PDA

Bekijk de volledige versie : Martin Logan Mosaic



Mariusz
31-07-2004, 16:43
In mijn zoektocht naar een enigszins betaalbare high-end (stereo)speaker (een mond vol) is deze speaker mij opgevallen. Binnenkort probeer ik deze speaker te gaan beluisteren. Weet iemand hoe duur deze is voordat ik de moeite neem om naar de winkel af te reizen? Ik heb geen ervaring met magnetostaten, is dit een goed concept of zijn ML's onnodig duur? En zouden jullie de B&W N804 of 704 ervoor laten staan of niet? Graag jullie meningen hierover!

JCL
31-07-2004, 16:47
Gehoort heb ik geen van de speakers die hier boven staan. Maar dat ML goede speakers maken dat is een ding dat staat vast!

Als ik jou was zou ik naar een toko gaan waar je ze allemaal naast elkaar kan beluisteren liefst met een A/B schakel kastje. Neem eigen muziek mee, DVDs mee etc. Zorg ervoor dat je vertrouwd bent met de muziek die je mee neemt, dan kun je de verschillen nog beter horen.

Johan van den D.
01-08-2004, 07:46
Als ik jou was zou ik naar een toko gaan waar je ze allemaal naast elkaar kan beluisteren liefst met een A/B schakel kastje. Dat zal niet meevallen waar je deze speakers naast elkaar kunt beluisteren.
De ML speakers die ik tot nu toe gehoord heb zijn van uitstekende klasse.
Overigens is het wel zo dat je met dit soort speakers nog meer op de plaatsing moet letten en niet zomaar neer kunt zetten waar het jouw (ivm de inrichting van kamer) uitkomt.
Met normale speakers heb je dit al maar bij dit soort is dat nog meer van belang.
Overigens zal je ook ondersteuning nodig hebben van een goede subwoofer.

Mariusz
01-08-2004, 09:23