PDA

Bekijk de volledige versie : www.gator.nl ervaringen met levering



Gertjan
25-07-2004, 02:40
Graag wil ik weten of meer mensen iets besteld hebben en niks ontvangen hebben bij Gator.nl. Ik heb dus al 3 weken geleden E.T. interactief besteld, en tot op heden niks ontvangen, ze zouden hem op dinsdag versturen, en ik had de vrijdag ervoor besteld. Helemaal niets ontvangen graag jullie meningen.

R. Schaap
25-07-2004, 08:10
Heb je ze al een mailtje gestuurd? Dat helpt vaak goed.

Ik heb daar zelf nog niets besteld, dus weet ik het niet uit eigen ervaringen. Maar het lijkt mij een prima en betrouwbare winkel.

Mark de Jong
25-07-2004, 08:36
Mailen. Pakket is hoogstwaarschijnlijk kwijtgeraakt dan. Is bij mij ook gebeurt.

John Sital
25-07-2004, 09:07
al 2 jaar van gekocht nooit problemen mee gehad. olav, de eigenaar, is een geschikte kerel dus als je hem ff belt of een mailtje stuurt is het zo opgelost.
succes ermee.

Gertjan
25-07-2004, 15:36
Bedankt voor de info, ik mail wel even hoe het zit, en anders bel ik hem wel even op, ik denk wel dat het goed komt.

Gertjan
25-07-2004, 15:39
Oja, waar kan ik het telefoonnummer van Olav vinden. Staat dat gewoon op Gator.nl, of heeft iemand dat van jullie hier.

Flash
13-04-2005, 23:06
Ik twijfel op dit moment om een beeldje van Darth Maul te bestellen bij Gator.
Als het goed is komt hij pas mei-juni uit. Je kan hem nu iig pre-orderen.
Nu wil ik dus eventueel vooruitbetalen en dan maar afwachten... :?:
Heb hier dus nog nooit wat besteld, en die website ziet er ook al niet uit :?

any suggestions??

John Sital
14-04-2005, 07:47
gewoon doen, betrouwbare vent en anders kun je altijd dat ding nog in zijn winkel ophalen, en aankomend weekend staat ij o pde verzamelaarsbeurs in utrecht.

Flash
14-04-2005, 10:54
gewoon doen, betrouwbare vent en anders kun je altijd dat ding nog in zijn winkel ophalen, en aankomend weekend staat ij o pde verzamelaarsbeurs in utrecht.

moet ik naar de andere kant vh land... :(
voor die 4 euro extra kan ik hem anders natuurlijk gewoon onder rembours doen natuurlijk..

we zijn eruit 8)

PCMSCHOUTEN
10-05-2005, 14:55
Heb bij gator een lichtzwaard besteld en onder rembours laten leveren.

Kwam 1 dag later aan dan gepland maar dat is niet erg.

Voorlopig zeg ik goeie winkel en niet duur.

chris63
16-12-2009, 12:56
Ik heb bijna 3 weken geleden iets besteld en wacht daar nu dus al veel te lang op.. Ze beloven veel en mailen ook met info om mij aan het lijntje te houden maar nada, niets. Men reageert niet eens op mail en ik heb wel betaald! Wie heeft meer slechte ervaringen met hun? Ik hoor het graag. Dit is in elk geval een eens maar nooit meer ervaring. Inderdaad beloofde die Olaf mij ook het nodige. Ik zou als het aan hem lag mijn spullen nu al een week binnen hebben..maar die gelooft waarschijnlijk in sprookjes. Ik word hier wel spuugzat van. Zo ga je niet met mensen cq klanten om!

Jordy van Buel
16-12-2009, 13:01
Misschien een keertje bellen naar Olaf? Het schijnt altijd een erg betrouwbare en professionele winkel te zijn (geweest).

chris63
16-12-2009, 13:08
schijnt??? wel slecht wanneer je zoveel moeite moet doen om dat te krijgen waar zelfs al voor betaald is ..toch? Ik heb meerdere keren gemaild en daar gaat men slecht mee om vind ik...