PDA

Bekijk de volledige versie : Nieuwe vloerstaande luidsprekers - budget +/- 200 euro p.l.



mathieu
28-07-2004, 12:44
Hallo allemaal.

Ik ben op zoek naar nieuwe luidsprekers voor mijn hometheater'tje. De prijscategorie waar ik in wil zoeken is ongeveer 200 euro per luidspreker. Hiervan moet ik er dan vier hebben + een bijpassende center speaker en subwoofer.

Voor de subwoofer heb ik een Rel Quake of de kleinste SVS in gedachten.

Voor de luidsprekers wil ik luisteren naar de Mission M3 reeks en een B&W 602.5 S3. Wie kan mij nog een aantal merken+types aangeven welke in deze prijscategorie passen en waarnaar ik ook eens zou moeten luisteren?

Ik heb trouwens een Pioneer VSX811 versterker en het gebruik is ongeveer 75% film, 25% muziek DVD/CD.

Ik woon in het zuidwesten van friesland, weet iemand misschien ook een winkel met luisterruimte in de buurt die o.a. bovenstaande luidsprekers verkopen ?

Alvast bedankt voor de hulp!

Johan van den D.
28-07-2004, 16:34
Voor de luidsprekers wil ik luisteren naar de Mission M3 reeks en een B&W 602.5 S3. Wie kan mij nog een aantal merken+types aangeven welke in deze prijscategorie passen en waarnaar ik ook eens zou moeten luisterenDe Mission M33 is inderdaad €199,- per stuk maar de B&W,s zijn al duurder meen ik.
Overigens zijn er niet veel vloerstaanders speakers voor dit bedrag te vinden.
Misschien kun je Mordount Short eens proberen.

Rob Eric Blank
28-07-2004, 16:41
Je heb ook leuke Elac's voor die prijs. Weet niet meer welk type, maar ooit eens in een zucht gehoord en viel niet tegen in combinatie met een marantz

Harry stadman
28-07-2004, 16:54
Hallo allemaal.

Ik ben op zoek naar nieuwe luidsprekers voor mijn hometheater'tje. De prijscategorie waar ik in wil zoeken is ongeveer 200 euro per luidspreker. Hiervan moet ik er dan vier hebben + een bijpassende center speaker en subwoofer.

Voor de subwoofer heb ik een Rel Quake of de kleinste SVS in gedachten.

Voor de luidsprekers wil ik luisteren naar de Mission M3 reeks en een B&W 602.5 S3. Wie kan mij nog een aantal merken+types aangeven welke in deze prijscategorie passen en waarnaar ik ook eens zou moeten luisteren?

Ik heb trouwens een Pioneer VSX811 versterker en het gebruik is ongeveer 75% film, 25% muziek DVD/CD.

Ik woon in het zuidwesten van friesland, weet iemand misschien ook een winkel met luisterruimte in de buurt die o.a. bovenstaande luidsprekers verkopen ?

Alvast bedankt voor de hulp!

MM(media markt) leeuwarden?

hebben ze vast wel iets staan.

Rinsma zit ook in friesland. lippenhuizen!

voor dat geld zou ik inderdaad denken aan tannoy o.i.d.

mark_a
28-07-2004, 18:39
Ken wel de Dali 6006 die kan je mooi als fronts gebruiken en kleinere als rears. 299 euro per stuk zijn die Dali speakers en ik vond ze mooier klinken dan b&w 603 van 500 euro per stuk. Ik dacht eerst dat ik naar de Dali Suite 2.8 aan t luisteren was, kan je dus eens proberen.

Groeten Mark

johan tieks
30-07-2004, 08:59
[quote="mathieu"]Hallo allemaal.

Voor de luidsprekers wil ik luisteren naar de Mission M3 reeks en een B&W 602.5 S3. Wie kan mij nog een aantal merken+types aangeven welke in deze prijscategorie passen en waarnaar ik ook eens zou moeten luisteren?

Ik zou zeker even luisteren naar mordaunt short, met name de 914

adehaas
30-07-2004, 09:54
Bij jou in de buurt zit Audio Selectief in Sneek. Ik denk ook dat Mordaunt Short wel iets voor jouw budget heeft. Weet niet of ze dat merk ook in Sneek verkopen. Suc6.

groet, Arjen