PDA

Bekijk de volledige versie : Theo Maassen's -TM4-



BLACKENED
22-07-2004, 11:11
Theo Maassen komt nu ook met een DVD.
Vanaf 28 Oktober zou die in de winkel liggen...

http://217.148.171.144/ProductImages/autoimport/457300_457399/000000p457390_front.jpg

PS:
Ik vind t toch wel jammer dat Theo nu na een liedje ('Doodsbedreiging') ook al met een DVD aan komt zetten.
Theo was de afgelopen jaren fel tegen alles wat commerciel was, en heeft zelf ook altijd geroepen dat er nooit Cd's of DVd's van hem in de winkel zouden komen.
Dit zal wel de slechte kant opgaan met een evt. volgende show.. :cry:

Joost v.d. Ham
22-07-2004, 11:20
Sta hier wel van te kijken.....dacht ook dat Theo nooit (!) commercieel zal gaan. Op zich ook wel goed nieuws dat we eindelijk eens legaal een dvdtje van hem kunnen kijken :mrgreen:

Rob Eric Blank
22-07-2004, 11:36
Theo nooit commercieel.....mijnheer had al in wat films gespeeld en dat zal hij vast ook niet gratis gedaan hebben.
Jan Jaap van der Wal laat zijn shows niet eens opnemen op tv.......mensen moeten maar komen kijken (lukt want de tent zit altijf vol).
De show is vast wel goed....alleen jammer van de principes.

MrPink
22-07-2004, 11:45
Ik heb even gezocht en vond dit

Eindelijk op DVD: Funktioneel Naakt
Volgens nog onbevestigde bronnen zal na de zomer eindelijk een show van Theo Maassen op DVD uitkomen!!! Het gaan om zijn laatste show Funktioneel Naakt. Hou deze website in de gaten voor de exacte datum.
Dat zal dan wel deze DVD zijn, ik ben in ieder geval blij, commercieel of niet.

sjefke19
22-07-2004, 11:55
Ik vind het ook wel leuk dat er een DVD komt. Maar hij kan nu toch echt niet meer zeggen dat hij niet commercieel is. Hij doet vandaag en morgen zelfs signeersessie's bij de VanLeest in Eindhoven en Utrecht: http://www.vanleest.nl/shop/content/specials/Doodsbedreiging/ Ik ga misschien dadelijk wel eens kijken!

Dennis Kuijper
22-07-2004, 16:19
Iedereen kan na z,n uitspraken veranderen.Geld kan en hoop met je doen.Van mij mag hij,denk dat hij ook liever heeft dat mensen legaal dvds van hem kopen.Denk dat Hans Teeuwen z,n maatje,hem er ook van overtuigd heeft dit te doen.

TIMMEH
22-07-2004, 17:09
hij hoeft het niet voor het geld gedaan te hebben misschien heeft hij wel een andere reden gehad




waarschijnlijk niet maar toch... :)



ben in ieder geval blij dat er een dvd van hem komt!

Spacemann Spiff
27-07-2004, 13:56
Ben ook heel blij mdat er een dvd aan zit te komen; de videoband is inmiddels al aardig versleten.
Tja, hij heeft altijd gezegd niet commercieel te willen gaan dus het is zeker verrassend dat er dan toch een dvd komt.
tijdens zijn show "Ruwe Pit" zei hij telkens "er is kennelijk behoefte aan en wie zijn wij dan om er niet aan te voldoen?" en stond hij achteraf zijn eigen Ruwe Pit Artikelen (ik heb nog steeds de polo en de glazen! :D ) te verkopen.
Hij was misschien, voor veel mensen, geloofwaardiger gebleven als hij het zelf had uitgebracht en je het heel moeilijk kon bestellen of zo.... nou ja mij maakt het geen ree* uit..ik ben heel blij; hopelijk komen de andere shows ook nog.

Over dat nummer "doodsbedreiging": dat zie ik niet als iets commercieels, denk niet dat hij daar heel erg rijk van gaat worden. Het is meer een statement....

WitteGijt?
27-07-2004, 14:32
Ik vraag me alleen af waar TM4 voor staat, zou 't niet zo kunnen zijn dat op deze dvd al z'n shows staan wat er naar mijn weten 4 zijn, nl :
Bepaalde dingen, neuk 't systeem, ruwe pit en functioneel naakt.
Dus vandaar de naam TM4.

Btw vind ik 't niet erg hoor dat ie eindelijk met 'n dvd komt, mijn videobanden zijn ook erg aan 't verslijten. en z'n eerste show heb ik niet eens gezien (wel gehoord natuurlijk :) ).

Menno Hagendoorn
27-07-2004, 15:08
Ik vraag me alleen af waar TM4 voor staat, zou 't niet zo kunnen zijn dat op deze dvd al z'n shows staan wat er naar mijn weten 4 zijn, nl :
Bepaalde dingen, neuk 't systeem, ruwe pit en functioneel naakt.
Dus vandaar de naam TM4.

Btw vind ik 't niet erg hoor dat ie eindelijk met 'n dvd komt, mijn videobanden zijn ook erg aan 't verslijten. en z'n eerste show heb ik niet eens gezien (wel gehoord natuurlijk :) ).
Helaas, op de "officiele" Theo Maassen fansite: www.theomaassen.net staat bevestigd dat het alleen om "functioneel naakt" gaat (zijn 4e show).
Jammer, want met name zijn 2e show "neuk het systeem" wil ik heel graag hebben (Henk vd Tillaert :D )
Maar ik zal 'm wel aanschaffen hoor want ook deze show was echt stoer!! (y)

WitteGijt?
27-07-2004, 18:46
Ik vraag me alleen af waar TM4 voor staat, zou 't niet zo kunnen zijn dat op deze dvd al z'n shows staan wat er naar mijn weten 4 zijn, nl :
Bepaalde dingen, neuk 't systeem, ruwe pit en functioneel naakt.
Dus vandaar de naam TM4.

Btw vind ik 't niet erg hoor dat ie eindelijk met 'n dvd komt, mijn videobanden zijn ook erg aan 't verslijten. en z'n eerste show heb ik niet eens gezien (wel gehoord natuurlijk :) ).
Helaas, op de "officiele" Theo Maassen fansite: www.theomaassen.net staat bevestigd dat het alleen om "functioneel naakt" gaat (zijn 4e show).
Jammer, want met name zijn 2e show "neuk het systeem" wil ik heel graag hebben (Henk vd Tillaert :D )
Maar ik zal 'm wel aanschaffen hoor want ook deze show was echt stoer!! (y)
Dit is inderdaad jammer maar ik zal 'm ook aanschaffen het is tenminste eindelijk iets :), nu maar hopen dat TM1, TM2 en TM3 ook op dvd uitkomen.

Bravestarr
27-07-2004, 18:51
Ik vind Coca Cola ook veruit de lekkerste cola die er is.

kazlatan
27-07-2004, 19:12
Ook ik moet deze zekers te weten hebben. Hans Teeuwen en Bert Visscher heb ik compleet , nu mag Theo Maassen ook zeker niet ontbreken :D

Menno Hagendoorn
28-07-2004, 07:56
Ik vind Coca Cola ook veruit de lekkerste cola die er is.
Als je op een feestje niet weet wat je moet drinken, bestel dan eens een COCA COLA, je zal er geen spijt van krijgen. :wink:

MrPink
28-07-2004, 11:29
Ik vind Coca Cola ook veruit de lekkerste cola die er is.
Als je op een feestje niet weet wat je moet drinken, bestel dan eens een COCA COLA, je zal er geen spijt van krijgen. :wink:

Weet je dat daar 22 suikerklontjes inzitten?
8)

Menno Hagendoorn
28-07-2004, 14:29
Ik vind Coca Cola ook veruit de lekkerste cola die er is.
Als je op een feestje niet weet wat je moet drinken, bestel dan eens een COCA COLA, je zal er geen spijt van krijgen. :wink:

Weet je dat daar 22 suikerklontjes inzitten?
8)
Weet jij dat je vrouw/vriendin voor 70 % uit water bestaat? :D :bier:

mjlfadriaans
06-12-2004, 08:22
Komen de eerste 3 shows nu ook uit? Want daar zit ik nl. WEL op te wachten. Show 4 was redelijk, maar een beetje te langdradig. Ik heb dan toch liever 45 strakke minuten ipv dat langdradige geouwehoer wat echt nergens heen gaat, maar da's mijn mening dan ;). Zoals 'ie het vroeger deed dus, typetjes missen, hij zegt het zelf ook al, moet 'ie zelf weten natuurlijk .... Guzman vond ik bijvoorbeeld wat meer hebben! Dan maar 45 minuten ipv een uur!

Frank Gevers
10-12-2004, 07:27
nog 3 daagjes :D

en las net dat er een "unieke" slipcase omheen komt, das dus ook wel cool :lol:

kazlatan
15-12-2004, 10:16
Issie er nu al of niet?
Eerst was de release datum 30 oktober, daarna 30 november, toen weer verschoven naar 13 december en nu zie ik 17 december staan bij FRS :?

Frank Gevers
15-12-2004, 12:44
Vrijdag komt hij in de winkel hebben ze beloofd..

Markys
15-12-2004, 12:52
Vrijdag komt hij in de winkel hebben ze beloofd..

Vandaag in de winkels van vanLeest!!! YES!! :D

jeanreno
17-12-2004, 09:02
Op sommige sites staat deze titel als 2 DVD vermeld. Is dit een foutje of bestaat hier ook een dubbeldisc van?

Oscar van Sambeek
17-12-2004, 09:10
nee alleen single

Gaffaboy
19-12-2004, 20:44
Vandaag gekocht en meteen laten signeren door Theo en Huub, de onterechte kampioen. :lol:

Ron kars
20-12-2004, 10:48
Heb hem volgens mij wel ooit gezien, Theo Maassen is best goed :D

Strider
23-12-2004, 21:19
Theo nooit commercieel.....mijnheer had al in wat films gespeeld en dat zal hij vast ook niet gratis gedaan hebben.
Als je hem de afgelopen zomer niet bij Zomergasten hebt gezien, lijkt het mij niet dat je daar een oordeel over kunt geven; hij laat duidelijk blijken dat hij hier echt plezier aan beleeft. En waarom zou het anders doen? Geld interesseert hem toch niets.


Jan Jaap van der Wal laat zijn shows niet eens opnemen op tv.......mensen moeten maar komen kijken (lukt want de tent zit altijf vol).
Mooi principe vind ik dat. Van der Wal is ook echt een fantastische cabaretier. Er kleeft echter één nadeel aan en dat is dat deze shows na een jaar of drie zo ongeveer vergeten zijn. Dankzij CD's en DVD's kun je er blijvend van genieten. Op die manier heb ik ook het vroegere werk van Hans Teeuwen kunnen ontdekken; toen hij met die shows kwam, was ik er nog veel te jong voor, nu heeft het volledig mijn interesse.

Boyke_2002
27-12-2004, 12:08
Theo nooit commercieel.....mijnheer had al in wat films gespeeld en dat zal hij vast ook niet gratis gedaan hebben.
Als je hem de afgelopen zomer niet bij Zomergasten hebt gezien, lijkt het mij niet dat je daar een oordeel over kunt geven; hij laat duidelijk blijken dat hij hier echt plezier aan beleeft. En waarom zou het anders doen? Geld interesseert hem toch niets.


Jan Jaap van der Wal laat zijn shows niet eens opnemen op tv.......mensen moeten maar komen kijken (lukt want de tent zit altijf vol).
Mooi principe vind ik dat. Van der Wal is ook echt een fantastische cabaretier. Er kleeft echter één nadeel aan en dat is dat deze shows na een jaar of drie zo ongeveer vergeten zijn. Dankzij CD's en DVD's kun je er blijvend van genieten. Op die manier heb ik ook het vroegere werk van Hans Teeuwen kunnen ontdekken; toen hij met die shows kwam, was ik er nog veel te jong voor, nu heeft het volledig mijn interesse.

voor allebei de uitspraken valt wat te zeggen ...
Maar als er brood op de tafel ligt met beleg, lijkt me dat beter dan dat er geen helemaal geen brood op de tafel ligt. :wink: