PDA

Bekijk de volledige versie : Advies JVC-set



Thijs te Riele
22-07-2004, 11:05
Momenteel heb ik een Pioneer DVD-speler (DV-350-S) en ik ben hier erg tevreden over. Nu wil ik naast optimaal beeld, ook het (vereiste) surround erbij. Ik heb al wat rondgekeken naar receivers en luidsprekersystemen en ben tot de conclusie gekomen dat 't toch wel allemaal prijzig is (zeker voor een wat minder gefortuneerde student als ikzelf).

Dus dan misschien toch een andere oplossing: een compleet home cinema system. Ik kwam een fijn(?) JVC setje tegen:
http://www.jvc.nl/product.php?id=TH-S5E&catid=85

Maar ik vraag mij nu dus af of dit wat is (heb een JVC stereo waar de cd-speler 't al snel niet meer van deed) en of dit setje ook €379,- waard is. Met andere woorden: levert JVC (top) kwaliteit op zowel beeld- als geluidtechnisch vlak of kan ik toch maar beter nog even sparen voor losse receiver en speakers bij mijn huidige Pioneer dvd-speler?

Joost v.d. Ham
22-07-2004, 11:18
Ik (en ik denk iedereen hier) kan je aanraden om voor lossen componenten te gaan. Al is het alleen maar om de reden dat je deze set niet verder kunt upgraden.

Thijs te Riele
22-07-2004, 11:40
Dank voor je reactie Joost.
Las toevallig net op AreaDvd.de een recensie over eerdergenoemde JVC-set, waar ze niet al te lovend over waren. Wel leuk uiterlijk en beeld ook goed, maar qua geluid matig.
Ga toch maar gewoon op zoek naar een Pioneer receiver met JBL (of ander merk) luidsprekersysteem. Kost dan wat meer, maar dan heb ik wél iets goeds.

Rob Eric Blank
22-07-2004, 12:35
Thijs dat lijkt me het allerbeste ook voor een beperkt budget.
In de toekomst kun je die losse componenten uitbreiden (bv wanneer je anders gaat wonen en een groter budget heb).

Joost v.d. Ham
23-07-2004, 10:21
Dank voor je reactie Joost.
Las toevallig net op AreaDvd.de een recensie over eerdergenoemde JVC-set, waar ze niet al te lovend over waren. Wel leuk uiterlijk en beeld ook goed, maar qua geluid matig.
Ga toch maar gewoon op zoek naar een Pioneer receiver met JBL (of ander merk) luidsprekersysteem. Kost dan wat meer, maar dan heb ik wél iets goeds.

Dat heb ik ook gedaan, in de opruiming bij de raf vorig jaar en Marantz receiver en een JBL setje speakers gekocht. Het klinkt erg goed (stukken beter dan de alles-in-een-setjes) voor de prijs.