PDA

Bekijk de volledige versie : Vraag pokemon-dragonball Z



luca
30-07-2004, 16:02
hoeveel afleveringen van Pokemon zijn al op dvd in België te verkrijgen ?
Hoeveel dvd's van pokemon zijn er al uit ?

Henk van der Weerdt
30-07-2004, 16:42
Op dit moment zijn alle 4 dePokemon movies uit en zijn er een stuk of 10 dvd's uit met episodes. Iedere DVD goed voor 3 afleveringen

luca
30-07-2004, 16:47
en waar kan ik die ergens kopen ? (op een belgische website)

Henk van der Weerdt
30-07-2004, 16:49
en waar kan ik die ergens kopen ? (op een belgische website)

www.freerecordshop.be

luca
30-07-2004, 16:51
maar daar staan geen covers bij dus ik weet niet welke het zijn! en er staan bevoorbeeld ook geen gewone titels bij zoals 'Ik kies jou Pikachu!'

Henk van der Weerdt
30-07-2004, 16:54
das altijd een beetje het probleem bij FreeRecordShop. Ik zou anders gewoon langsgaan in een van de winkels of een email sturen.

Soms wil een grotere speelgoedwinkel (bv Intertoys / Bart Smit) ze ook hebben liggen.

Veel succes!

Peter -1984-
30-07-2004, 18:21
maar daar staan geen covers bij dus ik weet niet welke het zijn! en er staan bevoorbeeld ook geen gewone titels bij zoals 'Ik kies jou Pikachu!'

was je van plan om ze allemaal te sparen ? :D er zijn 274 afleveringen dan heb je nog een vervolg serie, 6 films tot nu toe en diverse specials. :roll:

Volgens mij zijn ze hier zelfs gestopt met uitgeven van die dvds maar je moet idd. gewoon is diverse speelgoedwinkels doorlopen zie je ze meestal nog staan. of kijk is op ebay kom ik ze ook zo nu en dan is tegen.

Henk van der Weerdt
30-07-2004, 18:26
maar daar staan geen covers bij dus ik weet niet welke het zijn! en er staan bevoorbeeld ook geen gewone titels bij zoals 'Ik kies jou Pikachu!'

was je van plan om ze allemaal te sparen ? :D er zijn 274 afleveringen dan heb je nog een vervolg serie, 6 films tot nu toe en diverse specials. :roll:

Volgens mij zijn ze hier zelfs gestopt met uitgeven van die dvds maar je moet idd. gewoon is diverse speelgoedwinkels doorlopen zie je ze meestal nog staan. of kijk is op ebay kom ik ze ook zo nu en dan is tegen.


En mocht je ze nou allemaal hebben kun je lekker verdergaan met Dragon Ball Z (wederom 276 afleveringen en meer dan 13 movies :D )

Peter -1984-
30-07-2004, 18:29
maar daar staan geen covers bij dus ik weet niet welke het zijn! en er staan bevoorbeeld ook geen gewone titels bij zoals 'Ik kies jou Pikachu!'

was je van plan om ze allemaal te sparen ? :D er zijn 274 afleveringen dan heb je nog een vervolg serie, 6 films tot nu toe en diverse specials. :roll:

Volgens mij zijn ze hier zelfs gestopt met uitgeven van die dvds maar je moet idd. gewoon is diverse speelgoedwinkels doorlopen zie je ze meestal nog staan. of kijk is op ebay kom ik ze ook zo nu en dan is tegen.


En mocht je ze nou allemaal hebben kun je lekker verdergaan met Dragon Ball Z (wederom 276 afleveringen en meer dan 13 movies :D )

of je gaat verder met yugioh die inmiddels bij de 205 is 8) .... :wink:

luca
30-07-2004, 18:55
yugioh : NO WAY!!!!!!
DragonballZ : was ik al van plan :mrgreen:

hoeveel afleveringen van DragonballZ zijn al op dvd in België te verkrijgen ?
Hoeveel dvd's van DragonballZ zijn er al uit in België?

Henk van der Weerdt
30-07-2004, 19:09
yugioh : NO WAY!!!!!!
DragonballZ : was ik al van plan :mrgreen:

hoeveel afleveringen van DragonballZ zijn al op dvd in België te verkrijgen ?
Hoeveel dvd's van DragonballZ zijn er al uit in België?

Moeilijk om te zetten. In totaal zijn er 86 dvd's uitgebracht met gemiddeld 4 afleveringen per serie.
probleem is dat je de originele moet hebben van Funimation. In Belgie geldt hetzelfde als in Nederland: Deze zijn heel moeilijk te krijgen en wat er te krijgen is, zijn meestal remakes (geknipte versies zonder bloedscenes)

luca
30-07-2004, 19:50
op dvdsales.be staan er 2 verschillende "versies" van dragonball Z dvd's.
dit is de eerste van één "versie", ik denk dat dit de nieuwere zijn : http://www.dvdsales.be/cover/22/2199.jpg
en dan deze "versie", de oudere denk ik : http://www.dvdsales.be/cover/35/3518.jpg


bestaan er geen boxen ofzo van Dragonball Z ?

Henk van der Weerdt
30-07-2004, 19:55
op dvdsales.be staan er 2 verschillende "versies" van dragonball Z dvd's.
dit is de eerste van één "versie", ik denk dat dit de nieuwere zijn : http://www.dvdsales.be/cover/22/2199.jpg
en dan deze "versie", de oudere denk ik : http://www.dvdsales.be/cover/35/3518.jpg


bestaan er geen boxen ofzo van Dragonball Z ?

Je hebt wel boxen. Dit zijn meer verzameling dvd's per sage:

Saiyan Saga
Namek Saga
Captain Ginyu Saga
Frieza Saga
Garlic Jr. Saga
Trunks Saga
Android Saga
Imperfect Cell Saga
Perfect Cell Saga
Cell Games Saga
Great Saiyaman Saga
World Tournament Saga
Babidi Saga
Majin Buu Saga
Fusion Saga
Kid Buu Saga

van DB:

Emperor Pilaf Saga
First World Martial Arts Championship Saga
Red Ribbon Army Saga
General Blue Saga
Commander Red Saga
Fortune Teller Baba Saga
Tienshinhan Saga
King Piccolo Saga
Piccolo Jr. Saga

en van DB GT

Baby Saga
Super 17 Saga
Shadow Dragon Saga

Regelmatig zijn er op Ebay veilingen van dergelijke sets. NL/BE Subs komt je echter hier niet tegen. Gelukkig is het ook zonder goed te volgen.

luca
30-07-2004, 19:59
en als je al die saga's hebt heb je gewoon heel de reeks eigenlijk ?
en wat bedoel je met DB en DB GT ?

Henk van der Weerdt
30-07-2004, 20:04
en als je al die saga's hebt heb je gewoon heel de reeks eigenlijk ?
en wat bedoel je met DB en DB GT ?

DB = Dragon Ball (voorloper van Z)

DB GT = Dragon Ball GT (opvolger van Z)

Iedere Saga bestaat uit een stuk of 15 afleveringen (soms wat meer , soms wat minder) Als je 1 saga koopt heb je meestal 4 of meer dvd's,

Een complete lijst met alle episodes is te vinden op:
http://www.myfavoritegames.com/dragonball-z/dragonball-z.htm

luca
30-07-2004, 20:32
worden er nog nieuwe afleveringen van DBZ gemaakt ?

Henk van der Weerdt
30-07-2004, 20:36
worden er nog nieuwe afleveringen van DBZ gemaakt ?

Neuh helaas (of gelukkig..?) is DragonBall Z afgelopen. Zelfs GT is tot een eind gekomen. Je merkt het ook wel. Iedereen stapt nu over op een andere serie (bv Yugioh, of een van de vele GunDam Wing series)

luca
30-07-2004, 20:39
gelukkig voor mij! anders komen er nog allemaal andere saga's bij! en van DB en DB GT kan ik er geen enkele vinden op ebay!

luca
31-07-2004, 08:21
En mocht je ze nou allemaal hebben kun je lekker verdergaan met Dragon Ball Z (wederom 276 afleveringen en meer dan 13 movies :P )

13 Movies ?

Peter -1984-
31-07-2004, 10:42
En mocht je ze nou allemaal hebben kun je lekker verdergaan met Dragon Ball Z (wederom 276 afleveringen en meer dan 13 movies :P )

13 Movies ?

Idd. 13 movies en 2 specials nummertje 8 komt binnekort uit.
De goede dbz dvds van funmation zijn er ook nog niet allemaal (Cell games en Great Saiyaman saga) zijn ze nog mee bezig.
op www.zstore.com zie je alle releases ervan.

Wil je het compleet hebben zal je ook zeker wat moeten importeren en goed zoeken want niet alles is volop verkrijgbaar.

en GT Losse dvds en dragonball zijn aardig wat van te vinden hoor op ebay (maar pas op voor bootlegs :wink: )

Henk van der Weerdt
31-07-2004, 11:43
....en GT Losse dvds en dragonball zijn aardig wat van te vinden hoor op ebay (maar pas op voor bootlegs :wink: )


Bootlegs blijft een probleem via Ebay. Meestal kun je het aan de prijs zien (die is dan extreem laag) en aan de inhoudt (episodes die nog niet uit zijn op dvd via de orignele bronnen)

Wat ik erug jammer vindt van de hele toestand rondom DBZ is dat je ze gemakkelijker hebt gevonden en gedownload van het internet dan netjes origineel gekocht. (ik promoot het zeker niet) Dan heb ik het dus niet over de kostenplaatje, want een complete verzameling origineel is altijd geld waard!

Henk van der Weerdt
31-07-2004, 20:30
Net nog iets leuks gezien op Ebay:

Dragon ball Z COMPLETE SET 1~291 Episodes ON DVD ($200,--)

(Japanese Import Uncut)

Typisch een geval van Opletten:

Zou het niet doen om een aantal redenen:

(ik heb er een gevonden via Ebay.com van 200 euro)

- 1~291 episodes (dit klopt dus al niet, zijn er 276 met een aantal Movies)

- geen hoes of plaatje van de verzameling, anders zou hij bijvoorbeeld een rij originele dvd's op de foto zetten..

- een nog betere vraag; hoeveel dvd's zijn het?? iets om de verkoop toch te verbeteren.


Om het van de andere kant te bekijken. Als ik als verkoper jou 3 dvd's geeft met daarop Alle afleveringen en movies op DVD in een of ander pc formaat , Japans gesproken en Engels ondertiteld, dan houdt ik me aan de afspraak en krijgt jij 3 gekopieerde dvd's. met andere woorden: ik heb dan precies gegeven wat er staat, er staat nml nergens original of origineel.


Misschien off-topic, maar ik wil toch mensen waarschuwen voor dit soort dingen

Peter -1984-
01-08-2004, 09:23
Net nog iets leuks gezien op Ebay:

Dragon ball Z COMPLETE SET 1~291 Episodes ON DVD ($200,--)

(Japanese Import Uncut)

Typisch een geval van Opletten:

Zou het niet doen om een aantal redenen:

(ik heb er een gevonden via Ebay.com van 200 euro)

- 1~291 episodes (dit klopt dus al niet, zijn er 276 met een aantal Movies)

- geen hoes of plaatje van de verzameling, anders zou hij bijvoorbeeld een rij originele dvd's op de foto zetten..

- een nog betere vraag; hoeveel dvd's zijn het?? iets om de verkoop toch te verbeteren.


Om het van de andere kant te bekijken. Als ik als verkoper jou 3 dvd's geeft met daarop Alle afleveringen en movies op DVD in een of ander pc formaat , Japans gesproken en Engels ondertiteld, dan houdt ik me aan de afspraak en krijgt jij 3 gekopieerde dvd's. met andere woorden: ik heb dan precies gegeven wat er staat, er staat nml nergens original of origineel.


Misschien off-topic, maar ik wil toch mensen waarschuwen voor dit soort dingen

Tis jammer ja en niet alleen dbz maar zoveel andere animes deze mensen verdienen gewoon geld met het werk van anderen !.

Wat betreft die 291 eps dat klopt wel. De normale lengte van de engelse serie is 276 eps. Maar het orgineel (Japans) bestaat uit 291 eps. Er zijn 15 eps geknipt uit de japanse saiyan saga en de namek saga.
Sommige bloederige scenes en een heel stuk van het begin. Omdat het in het begin van dbz nog al saai was ! Veel gericht op gohan enzo de engelse wilde meteen actie.

Deze orginele eps gaat Funmation nog in de loop van de tijd uitgeven !

luca
07-08-2004, 21:28
hoeveel dvd's van de serie Dragonball Z zijn er uitgebracht ? ik bedoel dus deze reeks : http://www.dvdsales.be/cover/35/3518.jpg

luca
08-08-2004, 07:23
en welke reeks van DB, DBZ of DBGT is dit ? http://www.dvdsales.be/cover/22/2199.jpg

luca
08-08-2004, 20:28
weet niemand het ?

Peter -1984-
09-08-2004, 08:21
weet niemand het ?

een beetje googlen kan ook geen kwaad zo moeilijk is het niet om deze info te zoeken.

van DBZ dus die 276 eps is in bijna alles uit van Funmation!
wat niet uit is !

Saiyan & Namek saga (1-53) die zijn alleen uit in een gecensueerde versie met vage stemmen. Die komt nog (vraag me niet wanneer)

Cell Games & Saiyaman saga (168 (niet percies) t/m 184)

De rest dus 54 t/m 167, 185 t/m 276 is uit !

Cell Games is er wel van DBOX maar jouw keuze of je ze alleen van funmation wil sparen.

Voor de rest moet je maar kijken op: http://www.zstore.com en de rest van het web want daar vind je echt genoeg informatie hierover

Kees Hoekerd
09-08-2004, 12:22
Ik had gedacht dat iedereen hier toch wel de kindertijd voorbij is? :lol: :roll:

Henk van der Weerdt
09-08-2004, 13:18
Ik had gedacht dat iedereen hier toch wel de kindertijd voorbij is? :lol: :roll:

Jeugdsentiment kan het ook zijn.