PDA

Bekijk de volledige versie : New Thread



Ronald Ridderhof
06-01-2002, 15:15
Wat ik leuk vind als iemand om advies vraagt, dan krijgt hij reacties hierop. Wat ik erg jammer vind is dat er tussen de adviezen door dat sommige mensen van het onderwerp afwijken en persoonlijke berichten sturen. Dit helpt niet de persoon in kwestie.

Dus mensen, laten we gericht een antwoord geven op een thread, een geintje is leuk, maar niet te veel. Anders heb je daar altijd MSN en ICQ voor.;)

martin
06-01-2002, 15:26
even OFF-TOPIC wat gaan jullie dalijk eten. ;)

martin
06-01-2002, 15:26
even OFF-TOPIC wat gaan jullie dalijk eten. ;)

Bedoel je zoiets.:confused:

Ronald Ridderhof
06-01-2002, 15:41
Bedoel je zoiets.:confused:

Yep.

Olaf M.
06-01-2002, 15:49
Wat ik leuk vind als iemand om advies vraagt, dan krijgt hij reacties hierop. Wat ik erg jammer vind is dat er tussen de adviezen door dat sommige mensen van het onderwerp afwijken en persoonlijke berichten sturen. Dit helpt niet de persoon in kwestie.

Dus mensen, laten we gericht een antwoord geven op een thread, een geintje is leuk, maar niet te veel. Anders heb je daar altijd MSN en ICQ voor.;)

Alsjeblieft ga hier geen topics over openen! .Hier zijn nou mods en beheerders voor.
:confused:

Isis
06-01-2002, 15:51
even OFF-TOPIC wat gaan jullie dalijk eten. ;)

Eh....boerenkool met spekjes en worst!!!!
En jij?!:D

Ronald Ridderhof
06-01-2002, 16:05
Eh....boerenkool met spekjes en worst!!!!
En jij?!:D

Andijvie stampot met spekjes

Rikkert
06-01-2002, 16:13
[B]

Andijvie stampot met spekjes Zuurkool met spekjes EN annanas!

Isis
06-01-2002, 16:21
Nou jongens, moet dit nu allemaal op de site?
Laten we vooral niet off topic gaan!!!:D
Btw, voelt iemand iets voor een culinaire thread?!:D

Rikkert
06-01-2002, 16:24
Goed plan Isis, kan je de thread "wat stop je in je hoofd als je film kijkt" noemen :D

martin
06-01-2002, 16:31
Eh....boerenkool met spekjes en worst!!!!
En jij?!:D

Ik heb net een bak nasi op, van de patatboer.

calex
06-01-2002, 16:32
Nou jongens, moet dit nu allemaal op de site?
Laten we vooral niet off topic gaan!!!:D
Btw, voelt iemand iets voor een culinaire thread?!:D

Ja kom maar op Isis, want ik heb honger

Grtz.Henny ;) ;)

martin
06-01-2002, 16:46
Ja kom maar op Isis, want ik heb honger

Grtz.Henny ;) ;)

Kan jij eigenlijk lekker kooken isis ? zoja dan komen we met zijn alle bij jouw dvd'tje kijken, wij kijken, en jij in de keuken.:D

Isis
06-01-2002, 16:51
Kan jij eigenlijk lekker kooken isis ? zoja dan komen we met zijn alle bij jouw dvd'tje kijken, wij kijken, en jij in de keuken.:D

Mart, je bent een lekker schatje maar je gedachten zijn nog wat middeleeuws!!!:D
Wat dacht je ervan om ZELF iets in elkaar te flansen terwijl ik een fles wijn open trek en gewoon weer op de bank ga zitten/liggen?!

calex
06-01-2002, 16:51
[QUOTE]Originally posted by martin
[B]

Kan jij eigenlijk lekker kooken isis ?


Lijkt me een goed idee Martin, ben benieuwd
wat we voorgeschoteld krijgen

Grtz.Henny ;) ;) ;)

Rikkert
06-01-2002, 16:53
soup with a straw? ;)

Isis
06-01-2002, 16:53
[quote=martin]


Kan jij eigenlijk lekker kooken isis ?


Lijkt me een goed idee Martin, ben benieuwd
wat we voorgeschoteld krijgen

Grtz.Henny ;) ;) ;)

Lijkt me duidelijk: boerenkool dus met een heeeeeeele dikke worst!!!:D :D

martin
06-01-2002, 17:00
Mart, je bent een lekker schatje maar je gedachten zijn nog wat middeleeuws!!!:D
Wat dacht je ervan om ZELF iets in elkaar te flansen terwijl ik een fles wijn open trek en gewoon weer op de bank ga zitten/liggen?!

Hmmm sorry mannen, ik denk dat ik maar alleen naar Isis toe gaat om DVD'tje tekijken, want met een fles wijn wordt het denk ik wel romantisch avondje dvd-kijken. gezellig naar het dvd'tje openhaardvuur kijken in DTS. ;)

Isis
06-01-2002, 17:01
Hmmm sorry mannen, ik denk dat ik maar alleen naar Isis toe gaat om DVD'tje tekijken, want met een fles wijn wordt het denk ik wel romantisch avondje dvd-kijken. gezellig naar het dvd'tje openhaardvuur kijken in DTS. ;)

Jammer...las net over je "bar le duukje"!!
Mag je naar mij kijken terwijl ik me vol laat lopen!!!:D

martin
06-01-2002, 17:22
ik kan ook appelsap in een wijnglas doen, lijkt het net wijn.

ja ja dat wordt gezellig.

Ronald Ridderhof
06-01-2002, 17:34
Laten we deze thread houden om te chatten met elkaar, dan blijven er serieuze threads opne om te beantwoorden, en een culineare thread lijkt me wel. Aangezien ik kok ben geweest.
;)

martin
06-01-2002, 17:44
Mag je naar mij kijken terwijl ik me vol laat lopen!!!:D

Hmm ik krijg ineens ergens zin/trek in.:cool: :eek:

Alex van den Berg
06-01-2002, 17:47
Laten we deze thread houden om te chatten met elkaar, dan blijven er serieuze threads opne om te beantwoorden Goh... Ik begrijp dat de moderators dankzij deze thread meer vrije tijd gaan krijgen? :D

Isis
06-01-2002, 17:49
, en een culineare thread lijkt me wel. Aangezien ik kok ben geweest.
;)

Hee Ronald, kijk dan 's naar die thread die ik net heb geopend--->
"wat eet jij bij 't dvdkijken?"
Misschien heb je nog wat ideetjes?!

Isis
06-01-2002, 17:50
Goh... Ik begrijp dat de moderators dankzij deze thread meer vrije tijd gaan krijgen? :D
Ja Alex, heb je tijd over om boodschappen te doen, die je dan-onder 't genot v.e. filmpje- weer kunt opeten!!
Zie je wel, de cirkel is weer rond!!!:D