PDA

Bekijk de volledige versie : ingebakken subtitles in films



lionjoop
01-08-2004, 11:33
Hoi mede Forum leden,

dit is mijn eerste vraag op dit Forum, ben in bezit van divers subtitle software, maar kan uit "Passion of the Christ", de engelse subtitles niet weghalen, die zitten midden in het scherm gebakken.
Wie geeft mij een goede Tip om deze te verwijderen.



lionjoop
Software in bezit SUbsync, SubRip, Subtitle workshop, TMPGENC, VitualDub en VirtrualDubMod.

Pietse
01-08-2004, 11:38
Zoals je zelf al zegt "ingebakken" maw dus niet te verwijderen.

Leuk he zo'n dvd-r waarvan 75% van de ondertitels ontbreken !!

Ro1671
01-08-2004, 11:41
Dit hoort denk ik in het volgende:
DVD (productie) op de PC

En als ze er `ingebakken` op zitten, zijn ze zeer zeker niet te verwijderen.. dan is het zeg maar al een geheel ipv optioneel.

netfox
01-08-2004, 21:05
Ik denk dat dit eerder hoort in de prullenbak... gezien het feit dat het hier een illegale kopie betreft (DVD is nog niet verschenen).

Ro1671
01-08-2004, 21:19
Ik denk dat dit eerder hoort in de prullenbak... gezien het feit dat het hier een illegale kopie betreft (DVD is nog niet verschenen).

misschien is het een promo dvd??
niet zo snel oordelen :oops: :roll:

netfox
01-08-2004, 21:21
Maak dat de kat wijs. En als het al zo was, was kopiëren ook streng verboden.

SLOTJE

Ro1671
01-08-2004, 22:39
Maak dat de kat wijs. En als het al zo was, was kopiëren ook streng verboden.

SLOTJE

Kopie voor jezelf is hartstikke legaal!
Dussuh, denk `es na...

Azazel
02-08-2004, 07:36
Zelfs een film downloaden voor eigen gebruik is legaal volgens de (Nederlandse) wet. De film reproduceren is daarentegen niet toegestaan.

netfox
02-08-2004, 08:33
Een kopietje voor jezelf of een film downloaden voor jezelf is alleen legaal wanneer je het origineel op DVD/VHS hebt gekocht of op een andere manier aan die rechten bent gekomen. Gezien het feit dat de film nog niet uit is, zijn deze bezigheden dus illegaal.

netfox
02-08-2004, 08:40
Deze PM wil ik jullie niet laten ontgaan:


dude,

dat je `n `relletje` wilt ok, maar kopieen voor eigen gebruik zijn hartstikke legaal....

Kwam dus van Dhr. Wijsbroek. Nogmaals. Kopieën voor eigen gebruik zijn hartstikke legaal.... ALS je hierover de rechten beschikt die je vergaart met het kopen van de originele DVD. Gezien het feit dat deze nog niet is verschenen is hiervan dus geen sprake.