PDA

Bekijk de volledige versie : Terminator 3



Miro
06-01-2002, 17:33
Het schijnt dus dat er een derde Terminator film komt.
Met als (werk)titel "The Machines Will Rise" of "Rise Of The Machines".
Die zou in de zomer van 2003 uit moeten komen.

Ik ben wel erg benieuwd naar deze film.
Ik zal Deel 2 binnenkort eens aanschaffen op DVD.
(jaja, ik heb em nog niet, stom stom stom)

Het schijnt dat Arnie getekend heeft voor een rol in de nieuwe film.
Die hoort er dan ook wel bij vind ik. Zonder Arnie is geen echte Terminator.
hij zei tenslotte "I'll Be Back". :)

Is er hier iemand die meer info heeft over deze 3e Terminator film?

Marco
06-01-2002, 17:46
Is er hier iemand die meer info heeft over deze 3e Terminator film?
De regie is in handen van Jonathan "U-571" Mostow. Edward Furlong doet niet mee (die goof heeft een drugsprobleem). Columbia Tristar brengt deze film in Europa uit. Ach je kan het allemaal lezen op Coming Soon (http://www.comingsoon.net/movies/t/t3.php)

ron
06-01-2002, 17:51
Is er hier iemand die meer info heeft over deze 3e Terminator film? Jazekers, de film heeft een startbudget van 170 miljoen dollar waarvan Arnie 30 miljoen in zijn zak kan steken. Ook schijnt er nog een Ternminator 4 te komen.

Je kunt alles over T-3 (en in mindere mate T-4) nalezen op www.upcomingmovies.com

Hasta la Vista !

Tom Rood
06-01-2002, 19:17
Deze site vond ik een tijdje terug ,erg interessant.
Over alle aankomende films is wel nieuws te vinden !


http://filmforce.ign.com

http://www.plauder-smilies.de/coolman.gif

Dadaveke
06-01-2002, 21:36
Niet alleen Arnie doet mee maar ook Famke Janssen als de vrouwelijke Terminator en Vin diesel

Marco
06-01-2002, 23:30
Niet alleen Arnie diet mee maar ook Famke Janssen als de vrouwelijke Terminator en Vin diesel
Famke Janssen doet volgens mij niet mee. En al zou ze wel meedoen dan heeft ze een druk schema. De principal photography van T3 begint in April en principal photography voor X2 begint in mei 2002.

Dadaveke
06-01-2002, 23:35
The New York Post that the female cyborg will have several new powers, like being able to disappear, mold into someone else, or even turn into an energy form. (11/30/00) Famke Janssen is in talks to play that advanced female android. (5/22/01) The producers are continuing to tweak the script, with word from USA Today that the famale cyborg might now be a "good guy", and the villain would be a male (Vin Diesel was mentioned as a possibility). (7/18/01) Vin Diesel may have signed on for that role. (12/3/01) Michael Fleming confirms that the villain is still a female cyborg, and that the story is set 10 years after T2, as Connor and his cyborg buddy fight off the all-new, all-dangerous T-model. (12/15/01) A replacement for Edward Furlong is being sought.

Marco
06-01-2002, 23:43
Famke Janssen is in talks to play that advanced female android. (5/22/01) .
Nieuws van 22 mei 2001. Beetje oud nieuws hé. Anyway, ze heeft een contract getekend voor X2, niet voor T3.

Dadaveke
06-01-2002, 23:45
Balen, dat wist ik nog niet. Wie heeft dan nu die rol ?

Marco
06-01-2002, 23:55
Balen, dat wist ik nog niet. Wie heeft dan nu die rol ?
Dat weet ik nog niet. Ik kom wel een andere bekende naam tegen. Shaquille O'Neal. Aangezien hij geen Dennis Rodman is, zal Shaq niet in aanmerking komen voor de rol van terminatrix ;)

Nathan Strik
07-01-2002, 01:06
Balen, dat wist ik nog niet. Wie heeft dan nu die rol ? Ik ben voor Angelina Jolie als de vrouwelijke Terminator. Dan krijg je quotes als: "I´ll suck your brains out with my super-vacuum lips". :D

Nee, geef mij dan maar Lena Olin als vrouwelijke Terminator. Precies de juiste harde uitstraling. (Iemand "The Ninth Gate" gezien?!?)

Dadaveke
07-01-2002, 09:28
Was het maar waar dat angelina jolie die rol kreeg, dan wil ik wel geterminated worden:D :D

Richard Hogaarts
07-01-2002, 14:49
Ik ben ook erg benieuwd naar deze film. :D

Maakt niet uit wie de vrouwelijke Terminatrice wordt kijken doe ik hem wel...

Miro
07-01-2002, 22:36
Thanx voor de reacties zover.

Wat ik wel erg jammer vind is dat Edward Furlong niet meespeelt.
Had hem samen met Arnie graag terug willen zien.

mjlfadriaans
22-01-2002, 02:34
Officieel is T3 een 15-minuten durende 3D-versie in Disney US! tenminste, dat had ik destijds meegekregen.

Richard Hogaarts
22-01-2002, 06:21
Officieel is T3 een 15-minuten durende 3D-versie in Disney US! tenminste, dat had ik destijds meegekregen.

En die attractie is best wel cool :)

Angelina
22-01-2002, 09:25
NEEEEEEEEEE!!!!!!! Niet weer zo'n terminator-film!!!!
Ik hoef niet drie keer hetzelfde te zien...:( :( :(

Marco
22-01-2002, 17:35
Officieel is T3 een 15-minuten durende 3D-versie in Disney US! tenminste, dat had ik destijds meegekregen.
Nou nee, want officieël heet deze attractie T2 3-D: Battle Across Time. Noemt het maar extended.

Cenobite
22-01-2002, 19:54
Wat heeft iedereen toch met Angelina Jolie ?? Ze is te dom om voor de Duvel te dansen , en ze kan alleen met haar ( siliconen ) tieten schudden... :confused: Tombraider is te dom voor woorden... :(

Een intelligente babe als Jamie Lee Curtis lijkt me wel gaaf als vrouwelijke Terminator... Ze was ook erg strak en sexy in die striptease scene in True Lies ... :D :D . Old babes rule !!

Camille
23-01-2002, 20:53
Deze films zijn niet mijn stijl als ik het zo mag zeggen maar voor de echt fans is het natuurlijk leuks als ie uitkomt.

Johan Berkhout
24-01-2002, 15:31
T3 lijkt me natuurlijk gaaf 1 was goed 2 was zelfs beter laten we dan hopen dat hij de stijgende koers blijft houden en dat hij best genoemd mag gaan worden...

Jeroen Driessen
01-02-2002, 13:13
Kwam net op www.countingdown.com een "praatje met Arnie" tegen:

Arnold Schwarzenegger was on AOL Live today answering questions about his new movie Collateral Damage. During the interview, he was asked about what the storyline for T3 would be. This is what he had to say. There's an interesting tidbit in here about one of the powers the Female Terminator will have:

Arnold Schwarzenegger: I can't talk about it. We star filming on April 15. We will be shooting that partially here in Los Angeles and partially in Vancouver. We will be finished probably end of September. So there will be a lot of visual effects and special effects shot afterwards in post-production. It will come out the following year, 2003, July 4th weekend. I play the Terminator. What you expect, right? The only thing is that there is a female Terminator also involved in this one. She has extraordinary powers, including like having an effect on machines. Since I'm a machine, you never know when I turn into a bad Terminator that is willing to take out and destroy anything, or sometimes saving the world. That's part of the suspense. That's really all I can say. I don't want to go into detail. But it is a really fantastic script, and challenging -- challenging. And so we have an extraordinary crew.

Marco
21-02-2002, 20:41
Het is bekend wie de The Terminatrix (vrouwelijke Terminator) is geworden. Ze is nog gevaarlijker (en vooral mooier) dan Robert 'T-1000 ' Patrick.
Kristanna Loken has nabbed the coveted female lead role in Warner Bros./Intermedia Films' feature "T3: Rise of the Machines," marking the first studio film for the actress. The third installment of the Arnold Schwarzenegger action franchise, directed by Jonathan Mostow, will begin shooting April 15 in Los Angeles. The project will see Loken play T-X, the latest and most indestructible Terminator ever created. Loken was recently on the short-lived Dick Wolf series "D.C." for the WB Network and plays a recurring character on the ABC series "Philly." The actress, repped by Endeavor and James Levy Jacobson, has been a series regular on such shows as "Mortal Kombat: Conquest" and "Pensacola: Wings of Gold."

Bron:
Countdown to Terminator 3 (http://www.countingdown.com/movies/terminator3/movieinfo/cast?item_id=548281) en Cinema Confidential (http://www.cinecon.com/news.php3?d=020221&n=2)

Wie is ze:
From: Norwegian origin, but lives in the USA
Born: 1979
Height: 5ft 10,5in
Bust: 34B
Waist: 22 in
Hips: 30 in
Weight: 115 lbs
Agency: Elite, got the third place at the Look of the Year contest, Ibiza, Spain, 1994
Trademark: Her boisterous personality

En hoe ziet ze eruit.
http://home.online.no/~espenas/kristanna/pics/eas-lok10.jpg
Lief hé...straks in T3 is zo niet meer lief. Al die Terminator hartjes..euh chippies slaan op hol. Zeg maar een DOS aanval :D

Dave
22-02-2002, 08:43
Da's ok mooi...:) ;) :p :D :cool:
Maar uh T3 tja oude koeien uit de sloot halen een beetje...
maar ik zal hem zeker kijken!

Jeroen Driessen
22-02-2002, 15:11
Maar uh T3 tja oude koeien uit de sloot halen een beetje...
maar ik zal hem zeker kijken! Ze gaan de meest geavanceerde terminator erbij halen, dus niet echt "oude koeien". het principe wel, maar zo zijn er ook al tig actiefilms (bijv. Bond) gemaakt die op eenzelfde principe drijven. Gaat er uiteindelijk om in hoeverre het verhaal aannemelijk wordt (geloofwaardig lijkt me niet het passende woord...) en er geen slappe verhaallijnen inzitten. gezien T1 en T2 ben ik er niet echt bang voor dat dit ook weer een spetterende actiefilm wordt. En met een bloedmooie vrouwelijke terminator wil ik best wat meer "aannemen" ;)

Glenn Smits
23-02-2002, 17:52
lol, als je niet op barbies valt, dan val je automatisch wel op Angelina Jolie :D

Wurzel
23-02-2002, 22:08
Wat jammer, ik had liever Grace Jones als terminatrice gezien.
Da's ook voordeliger voor het budget, je hoeft aan haar nl. niks te veranderen.

Gatverpiellekes, wat is dat mens eng.

Marco
23-02-2002, 22:35
Wat jammer, ik had liever Grace Jones als terminatrice gezien.
Da's ook voordeliger voor het budget, je hoeft aan haar nl. niks te veranderen. Had gekund, maar dat had je meteen al geweten wie the bad guy was :D En trouwens een ouwe bok lust wel een jong blaadje. Ahnuld heeft een 'hit' nodig. Het mannenvolk vliegt er dan zo wie zo al op af. En voor de vrouwen kan Kristanna Loken (netzoals Jolie) als rolmodel fungeren. Onafhankelijk, stoer, gevaarlijk en vooral mooi :D

Wesley
08-03-2002, 17:53
Jazekers, de film heeft een startbudget van 170 miljoen dollar waarvan Arnie 30 miljoen in zijn zak kan steken. Ook schijnt er nog een Ternminator 4 te komen.

Je kunt alles over T-3 (en in mindere mate T-4) nalezen op www.upcomingmovies.com


3, OK, maar 4? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! :(