mogelijk geld uit te slaan. Barney wil er zijn boterham mee verdienen, en wil zo blijven leven zoals hij dat nu doet (dat heeft ie gezegd)Hoor jij een man als Mardle praten over sponsoren??? Dit doen volgens mij alleen de Nederlanders. Maar als ze er geld mee kunnen verdienen is dat hun goed recht, maar het is misschien een beetje zonde van de sport (kijk eens naar voetbal ter vergelijking)

Remco Out
07-01-2002, 11:09
Ik ben het helemaal met je eens, en het is veel leuker als iedereen zo zijn eigen persoonlijkheid naar voren brengt. Maar die vader van Mardle vind ik toch een beetje overdrijven. Ik vind het altijd wel leuk als mensen als Bobby George en Ted Hankey het podium op komen, het geeft een goede sfeer en het is veel leuker om naar te kijken. Tevens gaat het inderdaad niet om de sponsoren bij die darters en dat is toch veel leuker. :cool:

Alexander de Mol
07-01-2002, 13:42
En Co is inderdaad een hele sympathieke vent. Maar zal ook niet schromen om zich een 'kom maar op houding' aan te meten.
Edwin vd Zwaard,
Ik hoop dat je het interview met Co hebt gezien gisteravond....
;)

Edwin vd Zwaard
07-01-2002, 14:11
Niet gezien.. Noem me maar gewoon Edwin hoor...

Edwin

forzavado
07-01-2002, 14:47
Ach, sinds Co ook prof is......
Ik heb het wel gezien, maar kan me er weinig van herinneren.
:D

Alexander de Mol
07-01-2002, 17:50
Niet gezien.. Noem me maar gewoon Edwin hoor...
Edwin, ;)

(Er zijn meer leden die luisteren naar de naam Edwin, vandaar dat ik even je achternaam erbij had gezet.)

In het interview van gisteravond deed Co, zoals ik al had voorspeld, precies hetzelfde wat Raymond de dag ervoor deed in zijn interview nl. zelfvertrouwen uitstralen en ook uitspreken. En in net zulke onbedekte termen als Barney deed.
Kortom, dat hoort gewoon een beetje bij de (dart)sport.

Alexander

Remco Out
07-01-2002, 18:55
Ach iedere darter zegt van zichzelf dat ie hardstikke goed is, dit is gewoon om de tegenstander onder druk te zetten. Al die Engelse darters zeggen ook altijd dat ze de Embassy gaan winnen, het is gewoon een spelletje onderling en van mij mogen ze ook zeggen dat ze goed zijn, want dat zijn ze ook. Ik probeer het ook wel eens, maar die Doubles gooien is echt niet gemakkelijk. :D :D :D

Nathan Strik
07-01-2002, 19:00
Ik probeer het ook wel eens, maar die Doubles gooien is echt niet gemakkelijk. :D :D :D Ik ben al blij als ik het bord raak... :D

Remco Out
07-01-2002, 19:05
Ik ben al blij als ik het bord raak... :D Dat zegt al genoeg over hoe moeilijk het wel niet is. Daarom vind ik het ook zo leuk om naar te kijken, hoe makkelijk zij wel niet triples of doubles gooien, het lijkt onmogelijk. :)

Sebastein van Hus
08-01-2002, 02:06
Ola

Jullie moeten gewoon naar het darten kijken want dat is nog het enige waar nederland nog goed in mee draait , want aankomende zomer wordt er 1tje die erg rustig gaat worden als jullie begrijpen wat ik bedoel !!!!!!


Sebastien;) ;)

Alexander de Mol
08-01-2002, 08:23
Overigens heeft Co 'Stompiee' (zoals de engelsen hem liefkozend noemen) gisteravond een relatief eenvoudige overwinning behaald op de schot Mike Veitch. Setstanden 3-0.
Ik ken het schema niet maar bestaat de mogelijkheid van een compleet ORANJE finale? :D

forzavado
08-01-2002, 10:03
Niet op de feiten vooruit lopen! Vorig jaar was ook een domper, lijkt me trouwens wel leuk zo'n finale.

Maar die interviews van gisteren dat vond ik toch wel een tikkie arrogant van Barney en Stompy. Een beetje meer respect voor Veitch had van mij er wel af gemogen.

starbuck
08-01-2002, 11:26
Ik ken het schema niet maar bestaat de mogelijkheid van een compleet ORANJE finale? :D

Helaas, volgens mij komen ze elkaar, als ze blijven winnen, tegen in de halve finale.

Henk Heideveld
08-01-2002, 12:02
Ik heb er in deze tijd mijn DVD's even voor aan de kant gelegd. Ik zit elke wedstrijd voor de buis. Doe ik al jaren. Ben onder de indruk geraakt van de sfeer zoals die bij alle sporten zou moeten zijn en de onderlinge collegialiteit/sportiviteit, ik zou er zo dagelijks middenin willen zitten, van begin tot einde.

Edwin vd Zwaard
08-01-2002, 12:14
Jullie moeten gewoon naar het darten kijken want dat is nog het enige waar nederland nog goed in mee draait , want aankomende zomer wordt er 1tje die erg rustig gaat worden als jullie begrijpen wat ik bedoel !!!!!!


Hmm... je bedoelt dat je deze zomer alleen maar gaat bollenpellen... of op vakantie gaat met je ouders naar centerparcs in Drente.....Of dat je gewoon je bed niet uit komt ???
:D:D:D

Edwin

Edwin vd Zwaard
08-01-2002, 12:16
Helaas, volgens mij komen ze elkaar, als ze blijven winnen, tegen in de halve finale.

Als dat zo is, dan blijf ik toch voor Co-tje... die dikke ex-postbode heb al genoeg gewonnen.... :p

Remco Out
08-01-2002, 12:35
Eerst moeten ze inderdaad hun partijen nog zien te winnen en vanavond is het weer de beurt aan Barney die tegen de Belg Clarys. Een echte Nederland - Belgie dus, en nu maar hopen dat Barney wint, maar daar ga ik dus wel vanuit.

Mike Philippens
08-01-2002, 13:34
Overigens heeft Co 'Stompiee' (zoals de engelsen hem liefkozend noemen) gisteravond een relatief eenvoudige overwinning behaald op de schot Mike Veitch.
Hmmm...hij heeft gewonnen ja... Maar om nu te zeggen dat ie de sterren van de hemel speelde...nee. Eerlijk gezegd speelde ie een beetje als een natte krant, en Mike was zo mogelijk nog slechter! Op een aantal belangrijke momenten gooide hij af en toe niet eens 100.
Misschien moet ie nog in het ritme komen, maar hij had absoluut verloren van die vogel waar Barney van won (kan ff niet op zijn naam komen).
Maar uiteindelijk telt de einduitslag en hoe je er kwam (20x gooien voor dubbel-1 bv) is dan niet meer belangrijk. Ik wens 'm uiteraard wel veel succes! Ik heb geen echte favoriet;leuk als een Nederlander wint, maar ik vindt een leuke, spannende wedstrijd veel belangrijker. Moge de beste winnen!

Mike Philippens
08-01-2002, 13:43
Kan niet wachten tot die arrogante dwaas (want heb je zijn stukje gezien in kopspijkers, in 1 zin 6 nederlandse spreekwoorden vernietigen: " tja, dan moet je op je hoeden passen") flink onderuit gaat...:D
Opvallend hoe het toch altijd gaat in Nederland... Iedereen roept dat bv Cruyff de beste voetballer was, maar als ie het zelf zegt is het niet goed. Triest hoor... Amerikanen doen dit ook, en het heeft weinig met arrogantie te maken, maar met je mindsetting. Als je zelf gelooft dat je de hele wereld aankan, heb je een goede kans dat het nog lukt ook. Wat talent is natuurlijk nooit weg, anders wordt het wel erg gemakkelijk. Als ie het strijdtoneel opgaat met een mindset van 'we zien wel wat het wordt' kun je net zo goed thuisblijven.
Je kunt het arrogant vinden, maar als sporter op dat nivo heb je het wel nodig. Je kunt overigens iemand niet beoordelen die je niet kent; zo'n interview is ook maar een momentopname en beperkt zich tot de sporter Raymond die op het punt staat een wedstrijd te spelen/net gespeeld heeft. Zegt heel weinig over de privé persoon. En nee, ik ken 'm zelf niet, maar heb ook geen oordeel over 'm. Het lijkt me een aardige kerel die serieus bezig is met zijn sport en in zichzelf geloofd. Is dat fout?
BTW: is jouw Nederlands perfect ?

Sander Dubbeldam
08-01-2002, 21:49
dat was een snel potje van barney!

je kan dan zeggen dat ie arrogant is. met zulke hoge scores kan je dat soms best zijn :D

ron
08-01-2002, 21:55
dat was een snel potje van barney!

je kan dan zeggen dat ie arrogant is. met zulke hoge scores kan je dat soms best zijn :D 23 minuten, zien jullie nu wel. Barney Rules gewoon !!!

Alexander de Mol
08-01-2002, 22:19
Helaas, volgens mij komen ze elkaar, als ze blijven winnen, tegen in de halve finale. Volgens de beide heren zelf kunnen ze elkaar juist wel treffen. Zou natuurlijk wel een stunt zijn. Maar voorlopig moeten ze beiden de laatste 4 eerst maar eens bereiken dan zien we wel verder.

Sebastein van Hus
08-01-2002, 22:21
Wie van jullie zit naar de wedstrijd nagy/marble te kijken enzoja zijn jullie nog niet in slaap gevallen wat speelt die man traag zeg die nagy dat is niet leuk meer , ik loop me eigen krom te ergeren aan die man !!!!!!

Sebastien

forzavado
09-01-2002, 08:33
Dat vond ik dus echt top. Mardle met het publiek aan het spelen terwijl Nagy aan het ademhalen is voor zijn gooi. Tering, het leek wel meditatie van die man. Godzijdank won Mardle, dan blijft The Embassy een beetje op het tijdsschema zitten:D

Tja ooit zei een zakenvrouwtje: "arrogantie is oke, mits je wat in huis hebt".

Remco Out
09-01-2002, 09:10
Nou een deel van het prijzengeld is er al uit. Mervin King heeft namelijk lekker gegooid, hij had 8 180ers gegooid en ook nog eens de hoogste uitgooi mogelijk namelijk 170. Daarmee heeft ie weer lekker 2000 pond gewonnen. Helaas moet hij nu de volgende wedstrijd tegen Barney, dus hopelijk gooit ie dan wat minder. We zullen zien. :)

Henk Heideveld
09-01-2002, 13:00
Dit gaat dus over DartsVD's, juist ja, dus toch nog on-topic??
Voor mij heeft het heel veel met DVDtjes te maken.
Zit dus elke dag voor de kast SBS 6 inplaats van DVD 7even.

forzavado
09-01-2002, 13:08
Dit gaat dus over DartsVD's, juist ja, dus toch nog on-topic??
Voor mij heeft het heel veel met DVDtjes te maken.
Zit dus elke dag voor de kast SBS 6 inplaats van DVD 7even.
En wie is je favoriet, Henk? Je dvd collectie of frimley green.

Henk Heideveld
09-01-2002, 13:12
Ik maak nog geen definitieve keuze. Ik probeer het zo lang mogelijk te combineren. Frimley Green Mile zal ik maar zeggen.
Ik kom er wel uit, ik kom er wel uit.
Je kent mij nog niet zo goed, he, elders kun je vele malen aantreffen dat ik zeer verslaafd ben. (een prettige verslaving overigens). Mijn enige remming is mijn chronische geldnood.:D :D

Sebastein van Hus
09-01-2002, 13:12
Ik hou het wel even bij Frimley Green want mijn bestelde dvdtje uit engeland heb ik nog niet binnen dus dan wordt het darten kijken...lol

Sebastein van Hus
09-01-2002, 13:15
Kom nou Henk geldnood dat geloof ik niet !!!!!!!:D :D ;)

Henk Heideveld
09-01-2002, 13:16
Originally posted by forzavado
je favoriet, Henk? Je dvd collectie of frimley green.
Nou mij niet midden in de week gaan lastigvallen met moeilijke keuzes. Ik moet doordeweeks ook nog werken, he!!!:D :D
(wat ik wel weet is dat ik niet voor werken GEKOZEN heb, het is me op jonge leeftijd reeds opgedrongen)
Ik ben te beklagen :o :o echt wel!!!!!

Henk Heideveld
09-01-2002, 13:26
Kom nou Henk geldnood dat geloof ik niet !!!!!!!:D :D ;)
Hoef jij ook niet te geloven, ik voel het maandelijks aan den lijve.
Jij weet niet wat verslaving is, wat het met je doet.
Heb je mijn roodstand wel eens gezien,. Nee, want jij hebt mijn pincode niet. Ik ben de enige Nederland die niet bang is dat zijn pas gestolen wordt. Het saldo is toch vrijwel permanent nul.
Als mijn salaris binnenkomt kan ik nog net m'n roodstand wegwerken en de volgende maand gaan zitten afwachten.

Triest verhaal, he, erg ook he!!!!:D :D :D
Ik veronderstel binnekort een spontane inzamelingsactie als een soort verslavongshulp dus. (is maar een tip):o :o

Sebastein van Hus
09-01-2002, 13:31
Oke je heb me overtuigd ik zal binnen kort wel een inzamelings actie op touw zetten:p maar daar moet dan wel wat tegen over staan 1:je dvd speler op non actief
2:al je dvd`s naar mij toe:D
3:en jij op droog brood en water voor twee maanden.

En zo houdt je geld over :p :D :p :D ;)

Henk Heideveld
09-01-2002, 13:36
Jezus, man wat een onmenselijk afkickprogramma stel jij voor.
Dan kies ik er voor helaas (helaas prettig?) verslaafd te blijven. Kijk, iemand die regelmatig bezopen is heeft toch een regelmatig leven, nietwaar?. Zo zal er voor mij ook wel een smoes zijn.:o
Afkicken prima, maar je moet niet proberen een geheelonthouder van me te maken. Jij bent toch niet toevallig werkzaam bij een "zorgverzekeraar". Je hebt van die verdacht ideeen.:D :D

Sebastein van Hus
09-01-2002, 13:46
Jezus, man wat een onmenselijk afkickprogramma stel jij voor.
Dan kies ik er voor helaas (helaas prettig?) verslaafd te blijven. Kijk, iemand die regelmatig bezopen is heeft toch een regelmatig leven, nietwaar?. Zo zal er voor mij ook wel een smoes zijn.:o
Afkicken prima, maar je moet niet proberen een geheelonthouder van me te maken. Jij bent toch niet toevallig werkzaam bij een "zorgverzekeraar". Je hebt van die verdacht ideeen.:D :D

Nee hoor Henk ik was maar aan het dollen met je :D :D

Henk Heideveld
09-01-2002, 14:17
Wil je datn niet meer doen?
Ik heb een zwak hart en.... ik ben al......53 jaar.:mad: :mad:

Sebastein van Hus
09-01-2002, 14:37
Wil je datn niet meer doen?
Ik heb een zwak hart en.... ik ben al......53 jaar.:mad: :mad:

Al 53 dat valt toch ook wel mee zo oud ben je niet vindt ik ,
kijk ik ben 29 en mijn vader is 63 dus dat van jou valt nog wel mee....vindt je ook niet hahahahahahahahaha

forzavado
09-01-2002, 15:58
Mijn oma is ver in de 80 Henk, als dat je kan troosten. Vandaar dat je zo zit dat er zo veel aandacht is voor nieuwe films en geen oude. Ik begrijp je volledig!

Over dat roodstaan: gewoon uitschakelen dat je rood kunt staan, doe ik ook:D :D Maar dan wordt dat droog brood wel feit als je dvd's blijft kopen

Henk Heideveld
09-01-2002, 17:43
Dat er over mijn verslaving geintjes worden gemaakt, alla.
Dat er over mijn geldproblemen geintjes worden gemaakt, nou oké dan.
Maar nieieieieieieieieit over mijn leeftijd gaan zeiken he, mensen!!!!!!!!!!!
:mad: :mad: :mad: :mad:

Remco Out
09-01-2002, 17:51
Dat er over mijn verslaving geintjes worden gemaakt, alla.
Dat er over mijn geldproblemen geintjes worden gemaakt, nou oké dan.
Maar nieieieieieieieieit over mijn leeftijd gaan zeiken he, mensen!!!!!!!!!!!
:mad: :mad: :mad: :mad: Ja Henk, je hebt helemaal gelijk. Verslaving en geldproblemen kunnen worden verholpen, maar je leeftijd niet. Niet dat ik problemen heb met mijn leeftijd. :D Ik ben nog jong, maar kan het me voorstellen dat mensen op leeftijd problemen hebben met hun leeftijd. :p .

Edwin V
11-01-2002, 08:09
Barney ligt eruit!!!!

jeetje18
11-01-2002, 08:27
tja,

partij op niveau dat wel, maar B. net niet goed genoeg. Ik zat daarna nog naar de 'dames' te kijken. Dat was triest... Volgens mij konden ze nog beter met hun ogen dicht gooien, dat voorspelt de statistiek nog betere gemiddelden...

Edwin vd Zwaard
11-01-2002, 10:43
Hehe... Al drie partijen zat ik te juichen voor de tegenstanders van Barney..

Ik ging al door het dak toen King met 4-1 voorstond, maar kreeg toch nog even een rolberoerte toen Barney die 2 sets terugpakte en tot 4-3 kwam...

Maar eindelijk is de arrogante postbode eruit, ik kan helaas niet zeggen dat ik zijn interview na afloop heb kunnen zien, maar aan zijn gezicht was al genoeg af te lezen..

LONG LIVE DA KING !!!!!

Groeten
Edwin

Remco Out
11-01-2002, 11:09
Hehe zeg dat wel, heb gisteren ook met veel genoegen naar de partij gekeken. Na de eerste wedstrijd had ik nog niet zoveel tegen Barney, maar nadat hij zo arrogant bleef doen begon ik er toch een beetje genoeg van te krijgen. Jammer alleen dat nu alle Nederlanders er al uit liggen.

Edwin vd Zwaard
11-01-2002, 12:17
Jammer alleen dat nu alle Nederlanders er al uit liggen.

dat is idd jammer, ik had het die vincent wel gegegunt... of Co...

Maar om barney kan ik echt niet treuren :D

Groeten
Edwin

forzavado
11-01-2002, 15:29
Co en Barney dachten dat zij de enige waren die naar de embassy toeleefden en dus kans maakten op de finale. Te grote mond gehad, teveel verwachtingen geschept, des te groter de afgang. Ik heb absoluut vrede met hoe het gelopen is!

Marco
11-01-2002, 19:24
Hoppa, Barney is eruit (dat weet immers iedereen) :) Mooi, die kwal kan opzouten. Jammer van Co dat hij eruit ligt :(

Remco Out
12-01-2002, 13:20
Zometeen de halve finales van de Embassy, heb trouwens gelezen dat er in september een groot dart evenement wordt gehouden in Utrecht met alle darters van de Embassy. Ga dus maar proberen om daar kaartjes voor te krijgen. :D

Johan van den D.
15-09-2002, 22:21
wederom tony david die vandaag een groot toernooi win,en dat in nederland
he,s the man(y) :bier:

Henk Heideveld
16-09-2002, 12:01
Zo, het darten is weer voorbij.
Had nauwelijks nog tijd om DVD's te kijken.
't Was soms echt avondvullend.
Maar wel(y) (y) (y) (y)

Martin Miezelmoe
16-09-2002, 12:24
Vond je het (y) wegens de kwaliteit van het darten of omdat het avondvullend was ??!?!?

lieshout84
16-09-2002, 12:33
Ik vind darten altijd leuk om te kijken behalve de vrouwen want dat gaat kei sloom.....lage scores de hele tijd...(6)

Henk Heideveld
16-09-2002, 13:41
Vond je het (y) wegens de kwaliteit van het darten of omdat het avondvullend was ??!?!?
IK vind het op een heel hoog peil staan. De finalewedstrijden waren wat erg eenzijdig, maar wel met hoge scores.
Bij de dames gaat het er wat tammer aan toe, ik weet ook niet waarom????:confused:

Henk Heideveld
16-09-2002, 13:42
Ik vind darten altijd leuk om te kijken behalve de vrouwen want dat gaat kei sloom.....lage scores de hele tijd...(6)

Ik vind het altijd prachtig spannend als de dubbels bij herhaling niet willen lukken.
En dan plotseling zie je er eentje ineens 170 uitgooien.
Het is kennelijk toch een sport van: het loopt, of het loopt niet.

Martin Miezelmoe
16-09-2002, 14:23
Je gaat, helaas, vaak wel met je tegenstander meegooien.... is vreemd maar waar.....

Ik vond persoonlijk het niveau niet zo denderend, een uitzondering op de regel vond ik Mieke de Boer... Was, zeker voor de finale, een verademing om naar te kijken [speltechnisch gezien dan ;) ]....

Bij de heren werden er teveel fouten gemaakt, zeker qua tellen, niet dat ik het zo goed kan, maar fouten om in de 16 te gooien en 172 overhouden ipv een 18 te raken en 170 over te houden vind ik, zeker op dit niveau erg slordig..... Ook het niveau van een aantal darters was bedroevend, oa. Frans Harmsen presteerde onder de maat, die heb ik zeker betere wedstrijden zien spelen... Maar dat zal de druk wel zijn geweest...

Baal er ook nog steeds wel een beetje van dat we hier vrijwel geen PDC darts te zien hebben.....

Henk Heideveld
16-09-2002, 14:35
[i]Originally posted by Martin Miezelmoe
Bij de heren werden er teveel fouten gemaakt, zeker qua tellen, niet dat ik het zo goed kan, maar fouten om in de 16 te gooien en 172 overhouden ipv een 18 te raken en 170 over te houden vind ik, zeker op dit niveau erg slordig..... Ook het niveau van een aantal darters was bedroevend, oa. Frans Harmsen presteerde onder de maat, die heb ik zeker betere wedstrijden zien spelen... Maar dat zal de druk wel zijn geweest...

Nou, Tony David speelt te weinig wedstrijden om nr.1 te kunnen zijn, maar zou hij meer spelen dan zou hij Vasn Barneveld van de troon stoten.
Deze man laat zien dar de Embassy geen gelukstreffer was!!!
Maar je hebt gelijk, het was niet in alle gevallen topniveau.
Te veel geplaatste spelers waren met gemak uit te schakelen en dat zegt inderdaad iets over het niveau.
Maar ja, mijn kritiek is maar relatief, want ik haal nog geen 10% van hun niveau en vastheid.(y) (y)

Martin Miezelmoe
16-09-2002, 14:42
Ook ik haal absoluut dat niveau niet hoor..... kan aardig meekomen, maar dan heb je ook alles gezegd.. Ik heb het volle respect voor alle spelers die daar staan....
Heb mezelf tot twee maal toe mogen meten aan Chris Mason [informeel dan wel, maar toch]... Die jongen gooit met een pot bier in zijn ene hand en zijn darts in de andere nog zo een beetje alles wat hij wil.....[aardige vent trouwens]....

Nja, ik denk dat er toch best wel veel druk op bepaalde spelers stond.... neem bijv de 4 finish, waarbij steevast op de D10 werd gegooid.... Gewoon in de veronderstelling dat hij nog 20 over had..... En zo waren er nog een aantal punten...
Maar over het algemeen heb ik er wel van genoten hoor... volgend jaar mogen ze echt weer terug komen.....

Henk Heideveld
16-09-2002, 15:42
Ik sta er al vertseld van hoe ze in zo'n lawaaibak uberhaupt redelijk geconcentreerd kunnen spelen. Het was soms echt een gekkenhuis/circus.Petje af voor de spelers(y)

Johan van den D.
22-09-2002, 09:34
op naar 2003
kijken wat voor moois die tony david nu weer laat zien:bier: