PDA

Bekijk de volledige versie : Wat is jullie eerst dvd aankoop met Euro's



Remco Out
06-01-2002, 22:21
Ik ben benieuwd wat bij iedereen zijn eerste aankoop is in Euro's, ik heb nog geen dvd's gekocht met Euro's en dat is om het feit dat ik net terug ben van vakantie. Ga morgen direct na de Free Record Shop om even een dvd aan te schaffen met mijn Euro's.

Dus wat is jullie eerste aankoop met Euro's??

Groeten :D :D :D

System 3rror
06-01-2002, 22:23
Mn eerste aankoop waren er meteen 4 :D

Waterworld
The Corrs Live in London
Graduate
The Skulls

Remco Out
06-01-2002, 22:26
Mn eerste aankoop waren er meteen 4 :D

Waterworld
The Corrs Live in London
Graduate
The Skulls Zozo, en hoeveel kostte dat in Euro's?? Zijn de prijzen trouwens omhoog gegaan door de Euro of niet?

System 3rror
06-01-2002, 22:29
Dit waren die DVD's die ik op moest halen van die skyradio actie, dus de "oude" Nederlandse prijzen golden nog!

Ik heb wel ff gekeken nog bij de DVD's die nu Euro gepijst zijn, maar kon niet echt grote verschillen ontdekken!

De prijzen die eerst dubbel vermeld stonden, gulden/euro, daar hebben ze gewoon het euro bedrag van overgenomen... dus zijn niet duurder geworden!

Ik heb welliswaar niet alles gechekt :) maar ik ga er niet vanuit (zoals ik eerst dacht) dat ze de prijzen omhoog hebben geooit :)

Remco Out
06-01-2002, 22:32
De prijzen die eerst dubbel vermeld stonden, gulden/euro, daar hebben ze gewoon het euro bedrag van overgenomen... dus zijn niet duurder geworden! Dat is al een hele geruststelling. Had ik niet verwacht.

Nathan Strik
06-01-2002, 22:50
Ik betaal bijna al mijn DVD´s in ponden of dollars en de eerste Euro aankoop is dus afhankelijk van de leuke aanbiedingen in ons land, en dat zijn er niet zoveel.

Rob Verhoeven
06-01-2002, 23:46
Eeehhh...

Ik heb eigenlijk geen deeveedees gekocht met mijn eerste Euro's ...maar...

... 'n biertje ! :)

En m'n tweede aankoop was wederom ....

.... 'n biertje !


Groeten,
Rob

Nathan Strik
07-01-2002, 02:18
Mijn allereerste aankoop met Euro´s was een treinkaartje.

Johan Berkhout
07-01-2002, 08:39
Mijn eerste aankoop met € was Full metal Jacket, en een fles bacardi LimÓn....

jeetje18
07-01-2002, 08:44
From Dusk till Dawn SE.
EIndelijk, ik schaamde me al dat ik die nog niet had.

Mark S
07-01-2002, 10:38
Arlington Road
Baise Moi
Breaking the Waves
Chicken Run
The Fly
Lola Rennt
Naked Lunch
Virgin Suicides
2x de winkel in en uit gelopen met resp. de eurokit van mezelf en die van de vrouw (anders koopt ze er toch alleen maar flauwekul van)...is 2x een voordeeltje..

Tijntje
07-01-2002, 12:01
Mijn eerste aankoop in Euro's was een pizza :D

En er zijn een stuk of wat dvd's onderweg van dvd boxoffice maar die worden geloof ik in dollars afgerekend. Verder nog 1 dvd (The Quick and The Dead) onderweg van Rodirect. Die zal wel in Euro's afgerekend worden schat ik zo.

Remco Out
08-01-2002, 13:12
Mijn eerste aankoop in Euro's wordt of Die Hard 1 en 2 SE of The Matrix Revisited. Heb dus nog steeds niks gekocht van mijn Eurootjes, maar ja heb ik ook nog niet echt de tijd voor gehad. Het enige wat ik tot nu toe van mijn Euro's heb gekocht is eten en drinken meer niet.

Alex Bel-Gy-Bel
08-01-2002, 22:11
(Eindelijk kan ik meepraten over de zelfde munt eenheid als julie en voel ik me hier nog wat meer thuis :D)

En mij eerste €uro aankoop is een Nederlandse uitgave namelijk:
Bassie & Adriaan op reis door Amerika,deel 1 en 2.
Deze 6.5 uur durende film heb ik voor mijn kinderen gekocht. Ze kijken er zeer graag naar en hij geeft zeer leerrijke informatie en mooie beelden over Amerika. (Nu weten ze tenminste wat het hoogste gebouw van Amerika is.(Euuh sorry =was:( )

Tijntje
08-01-2002, 22:34
Niet lullig bedoeld hoor :p

Maar hoogste gebouw in Amerika was en IS volgens mij nog steeds de Sears Tower in Chicago?

Raskel
08-01-2002, 23:05
Ik heb vandaag Die Hard 2 SE gekocht met euro, het klonk weinig totdat ik de Nederlandse guldens zag :)

Marco
08-01-2002, 23:08
The Sears Towers is 443 meter hoog. The World Trade Center in NY was 415 meter. Dus die Clown en die Arcobaat hebben het verkeerd. BTW: The Petronas Towers (in Kuala Lumpur) is nog hoger, namelijk 451 meter.

Nathan Strik
08-01-2002, 23:24
Niet lullig bedoeld hoor :p
Maar hoogste gebouw in Amerika was en IS volgens mij nog steeds de Sears Tower in Chicago? Ja, volgens mij ook.

Edwin V
09-01-2002, 08:16
Mijn allereerste euro uitgave was voor de parkeermeter (20 cent voor 18 minuten) om in het winkelcentrum even de DVD's te kijken. Ik heb daar ook een DVD gekocht (Hook) waar de prijs in euro en gulden op stond. Ik heb gepind, dus valt het niet zo op dat het euro's zijn.:)

Vorig jaar heb ik mijn laatste guldens uitgegeven voor een DVD, was wel even tellen bij de kassa al dat kleingeld...

Jeroen Klaassen
09-01-2002, 08:26
Ik gebruikte de euro's voor het eerst op mn werk. Hier (Casema Delft) heb je zo'n pasje nodig waar je geld op moet storten en dus was dat helaas mn '1e aankoop'.. Mn 1e DVD aanko(o)p(en) was/waren:
- Octopussy
- Se7en SE
- The Living Daylights
Deze had ik net als System 3error bij SkyRadio.nl besteld met 25% korting...

Jeroen

Cenobite
09-01-2002, 11:25
Mn eerste aankoop waren er meteen 4 :D

Waterworld
The Corrs Live in London
Graduate
The Skulls


Ik heb toevallig ook net "The Skulls" opgepikt bij Blokker voor 20 Euro.... :D

Erg netjes als je bedenkt dat hij voorheen fl 45,= was... :D

Alex Bel-Gy-Bel
09-01-2002, 18:30
Niet lullig bedoeld hoor :p

Maar hoogste gebouw in Amerika was en IS volgens mij nog steeds de Sears Tower in Chicago?

Sorry, foutje van mij? zal wel New York geweest zijn. (Ik zal zeggen dat ik julie kennis wou testen:D :D :D ) om mij eruit te praten he.:D

Luther Hartog
12-01-2002, 19:40
Mijn eerste aankoop met Euro's gecombineerd met guldens waren;

alle Hans Teeuwen DVD's

Remco Out
13-01-2002, 15:19
Mijn eerste aankoop met Euro's is geworden: roffel......
- The Matrix Revisited

Nou even kijken of het een leuke dvd is.

Bram _Cerberus_ Kocken
15-01-2002, 01:24
Mijn eerste DVD aankoop was Blade, die een uur later werd gevolgd door The Matrix, en een dag later door Titanic/The Rock/Enemy of the State-DVD-box & Armageddon SE. Die had ik maar besteld op internet omdat de winkels op zondag dicht zijn... :D BTW alles gepind, nix geen € over de toonbank gegooid, behalve op school in de kantine :p

Harry V.
25-10-2003, 01:19
Volgens mij was dat bij mij Crouching Tiger, Hidden Dragon.

Erg goede film al zeg ik het zelf.